وینگر تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد سه تیم باشگاهی یونان را برای حضور در این کشور دریافت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا رضایی با پیشنهادهایی از سه تیم لیگ برتری روبه رو شده و او باید تیم جدید خود را انتخاب کند.
پرسپولیس بعد از جدایی احمد گوهری به دنبال جذب یک دروازه بان دوم است هرچند ممکن است اتفاقات از نوع دیگری رقم بخورند.
مجتبی سرآسیایی با پیشنهاد سه تیم لیگ برتری برای حضور به عنوان دستیار اول مواجه شده است.
سایت عربی به نقل از یک خبرنگار ترکیه‌ای نوشت که سه تیم بزرگ عربستان در تلاش برای جذب مهدی طارمی در تابستان هستند.
سرمربی تیم فوتبال آپوئل با وجود جدایی از باشگاه استقلال و آغاز کار خودش در فوتبال قبرس از برخی موضوعات مطرح شده پیرامون عدم پذیرش پیشنهاد استقلال و توافق با آپوئل انتقاد کرد.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا در تابستان امسال ایلکای گوندوگان، ستاره فصل گذشته منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.
الدلیمی درباره تردید‌ها در مورد مرگ صدام با حلق آویز کردن، گفت: اعدام او فراتر از حلق آویز کردن بود. او توضیح داد که «صدام در حین اعدام در واقع از گذاشتن کیسه روی صورتش خودداری کرد.»
قرارداد کریم بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی پیرامون آینده این بازیکن شده است.
روزنامه ابولا جزئیات جدیدی از پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان به مهدی طارمی منتشر کرد.
باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد سه ساله به دنبال جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران است. این در حالی است که او با پورتو قرارداد دارد و سرمربی این تیم مخالف جدایی این بازیکن است.
باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد سه ساله به دنبال جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران است.
پیشنهاد نجفی ارزش سهام باشگاه را تقریباً سه میلیارد دلار می‌کند. او جزو سهامداران باشگاه فنیکس‌سانز در بسکتبال NBA و سهامدار و نایب‌رئیس تیم مک‌لارن در فرمول یک است.
باهنر با بیان اینکه فوت مهسا امینی دلیل اصلی وقایع اخیر نبود، خاطرنشان کرد: این تنها یک جرقه بود. برخی نارضایتی‌ها و ناکارآمدی‌هایی در ساحت اقتصاد، سیاست و حتی فرهنگ و دیپلماسی در داخل کشور وجود دارد؛ این اشکالات را ما باید کشف و درک کنیم و آنها را بفهمیم و حل کنیم.
اتحادیه اروپا مشغول بررسی پیشنهادی است که طبق آن شرکت هایی که از بیشترین پهنای بانداینترنت استفاده می کنند باید پرداخت در هزینه های توسعه زیرساخت نسل جدید اینترنت سهیم شوند
رئیس کمیته جوانان فوتبال گفت: تاکنون سه جلسه هیات رئیسه برگزار شده اما انتخاب سرمربی تیم ملی در دستور جلسه نبوده است.
دو مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد باشگاه های لیگ برتری برای خروج در زمستان روبرو شده اند.
مدافع گرجستانی پرسپولیس معتقد است تفاوت این تیم با سایر تیم‌ها، در اعتماد به نفسی است که یحیی گل‌محمدی به بازیکنان می‌دهد.
رئیس جمهور ترکیه گفت که پیشنهاد دیدار سه جانبه با حضور همتایان روس و سوری خود را مطرح و پوتین از این پیشنهاد استقبال کرده است.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به برزیل پیشنهاد داد برای ادای احترام به پله، سه ستاره از پنج ستاره پیراهن تیم ملی برزیل به قلب تبدیل شود تا به قهرمانی او در سه دوره جام جهانی اشاره شود.
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا از پیشنهاد رنگ بندی گواهینامه‌های رانندگی در سه رنگ و رده خبر داد.
طبق اخبار رسیده، رضایی در حال حاضر سه پیشنهاد لیگ برتری خوب دارد.
مدیرعامل ساتکاب گفت: از شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدمات حوزه صنعت آب و برق که در حوزه بومی‌سازی صاحب ایده یا نوآوری هستند حمایت می کنیم.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ