سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان از پنج کشور ساحلی خزر خواست تا فارغ از هر ملاحظه‌ای و قبل از وخامت بیشتر اوضاع و کم شدن آب این دریاچه و فاجعه زیست محیطی منطقه، چاره‌جویی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انجمن بلاکچین ایران درباره «کربلا کوین» اعلام کرد: این پروژه تمامی مولفه‌های یک پروژه فریبکارانه را لذا از تمام کاربران دعوت می‌نماییم ضمن توجه بیشتر به ادعا‌های مطرح شده در چنین پروژه‌هایی، در آگاه‌سازی سایر کاربران نیز کوشا باشید تا هرگز شاهد فریب خوردن هموطنانمان توسط سوداگران قریبکار به واسطه روی فروشی نباشیم.
باکو به شهروندانش توصیه کرد تنها در صورت لزوم به ایران سفر کنند.
دولت سیدابراهیم رئیسی ناچار است در مورد پذیرش یا عدم پذیرش تمام معاهدات گروه اقدام ویژۀ مالی به‌خصوص اف. ای. تی. اف تصمیم بگیرد. روشن است که تصمیم‌گیری صریح در این مورد، مشکلاتی برای دولت دارد. اگر دولت تحت فشار نیرو‌های اصطلاحاً «سوپرانقلابی» و به قصد حفظ رضایت آنها، از امضای اف. ای. تی. اف خودداری ورزد، در آن صورت، شعار گسترش رابطه با همسایگان و عادی‌سازی روابط با سعودی‌ها، در همان محدودۀ تبادل سفیر و بازگشایی سفارتخانه‌ها باقی می‌ماند و اثری بر بهبود اقتصاد کشور نمی‌گذارد.
وزارت خارجه روسیه علاوه بر احضار سفیر آمریکا, سفرای انگلیس و کانادا را به دلیل دخالت فاحش در امور داخلی این کشور احضار کرده است.
وزارت خارجه روسیه علاوه بر احضار سفیر آمریکا, سفرای انگلیس و کانادا را به دلیل دخالت فاحش در امور داخلی این کشور احضار کرده است.
سفیر روسیه در واشنگتن به آمریکاییها درباره هرگونه ماجرایی جویی علیه روسیه هشدار داد.
وزیر کشور ترکیه امروز به سفیر آمریکا هشدار داد تا «دستان کثیف» خود را از کشورش دور کند.
وزیر کشور ترکیه امروز به سفیر آمریکا هشدار داد تا «دستان کثیف» را از کشورش دور کند.
جمهوری آذربایجان به بهانه حمله اخیر یک فرد به سفارت این کشور در تهران، برای اتباع خود که قصد سفر به ایران را دارند، هشدار مسافرتی صادر کرد.
این وزارتخانه در اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به حمله اخیر در سفارت باکو در تهران، مدعی شد به دلیل «وضعیت ناپایدار» در جمهوری اسلامی ایران و «حمله تروریستی» علیه ماموریت دیپلماتیک جمهوری آذربایجان، به شهروندان توصیه می‌شود جز در صورت لزوم از سفر به ایران بپرهیزند. باکو افزود: به کسانی که سفر می‌کنند توصیه می‌شود احتیاط بیشتری را به کار ببندند.
سفیر روسیه در آمریکا گفت: آمریکا عامدانه می‌کوشد تا یک شکست استراتژیک را به روسیه تحمیل کرده و به استفاده از کمک‌های واشنگتن در شبه‌جزیره کریمه چراغ سبز نشان می‌دهد.
کارشناس سیاسی عراقی گفت که آمریکا در عراق جاه طلبی‌هایی دارد و برای تحقق آن، به دنبال استفاده از ابزارهای مخرب خود است.
آقای میرزاعلی شجاعی (پیرمرد طبسی) که چندی پیش به وزیر جهاد دولت روحانی گفت «خودتان میدانید و مملکتتان»، اینبار در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم در حاشیه سفر هیات دولت به طبس از بی ارزشی پول ایران گفت.
علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «به مسئولان چینی و رئیس‌جمهور چین هشدار می‌دهم که فریب عروسک‌های کوکی کشور‌های حاشیه خلیج فارس را نخورند. رئیس‌جمهور چین در این سفر نشان داد بیش از آنچه تصور می‌شد ساده است. جزایر سه‌گانه ایرانی بوده، هست و خواهد بود و هرکسی بخواهد نسبت به این موضوع ورود کند با برخورد قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد».
ائتلاف دولت قانون درباره تحرکات سفیر آمریکا در بغداد و دیدارهای او با شخصیت های سیاسی و مدنی هشدار داد و اعلام کرد که این تحرکات به ضرر امنیت ملی عراق است.
سفیر روسیه در فلسطین اشغالی گفت که هرگونه ارسال سلاح توسط اسرائیل به اوکراین، از سوی مسکو اقدامی غیردوستانه تلقی خواهد شد.
سفیر روسیه در ایالات متحده گفت: می‌خواهم به برنامه‌ریزان نظامی آمریکایی در مورد اشتباه فرضیات آن‌ها مبنی بر امکان یک درگیری هسته‌ای محدود هشدار دهم. آن‌ها ظاهرا امیدوارند که اگر چنین درگیری در اروپا با تسلیحات هسته‌ای انگلیس و فرانسه رخ دهد، ایالات متحده بتواند پشت اقیانوس پناه بگیرد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی درباره دلیل حضور ایران در نمایشگاه فرانسه و ژاپن با وجود هشدار فرانسه برای سفر به ایران گفت: هدف ما معرفی ایران به سایر شرکت‌کنندگان است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام حضور سفیر روسیه در واشنگتن در این وزارتخانه، مدعی شد که به وی درباره تشدید جنگ در اوکراین هشدار داده شده است.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در پاسخ به ادعاهای سفیر رژیم صهیونیستی در باکو تاکید توطئه علیه تمامیت ارضی ایران خط قرمزی است که عواقب آن را خوب می دانید.
سفارت ایران در بلغارستان اعلام کرده است: «ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از این طریق صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده‌های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهر‌های بلغارستان وجود ندارد. همچنین حسب مقررات موجود الزامی است کلیه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل گذرنامه‌های خود را تحویل هتل دهند، در زمان مدت اقامت، گذرنامه‌ها نزد هتل باقی می‌ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور، گذرنامه‌ها تحویل مسافران محترم می‌شود».
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان طی اطلاعیه ای به هموطنان که قصد سفر به این کشور دارند هشدار داد ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از طریق آژانس های گردشگری برای تور وارنا مختص استفاده در این شهر و در محدوده های در نظر گرفته شده است و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهرهای بلغارستان وجود ندارد.
سفیر چین در توکیو درباره پیامدهای مداخله جویی ژاپن در امور داخلی کشورش بر روابط دو جانبه پکن و توکیو هشدار داد.
اخراج کارمندان IBM در روسیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ