حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی صبح امروز در نابلس که به زخمی شدن دو صهیونیست منجر شد، تمجید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاندار قدس اشغالی با انتقاد از اشغالگران، سیاست تدریجی حذف آثار تاریخی فرهنگی و چپاول آثار باستانی کرانه باختری را در ادامه سیاست یهودی‌سازی دانست؛ تاکنون ۵۰۰ روستای فلسطینی نابود شده است.
استاندار قدس اشغالی با انتقاد از اشغالگران، سیاست تدریجی حذف آثار تاریخی فرهنگی و چپاول آثار باستانی کرانه باختری را در ادامه سیاست یهودی‌سازی دانست؛ تاکنون 500 روستای فلسطینی نابود شده است.
دبیر شورای نگهبان گفت: همان گونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند، منطقه ساحل غربی جایی است که رژیم صهیونیستی را به زانو در خواهد آورد و صهیونیست‌ها با اقدام اخیر خود این امر را تسریع کردند.
وزیر خارجه آمریکا، حملات وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری را مانع دستیابی به توافق عادی‌سازی روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی دانست.
حمله به فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی و سوزاندن منازل و خودروهای آنها از سوی شهرک‌نشینانی رخ می‌دهد که از کشتن و سوزاندن و بیرون راندن مردم بی دفاع فلسطین ابایی ندارند.
یکی از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که عملکرد مقاومت در حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای اشغالگران، شوکه کننده بود.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین اعلام کرد که نیروهای مقاومت سیلی محکمی به دشمن اشغالگر و سرکردگان رژیم صهیونیستی زدند.
در پی راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در قدس اشغالی، در جریان درگیری‌های پراکنده امروز جوانان فلسطینی با صهیونیست‌ها، ۳۸ فلسطینی اهل نابلس در شمال کرانه باختری زخمی شدند.
کاربران عرب زبان با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی بر لزوم هوشیاری در برابر نقشه‌های تل‌آویو در قبال مسجد الاقصی تاکید کردند.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
سناریوی وحشتناک تبعید ۲۰۰ هزار فلسطینی ساکن سرزمین های اشغالی به کرانه باختری آن هم در شهر چادری، با هدف به مشارکت کشاندن فلسطینی ها در چند قدمی انتخابات کنست طراحی شده است.
«عبداللطیف القانوع» با بیان اینکه مقاومت تحولات کرانه باختری را از نزدیک پیگیری می کند، تأکید کرد که نبرد شمشیر قدس، ملت فلسطین را متحد کرد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی از تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به دنبال تخریب این مکان مقدس اسلامی هستند.
اوضاع در کرانه باختری این روزها به مثابه جهنمی برای صهیونیستهاست و گروه جدیدی شکل گرفته که کابوس اشغالگران است.
رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که اوضاع امنیتی در کرانه باختری از زمان انتفاضه الاقصی در سال ۲۰۰۵ تاکنون به این میزان، خطرناک نبوده است.
منابع فلسطینی روز پنجشنبه از اعتصاب سراسری در کرانه باختری برای دومین روز متوالی در سوگ شهدای جنین خبر دادند.
کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از آماده باش ارتش این رژیم در کرانه باختری در آستانه سال جدید عبری خبر داد.
یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با عبدالله دوم شاه اردن در نیویورک از وی خواسته است که به تشکیلات خودگردان در راستای آرام سازی وضعیت کرانه باختری در آستانه اعیاد یهودی کمک کند.
رئیس شاباک با اذعان به افزایش ۳۰ درصدی عملیات های ضد صهیونیستی در کرانه باختری گفت: دیگر در کرانه باختری آزادی عمل نداریم و هر شب نظامیان ما هدف تیراندازی قرار می گیرند.
تسوی یحزکیلی تحلیلگر صهیونیست امروز جمعه در ارتباط با تحولات اخیر کرانه باختری و افزایش عملیات فلسطینی ها در این منطقه اظهار نظر کرد.
منابع عبری زبان به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موج عملیات مقاومت در ماه های اخیر در کرانه باختری نشان دهنده وقوع انتفاضه از نوع جدید داست.
فرمانده کل سپاه گفت: کرانه باختری در حال مسلح شدن علیه صهیونیست‌هاست.
منابع فلسطینی از درگیری در الخلیل میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها و زخمی شدن شماری از فلسطینی ها خبر می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ