سفیر ایران در آذربایجان در صفحه توییتری خود نسبت به توییت سفیر انگلیس در ایران واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان از پنج کشور ساحلی خزر خواست تا فارغ از هر ملاحظه‌ای و قبل از وخامت بیشتر اوضاع و کم شدن آب این دریاچه و فاجعه زیست محیطی منطقه، چاره‌جویی کنند.
پس از اتفاقات اخیر در مناسبات دوجانبه و مشکلات و سوءتفاهمات ایجاد شده بین دو کشور، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اخیرا سه بار تلفنی گفت‌وگو کردند.
به گفته مختار ممدوف، اولین سفیر جمهوری آذربایجان در اسرائیل، افتتاح اولین سفارت باکو در اسرائیل طی ماه مارس، نشان دهنده شکوفایی روابط بین باکو و تل‌آویو است، درست زمانی که روابط باکو با ایران به پایین‌ترین حد خود رسیده است.
محسن پاک‌آیین سفیر اسبق ایران درآذربایجان گفت: اگر مشکل قره‌باغ در چهارچوب احترام به تمامیت ارضی ارمنستان و آذربایجان حل و فصل شود، قطعا ما دیگر شاهد درگیری و جنگ نخواهیم بود.
مقامات جمهوری آذربایجان از احضار سفیر ایران خبر می‌دهند.
رسانه‌ های جمهوری آذربایجان از احضار «سید عباس موسوی» سفیر ایران به وزارت خارجه این کشور خبر می دهند.
مقامات جمهوری آذربایجان از احضار سفیر ایران خبر می‌دهند.در این دیدار، طرف آذربایجانی فهرستی از تعدادی از مطالب منتشر شده در رسانه های ایرانی علیه آذربایجان را به موسوی ارائه داده است.
محسن پاک آیین سفیر سابق ایران نوشت: گذرنامه گلنار على یوا همسر فرد مهاجم به سفارت آذربایجان در تهران، نزد شوهرش بوده و وى با کمک سفارت آذربایجان و بر عبور، بدون رضایت شوهر در فروردین ۱۴۰۱ از ایران خارج شده.
وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حساب تشکیل شده در توییتر به نام مجتبی دمیرچی لو تحت عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، جعلی است.
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حساب تشکیل شده در توییتر به نام مجتبی دمیرچی لو تحت عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، جعلی است.
پیگیری ها حاکیست که در آینده نزدیک «مجتبی دمیرچی لو» جایگزین «سید عباس موسوی» در سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو خواهد شد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پرواز انجام شده در مرز ایران و آذربایجان یک پرواز عادی بوده و در چهارچوپ پایش مرزهای ایران و با فاصله مناسب از مرز انجام شده است.
وزارت خارجه آذربایجان از احضار سفیر ایران به وزارت خارجه این کشور خبر داد.
سفیر سابق ایران در آذربایجان با بیان اینکه اشتراکات تهران و باکو بیشتر از اختلافات است،گفت: تغییر سریع رئیس پلیس تهران بیانگر رویکرد مثبت ایران است تا روابط با کشور دوست دچار خدشه نشود.
سفیر جمهوری آذربایجان در ایران از وزیر امور خارجه کشورمان برای عیادت از مجروحان حمله به سفارت این کشور قدردانی کرد.
در پی حمله یک فرد مسلح به سفارت باکو در تهران، وزارت خارجه جمهوری آذربایجان سفیر ایران در این کشور را احضار کرد.
بدنبال حادثه امروز در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو به وزارت امور خارجه کشور میزبان احضار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان بر روابط خوب و ممتاز با همه همسایگان در چارچوب سیاست همسایگی دولت سیزدهم تأکید کرد.
«سید عباس موسوی» سفیر ایران در جمهوری آذربایجان به وزارت امور خارجه این کشور احضار شده است.
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد سفیر ایران را بابت ابراز ناخرسندی از چند مورد احضار کرده است.
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که امروز سفیر ایران را برای پیگیری چند مورد احضار کرده است.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان به توئیت سفیر رژیم صهیونیستی در باکو واکنش نشان داد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در پاسخ به ادعاهای سفیر رژیم صهیونیستی در باکو تاکید توطئه علیه تمامیت ارضی ایران خط قرمزی است که عواقب آن را خوب می دانید.
اخراج کارمندان IBM در روسیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ