جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در بیانیه‌ای تاکید کرد: عملیات رام الله نتیجه طبیعی خشم فلسطینیان علیه دشمن صهیونیستی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
حماس با محکوم‌نمودن ترور ۳ تن از مبارزان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در جنین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان این اقدام خود را پس خواهد داد.
حماس به عملیات ضدصهیونیستی در تل آویو واکنش نشان داد و آنرا واکنشی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دانست.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در واکنش به شهادت محمود ابوسعن ۱۸ ساله به دست نظامیان صهیونیست در طولکرم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ما به نبرد خود تا پیروزی ادامه می‌دهد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از عملیات مقاومتی تل‌آویو استقبال کرد و اجرای آن را به منزله دفاع از خود در برابر صهیونیست‌ها دانست.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، در سخنانی به ادعاهای نتانیاهو واکنش نشان داد و این ادعاها را در راستای دستاوردسازی کاذب از سوی وی دانست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به عملیات تیراندازی امروز در ایست بازرسی قلندیا در قدس اشغالی واکنش نشان داد.
حماس و جهاد اسلامی نسبت به اجرای عملیات جهادی در شهرک صهیونیستی عیلی، واکنش نشان دادند.
عضو ارشد حماس گفت: عملیات ضد صهیونیستی واکنشی طبیعی به تجاوزات بی وقفه اشغالگران صهیونیست به شمار می رود و نشانگر ناکامی تمامی تلاش های اشغالگران در ضربه زدن به مقاومت است.
حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی امروز در قدس‌اشغالی که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی غور اردن نسبت به ادامه تجاوزات رژیم‌صهیونیستی هشدار دادند.
سخنگوی حماس به عملیات جدید ضد صهیونیستی واکنش نشان داد.
سخنگوی حماس به عملیات جدید ضد صهیونیستی واکنش نشان داد.
سخنگوی حماس به عملیات جدید رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، عملیات ضداشغالگری در تل آویو را پاسخی به جنایات صهیونیست ها عنوان کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات ضد صهیونیستی در «حواره» را واکنش طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی دانست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات ضد صهیونیستی در «حواره» را واکنش طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی دانست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» به تصویب قانون جدید در پارلمان رژیم صهیونیستی مبنی بر لغو تابعیت عاملان عملیات علیه صهیونیست ها واکنش نشان داد.
عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات مقاومتی امروز در شهرک صهیونیست نشین ارئیل واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی صبح امروز چهارشنبه در جنوب غربی کرانه باختری واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش حماس به عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی در کریات اربع واکنش نشان داد.
منابع صهیونیستی با اشاره به عملیات تیراندازی امروز فلسطینی ها در منطقه دره اردن، اذعان کردند که همه مجروحان این حادثه که شمار آنها به ۷ نفر رسیده، نظامی هستند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین عملیات مقاومتی بامداد یکشنبه در قدس اشغالی را واکنش طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ