مقامات جمهوری آذربایجان از احضار سفیر ایران خبر می‌دهند.در این دیدار، طرف آذربایجانی فهرستی از تعدادی از مطالب منتشر شده در رسانه های ایرانی علیه آذربایجان را به موسوی ارائه داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل غرب اروپا خاطرنشان ساخت: اینجا جمهوری اسلامی ایران است و اجازه نمی دهیم با اقدامات خودسرانه، حاکمیت جمهوری اسلامی ایران مورد بی‌توجهی‌ قرار گیرد.
مقامات جمهوری آذربایجان از احضار سفیر ایران خبر می‌دهند.
رسانه‌ های جمهوری آذربایجان از احضار «سید عباس موسوی» سفیر ایران به وزارت خارجه این کشور خبر می دهند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو به وزارت خارجه جمهوری آذربایجان احضار شد.
در پی حمله یک فرد مسلح به سفارت باکو در تهران، وزارت خارجه جمهوری آذربایجان سفیر ایران در این کشور را احضار کرد.
بدنبال حادثه امروز در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو به وزارت امور خارجه کشور میزبان احضار شد.
در واکنش به مداخلات نامتعارف انگلیس ازجمله در قلمرو امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز سایمون شرکلیف، سفیر این کشور در تهران توسط مدیر کل غرب اروپا به وزارت خارجه احضار شد.
«نیکلاس رش» سفیر فرانسه در جمهوری اسلامی ایران بدنبال اقدام موهن یک نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت، مقدسات و ارزشهای دینی و ملی عصر امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
«جوزپه پررونه » سفیر ایتالیا در تهران امروز به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار شد.
پیرو استمرار اظهارات مداخله جویانه مقامات بریتانیایی در مورد تحولات داخلی جمهوری اسلامی ایران و حمایت آن‌ها از ترور و اغتشاش و اعمال تحریم‌های غیرقانونی علیه شماری از اتباع ایران، «سایمون شرکلیف» سفیر این کشور امروز از سوی رئیس اداره سوم غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
در این جلسه مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به اتهامات بی پایه و اساس مقامات فرانسوی علیه کشورمان اعلام و اینگونه مداخلات غیر قابل قبول، تقبیح و محکوم شد.
سفیر آلمان در تهران پیش از این نیز یکبار در پی اظهارات مداخله‌جویانه و غیرمسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، و باری دیگر نیز در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان به وزارت امور خارجه احضار شده بود.
در پی اظهارات مداخله جویانه و غیر مسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، سفیر جمهوری فدرال آلمان امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
«سید عباس موسوی» سفیر ایران در جمهوری آذربایجان به وزارت امور خارجه این کشور احضار شده است.
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد سفیر ایران را بابت ابراز ناخرسندی از چند مورد احضار کرده است.
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که امروز سفیر ایران را برای پیگیری چند مورد احضار کرده است.
در پی تداوم تبلیغات ضد ایرانی و سیاه نمایی رسانه‌ها و مقامات رسمی جمهوری آذربایجان علیه جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز سفیر جمهوری آذربایجان در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفیر نروژ در جمهوری اسلامی ایران در اعتراض به اظهارات غیر قابل قبول رئیس پارلمان این کشور علیه کشورمان توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت خارجه احضار شد.
سفیر دانمارک در پی حمله یک فرد مهاجم مسلح به سلاح سرد به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاک توسط مدیرکل اروپای غربی به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفیر بریتانیا در جمهوری اسلامی ایران به علت اظهارات مداخله جویانه مقامات این کشور به وزارت امور خارجه احضار شد.
مقام وزارت خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران گزینه‌های ممکن را در واکنش متقابل به هر گونه اقدام نامتعارف طرف بریتانیایی مد نظر قرار خواهد داد.
سخنگوی وزارت خارجه آلمان مدعی شد که این وزارتخانه سفیر جمهوری ایران در این کشور را به دلیل اعتراضات اخیر ایران احضار کرده است.
در ارتباط با مواضع مداخله جویانه رئیس پارلمان نروژ در قبال تحولات داخلی جمهوری اسلامی ایران، سفیر نروژ در تهران توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به فضاسازی‌های خصمانه رسانه‌های فارسی زبان لندن نشین علیه جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته سفیر انگلیس در تهران توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ