اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلتفرم اجتماعی ردیت اعلام کرد ۵ درصد نیروی انسانی خود یا ۹۰ کارمند را اخراج می کند و به این ترتیب به جرگه شرکت های فناوری پیوست که در سراسر آمریکا نیروی انسانی خود را اخراج می کند.
جی پی مورگان طی هفته گذشته تعداد ۵۰۰ کارمند خود را اخراج کرد.
شرکت ساوند کلاد تصمیم دارد ۸ درصد نیروی کار خود را اخراج کند تا به سودآوری دست یابد. این درحالی است که شرکت سال گذشته ۲۰ درصد نیروهای خود را نیز اخراج کرده بود.
لینکدین که یک شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت است، به دلیل کاهش تقاضا ۷۱۶ کارمند خود را اخراج و همچنین اپلیکیشن شغل یابی خود در چین را تعطیل می کند.
آمازون تصمیم دارد کارمندان در بخش آگهی ها را اخراج کند. این اقدام بخشی از تلاش شرکت برای کاهش هزینه های آن تحت مدیریت اندی جسی است.
اخراج های ادامه دار در آمازون به کارمندانی رسیده که به طور مستقیم در فرایند تولید بازی رایانه ای فعالیت می کنند.
به نظر می رسد شرکت متا تصمیم دارد دوباره عده زیادی از کارمندانش را اخراج کند.
راشاتودی اعلام کرد طی چند روز اخیر ایلان ماسک ۲۰۰ نفر از مدیران رده بالا و کارمندان توئیتر را اخراج کرده است.
ایلان ماسک برای چهارمین بار پس از آنکه اعلام کرد موج اخراج  کارمندان توئیتر پایان یافته، دوباره عده ای دیگر را اخراج کرد.
توئیتر ۵۰ کارمند دیگر خود را برای کاهش هزینه ها اخراج کرد.
کارمندان گوگل از عرضه زودهنگام چت بات هوش مصنوعی شرکت به نام «بارد» اظهار نارضایتی کرده اند.
متا پلتفرمز شرکت مادر فیس بوک نهایی سازی بودجه چند تیم خود را به تعویق انداخته زیرا تصمیم دارد دوباره تعدادی از کارمندانش را اخراج کند.
سیل اخراج کارمندان غول های فناوری اکنون به شرکت پرداخت الکترونیک پی پل رسیده است. این شرکت تصمیم دارد حدود ۲ هزار کارمند را اخراج کند.
شرکت سوئدی اسپاتیفای که در حوزه پخش موسیقی فعالیت دارد، تصمیم دارد برای کاهش هزینه هایش در هفته جاری تعدادی از نیروهایش را اخراج کند.
توئیتر تعداد بیشتری از کارمندان تیم اعتماد و ایمنی که نظارت بر محتوای جهانی را مدیریت می کنند و بخش نفرت پراکنی و آزار را اخراج کرده است.
رکود اقتصادی، کمبود تراشه و عوامل دیگر در ۲۰۲۲ میلادی به درآمد شرکت های فناوری خسارت زده و به اخراج نیروهای انسانی در بسیاری از شرکت ها منجر شده است.
تیک تاک اعلام کرد تعداد کارمندان خود در روسیه را کاهش می‌دهد.
به نظر می رسد ایلان ماسک تعداد بیشتری از نیروی کار توئیتر را اخراج کرده است. طبق گزارش نشریه «اینفورمیشن» این شرکت بخشی از نیروی انسانی قسمت زیرساخت خود را اخراج کرده است.
شرکت سرمایه گذار آلفابت(شرکت مادر گوگل) از این شرکت خواسته با کاهش تعداد کارمندان و خسارت های مربوط به بخش خودروی خودران «وایمو»، هزینه هایش را کاهش دهد.
به گفته یک منبع آگاه آمازون تصمیم دارد حدود ۱۰ هزار کارمند در مشاغل شرکتی و فناوری را از هفته جاری اخراج کند. این اقدام احتمالا بزرگترین کاهش نیروی انسانی شرکت تا به اکنون به حساب می آید.
مدیرعامل شرکت فیسبوک که به تازگی به متا تغییر نام داده، اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر اخراج کارمندان در این شرکت آغاز می‌شود.
به گفته منابع آگاه شرکت متا پلتفرمز تصمیم دارد در هفته جاری هزاران کارمند خود را اخراج کند.
آغاز اخراج گسترده کارمندان توییتر
توئیتر که هفته پیش به ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی تسلا و اسپیس ایکس فروخته شد، ۲۵ درصد از نیروی انسانی خود را اخراج می کند.
ایلان ماسک که به تازگی توئیتر را خریده دستور اخراج تعداد زیادی از کارمندان این شبکه اجتماعی را صادر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ