سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان به توئیت سفیر رژیم صهیونیستی در باکو واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
ند پرایس در پاسخ به این که واکنش آمریکا به سفر الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس به ایران و دیدار او با مقامات ارشد آن چیست، با ادعایی علیه مناسبات بلاروس و روسیه در زمینه جنگ اوکراین و گفتن این که لوکاشنکو «استقلال کشورش را به کرملین واکذار کرده است»، مدعی شد: ما این سفر را به نوعی، گسترش روابط ایران و روسیه می‌دانیم که بیش از پیش بر عمق آن افزوده می‌شود.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت بر پاسخ قاطع به هرگونه تهدید یا اقدام نادرست رژیم صهیونیستی در هر کجا و هر زمان تأکید کرد.
حسین امیرعبدللهیان، وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در پنجاه‌ودومین نشست شورای حقوق بشر و نشست کنفرانس خلع سلاح به ژنو سفر کرده بود،‌ در حاشیه این نشست‌ها با شبکه سی‌ان‌ان گفت‌وگو کرده و به سوالاتی درباره ادعاهایی در زمینه ناآرامی‌های اخیر در ایران، برنامه هسته‌ای ایران، ادعای غرب مبنی بر حمایت ایران از جنگ روسیه در جنگ اوکراین، فعالیت‌های هسته‌ای ایران و نقش زنان در ایران پاسخ داد.
سخنگوی کمیسیون اروپا ضمن تکرار اظهارات مداخله جویانه غرب در امور داخلی ایران ادامه داد: گمان می‌کنم نیازی نباشد که ما دوباره بیانیه‌ها و اظهارات نماینده عالی (مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) و سخنگوهایش درباره حقوق زنان در این را تکرار کنیم؛ اما بازدید از مکان‌های عبادی موضوع دیگری است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره ادعای ساخت مشترک کارخانه پهپاد ایران و روسیه گفت: نمی‌توانم گزارش‌ها در خصوص طرح ایران و روسیه برای ایجاد کارخانه تولید پهپاد در روسیه را تایید کنم.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان درباره وضعیت پیش‌آمده در کریدور لاچین پاسخ‌های لازم را ارائه کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پرتغال، با تاکید براین که تهران با کمیته حقیقت یاب شورای حقوق بشر در مورد تحولات داخلی اخیر ایران همکاری نخواهد کرد، گفت: جامعه ایرانی یک جامعه پویا و رو به توسعه است. مثل هر جامعه دموکراتیک دیگر، هر گونه درخواست برای تغییر باید از روش‌های دموکراتیک و مدنی مثل انتخابات، گفت‌وگو و تفاهم ملی حاصل شود.
فرشته کریمی، ستاره‌ی فوتسال زنان ایران و سفیر دختران فوتبالی در پروژه‌ی جام جهانی جزیره کیش، بعد از شکست این پروژه، در گفت‌و گو با خبرنگار ''ورزش سه'' به ابهامات بسیاری پاسخ داد.
امشب قرار است رییس فدراسیون، وزیر ورزش و سفیر ایران در قطر در جلسه ای با حضور اصحاب رسانه به سوالات آنها پاسخ دهند.
نماینده کشورمان نزد سازمان ملل گفت: هیئت فنی ایران برای پاسخ به سوالات آژانس به وین سفر کرده است.
ما چنین بیانیه غیرمسئولانه و ادعای بی‌اساس را مداخله در امور داخلی ایران و ناقض اصول بنیادین حقوق بین‌الملل از جمله اصول حسن همجواری و عدم مداخله در امور داخلی سایر دولت‌ها می دانیم.
سفیر چین در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین با اشاره به اینکه پرونده ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران موسوم به پی‌ام‌دی در سال ۲۰۱۵ بسته شد تصریح کرد که مسائل باقی‌مانده مربوط به دو دهه پیش است «که نه فوریت دارند و نه خطر اشاعه.» کوان بر همین اساس تاکید کرد که این مسائل نباید بزرگنمایی و به مانع عمده‌ای برای حصول توافق وین تبدیل شود.
جاگاریان گفت: پیش‌نویسی که با میانجیگری سرویس اقدام خارجی اروپا از آمریکایی‌ها دریافت شده، توسط کارشناسان ایرانی تماما در حال بررسی شدن است. نباید عجله کرد و هیاهو به پا کرد. لازم است که به دوستان ایرانی زمان بدهیم تا با آرامش کار کنند.
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه آمریکا پاسخ خود را به نظرات درخواست‌های ایران درباره پیشنهادات اتحادیه اروپا ارائه کرده است، تاکید کرد بصورت علنی مذاکره نمی‌کنیم و با اتحادیه اروپا در ارتباط هستیم.
سفیر پیشین ایران در فرانسه گفت: نمی‌توان به برخی جملات شعاری و کلی‌گویی وزیر امور خارجه، تیم مذاکره‌کننده و به‌خصوص باقری‌کنی اکتفا کرد. ما باید این انتظار و درخواست را از دستگاه سیاست خارجی داشته باشیم که روشنگری درباره مذاکرات داشته باشد. اکنون نمی‌دانیم آنچه ایران در سایه پاسخ مکتوب به متن مدنظر اتحادیه اروپا ارسال کرد، دربرگیرنده چه مواردی بود؟
به تازگی "سایمون شرکلیف"، سفیر انگلیس در تهران در جلسه با اعضاء اتاق بازرگانی گفت: به نظر منفی مردم ایران نسبت به انگلیس احترام می‌گذارم اما بدانید که مردم انگلیس هم همین حس را نسبت به ایران دارند!
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در پاسخ به ادعاهای سفیر رژیم صهیونیستی در باکو تاکید توطئه علیه تمامیت ارضی ایران خط قرمزی است که عواقب آن را خوب می دانید.
شب گذشته حمیدرضا دهقانی سفیر ایران در قطر درباره ارسال «پاکت» پاسخ برجامی ایران به اتحادیه اروپا منتشر کرد.
حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور قطر به خبر ارسال پاسخ برجامی ایران به اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.
کانادا قصد دارد استفاده از تجهیزات ۵G ساخت شرکتهای هواوی تکنولوژیز و ZTE چین را با هدف حفاظت از امنیت ملی، ممنوع کند.
سرانجام جدیدترین گزارش مسکن بانک مرکزی پس از چند روز وقفه منتشر شد؛ گزارشی که از بازگشت روند افزایشی تورم بازار مسکن حکایت دارد. این در حالی است که با گذشت چندین ماه از فعالیت دولت سیزدهم، متقاضیان مسکن، همچنان چشم انتظار رونمایی از واحد‌های نهضت ملی مسکن هستند.
اخراج کارمندان IBM در روسیه
ظاهرا قرار است اولین صهیونیست خبیث هم توسط مردم غیور تبریز دفن شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ