مدیرعامل ساتکاب گفت: از شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدمات حوزه صنعت آب و برق که در حوزه بومی‌سازی صاحب ایده یا نوآوری هستند حمایت می کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حمایت ستاد توسعه علوم فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری، تسهیلات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های فعال در حوزه علوم شناختی پرداخت می‌شود.
کارشناس حوزه علم و فناوری گفت: هدف از اصلاحات حوزه نظام ارزیابی و همچنین تغییر نظام حمایتی مبتنی بر قانون جدید جهش تولید دانش‌بنیان، ایجاد پویایی بیشتر در نظام پشتیبانی شرکت های دانش بنیان برای توسعه و آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به بازوی اصلی تحقیق و توسعه و و توسعه فناوری در صنعت است.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در یازدهمین نمایشگاه بین‌‎المللی تجهیزات پزشکی، دارویی و سلامت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در شهر مسقط عمان برپا می‌شود.
بنیاد ملی علم ایران به عنوان حلقه اتصال دانشگاه و صنعت، فراخوانی را درخصوص رفع مشکلات و چالش‌های دانش بنیان‌ها و حمایت از پژوهش عمیق این شرکت‌ها ارائه داد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت بلاعوض می کنیم.
با توجه به آغاز به کار ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری،طرح‌های توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه با توجه به نیازها و تقاضاهای داخلی حمایت می‌شوند.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بر حمایت از شکل‌گیری کنسرسیوم‌های بزرگ متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت تاکید کرد.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، از آمادگی این سازمان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه تخصصی گیاهان دارویی خبر داد و هم‌افزایی همه زیربخش‌های این حوزه را خواستار شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری بر حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان بزرگ و تثبیت شده، با هدف ارتقای توانمندی تاکید کرد.
رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان به موضوع لزوم افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره داشتند و با بیان نکاتی که می‌تواند به حرکت پربرکت علم و فناوری شتاب دهد، افزودند: «حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان»، «گسترش کمّی و ارتقای کیفی این شرکت‌ها» و «دخالت دادن آن‌ها در بخش‌ها و طرح‌های اصلی کشور» ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان به موضوع لزوم افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره داشتند و با بیان نکاتی که می‌تواند به حرکت پربرکت علم و فناوری شتاب دهد، افزودند: «حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان»، «گسترش کمّی و ارتقای کیفی این شرکت‌ها» و «دخالت دادن آنها در بخش‌ها و طرح‌های اصلی کشور» ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حمایت از ایده‌های شرکت‌های دانش بنیان و توانمندسازی این شرکت‌ها، از دارایی‌های فکری دانش‌بنیان‌ها حمایت می‌کند.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.
بانک آینده در راستای خط‌مشی خود و هم‌گام با سیاست‌های کلان اقتصادی کشور، حمایت از فعالان اقتصادی، به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان را از جمله اولویت‌های خود، قرار داده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از توسعه شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان، به منظور حمایت از بازار رسانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد.
به منظور توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناوری و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری پایگاه تجاری و فناوری بغداد راه‌اندازی شده است.
صندوق نوآوری از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی برای رجیستری دارو در کنیا حمایت می کند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور از اختصاص تسهیلات جدید از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی دانش‌بنیان آسیب‌دیده خبر داد.
ایمانی گفت: تسهیلات بانک‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان منشاء خدمات بسیاری در حوزه صنعت و اشتغال شده و اثرگذاری طرح‌ها برای هدایت بهینه منابع از اهمیت فراوانی برخوردار است.
سازمان غذا و دارو با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نقش آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور از همکاری آزمایشگاه‌ها در حوزه ارزیابی کیت‌های تشخیص طبی حمایت می‌کند.
توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنعت و معدن بسیار چشمگیر است که با حمایت بیشتر می‌توان شاهد صادرات فناوری و قطعات نیز به دیگر کشورها بود.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: کمیسیون انرژی مجلس در حوزه صنعت آب، برق، نفت، گاز و پتروشیمی به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک خواهد کرد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت:توسعه حمل و نقل هوایی عمومی را با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دنبال می‌کنیم.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد شرکتهای دانش بنیان فعال در صنعت برق مورد حمایت قرار می گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ