پس از اتفاقات اخیر در مناسبات دوجانبه و مشکلات و سوءتفاهمات ایجاد شده بین دو کشور، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اخیرا سه بار تلفنی گفت‌وگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر جدید پادشاهی تایلند در جمهوری اسلامی ایران در آغاز مأموریت خود با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ترکیه پیش از عزیمت به محل مأموریت با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در فیلیپین در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در آستانه عزیمت به محل مأموریت خود با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جدید کشورمان در جمهوری قرقیزستان پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در یونان در آستانه عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری کره، در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
لودمار گونسالوس آگیلار نتو سفیر برزیل در کشورمان در خاتمه ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و خداحافظی کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان در آستانه عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سفیر جدید فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در ژاپن در آستانه عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کوبا در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به ارائه گزارشی درمورد آخرین وضعیت روابط دو جانبه ایران و کوبا پرداخت.
سفیر جدید یونان، در آغاز مأموریت خود در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
سفیر جدید پادشاهی مالزی در شروع مأموریت خود در کشورمان با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.
سفیر جدید جمهوری فرانسه در کشورمان، بعد از ظهر امروز در آغاز مأموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
وزیر امور خارجه کشومان در دیدار سفیر جدید جمهوری بولیواری ونزوئلا در نزد کشورمان، سفر اخیر رئیس جمهور ونزوئلا به ایران را مرحله مهمی از روابط دو کشور دانست.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، در زمینه گسترش و تعمیق روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور گزارشی ارائه کرد.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو در آستانه عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک، در آستانه عزیمت به محل مأموریت با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سرگئی بوردیلیاک سفیر اوکراین در جمهوری اسلامی ایران امروز در پایان مأموریت خود با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
وزیر خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز با معاون کنسولی وزارت خارجه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جدید دولت کویت در جمهوری اسلامی ایران، امروز در آغاز ماموریت خود در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، رونوشت استوار نامه خود را تقدیم کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری مالی در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، گزارشی از روند پیشرفت همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ