در پی درخواست گروه های مقاومت از مردم فلسطین، از صبح امروز اعتصاب سراسری در کرانه باختری در اعتراض به شهادت ۶ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از اعتصاب بازیکنان به دلیل مشکلات مالی آنها امروز تمرین خواهند کرد.
اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.
رئیس هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی اعتصاب غذای خود که قرار بود از امروز یکشنبه آغاز شود را به ماه آینده موکول کردند.
اسرای فلسطینی در نظر دارند با آغاز اعتصاب سراسری به تدابیر سختگیرانه رژیم صهیونیستی در زندان‌ها واکنش نشان دهند.
طرفداران کلن با بردن پرچم دورتموند به ورزشگاه، جنگ روانی را با بایرنی‌ها آغاز کردند.
منابع محلی در کرانه‌باختری از آغاز اعتصاب سراسری در شهر بیت‌لحم در جنوب کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
منابع محلی صبح امروز یکشنبه با انتشار تصاویری از آغاز اعتصاب سراسری فلسطینیان در اعتراض به شهادت جوان فلسطینی در مقابل مسجدالاقصی خبر دادند.
به دنبال عدم توافق اتحادیه گارد امنیتی فرودگاه هیترو لندن با مدیران؛ اعتصاب ۱۰ روزه هزار و ۴۰۰ نفر از کارکنان این فرودگاه، آغاز می‌شود.
دور جدید تمرینات استقلال از امروز در کمپ ناصر حجازی و زیر نظر ریکاردو ساپینتو آغاز شد.
جنبش اسیر فلسطین از آغاز نبرد اعتصاب غذای« آزادی یا شهادت» خبر داد و اعلام کرد: ما جز با تحقق تمامی اهداف آن، این نبرد را توقف نمی‌کنیم.
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که کمیته اضطراری عالی جنبش اسیر به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده که اقدامات اعتراضی خود را شدت بخشیده و اعتصاب غذای نامحدود را آغاز خواهد کرد.
صدها تن از نیروهای ذخیره نخبه ارتش رژیم اسرائیل می گویند که از روز یکشنبه با آغاز اعتصاب خود،  در پادگان ها حاضر نخواهند شد.
هفته‌ آگاهی از مغز با هدف افزایش سرمایه شناختی و با شعار تحصیل، پژوهش و اشتغال در علوم اعصاب  و شناختی از روز گذشته به مدت یک هفته آغاز شده است.
مردم فلسطین ساکن قدس اشغالی امروز یکشنبه اعتصاب سراسری خود را در این شهر در اعتراض به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی آغاز کردند.
سردار حسین رحیمی از ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده وقت پلیس کشور فعالیت خود به عنوان رئیس پلیس تهران بزرگ را آغاز کرده بود. مسئولیتی که تا امروز و با انتقال او به مجموعه فراجا ادامه داشت. از این پس نیز رحیمی به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا که یکی از پلیس‌های تخصصی و تازه تاسیس در مجموعه فراجا محسوب می‌شود به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پیش از رحیمی، سردار رضائیان ریاست پلیس امنیت اقتصادی فراجا را برعهده داشت.
منابع فلسطینی از برقراری اعتصاب کامل در جنین در پی شهادت سه جوان فلسطینی در ۲۴ ساعت اخیر، خبر دادند.
متخصص مغز و اعصاب اعلام کرد: بیماری ام‌اس حالت رفت و برگشت دارد؛ به این معنا که ممکن است برخی از علائم به وجود آید، بهتر شود و دوباره عود کند، اما هنگامی که علائم بیماری پارکینسون آغاز شود به آرامی بدتر می‌شود، به سمت بهتر شدن نمی‌رود یا به صورت حمله‌ای نیست، زیرا دوپامین در مغز به آرامی از بین می‌رود و در نتیجه علائم بیمار نیز بیشتر می‌شود.
تیم فوتبال استقلال تهران پس از دو روز تمرین نکردن به دلیل مشکلات مالی، ظهر امروز تمریناتش را آغاز کرد.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در پی شهادت ۶ جوان فلسطینی در کرانه باختری در حملات نظامیان صهیونیست، اعتصاب سراسری در کرانه باختری آغاز شده است.
اهالی قدس و کرانه باختری در اعتراض به شهادت عدی التمیمی مجری عملیات شعفاط از سوی نظامیان صهیونیست، از صبح امروز اعتصاب سراسری خود را آغاز کردند.
از روز گذشته (دوشنبه) بزرگترین اعتصاب پرستاران بیمارستان های خصوصی در آمریکا به مدت سه روز آغاز شده است.
۱۲۰۰ اسیر فلسطینی از عصر امروز پنج شنبه در اقدامی هماهنگ که با حضور همه گروه‌های فلسطینی انجام می‌شود، اعتصاب غذای خود در زندان های رژیم صهیونیستی را آغاز خواهند کرد.
شبکه اسکای نیوز اعلام کرد که حامیان جریان صدر به محض پایان سخنرانی رهبر این جریان و درخواستش برای پایان اعتصاب صدری‌ها، درحال خروج از منطقه سبز بغداد هستند.
باشگاه اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای از آغاز اعتصابات بیش از ۴۵۰۰ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ