در پی تشدید عملیات های مقاومتی در مناطق مختلف کرانه باختری، یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر تیراندازی رزمندگان فلسطینی در جنوب نابلس زخمی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای آغاز عملیاتی گسترده در مقابله به تشدید عملیات‌های مقاومتی در شمال کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
شرکت آب منطقه‌ای تهران اعلام کرد: تخلیه نامناسب پسماندهای ناشی از عملیات راه‌سازی و عمرانی در کنار رودخانه ها و مسیل‌ها بروز سیلاب را به همراه دارد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف، از شنبه آینده در شهر تهران خبر داد.
سخنگوی حماس اعلام کرد: اشغالگران هرگز موفق به شکست اراده مقاومت ما یا پایداری مردم ما با تشدید حملات تروریستی‌شان نخواهد شد.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز یورش های گسترده را به مناطق مختلف کرانه باختری انجام داده و شماری از فلسطینیان را نیز بازداشت کردند.
محافل رژیم صهیونیستی در آستانه ماه رمضان زنگ خطر را درباره تشدید عملیات های ضدصهیونیستی به صدا درآورده اند.
نشست عقبه در شرایطی برگزار شد که اسرائیل از تشدید عملیات های مقاومتی در اراضی اشغالی به ستوه آمده بود، اما اتفاقاتی که همزمان با این نشست رخ داد شکست راهبرد صهیونیست‌ها را بیشتر نمایان کرد.
برخلاف عملیات ارتش اسرائیل در جنین، عملیات خیری علقم در بیت‌المقدس شرقی بازتاب جهانی پیدا کرده و حتی برنامۀ احزاب مخالف دولت نتانیاهو برای تظاهرات خیابانی علیه تغییر ساختار قضایی اسرائیل را تحت تأثیر قرار داده است. مخالفان دولت نتانیاهو که برای تظاهرات در چند شهر اسرائیلی برنامه‌ریزی کرده‌اند، خواهان سکوت تظاهرکنندگان به احترام قربانیان عملیات در بیت‌المقدس شرقی و عدم استفاده از طبل در مراسم اعتراضی خود شده‌اند.
بامداد امروز در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرهای جنین و نابلس در کرانه باختری، مبارزان مقاومت با انجام عملیات تیراندازی و پرتاب بمب های دست ساز با آنها مقابله کردند.
در ۲۴ ساعت اخیر عملیات های مقاومتی به روند تصاعدی در هفته های اخیر ادامه داد و طی چندین عملیات تجمع نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان این رژیم در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار گرفت.
جبهه خلق برای آزادی فلسطین تشدید عملیات مقاومتی در کرانه باختری را خواستار شد.
منابع فلسطینی گزارش دادند پس از بیانیه گروه مقاومتی عرین الاسود در زمینه گسترش دایره درگیری ها با نظامیان صهیونیست، عملیات های مقاومتی علیه اشغالگران در کرانه باختری افزایش پیدا کرده است.
منابع فلسطینی از تشدید عملیات های ضد صهیونیستی طی ساعات گذشته خبر دادند.
عملیات مقاومت فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی از ابتدای سال جاری میلادی به طور چشم گیری افزایش یافته است.
وزارت امور خارجه اردن با صدور بیانیه ای توقف عملیات نظامی و تشدید تنش ها از سوی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را خواستار شد.
منابع فلسطینی از انجام عملیات مقاومتی علیه صهیونیست ها در اردوگاه «الجلزون» در رام الله و شهادت دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر خبر دادند.
مرکز داده های فلسطینی «معطی» طی گزارشی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۸ عملیات تیراندازی در کرانه باختری به وقوع پیوسته است.
مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز شنبه مجددا به سمت نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه واقع در شرق شهر نابلس آتش گشودند.
به دنبال عملیات مقاومتی بامداد امروز در جنین و به هلاکت رسیدن یک افسر صهیونیست، نظامیان رژیم صهیونیستی موج بازداشت ها در کرانه باختری را تشدید و ۱۲ فلسطینی را دستگیر کردند.
منابع صهیونیستی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی برغم تشدید یورش ها و بازداشت فلسطینیان، در توقف عملیات مقاومت با دشواری مواجه است.
مناطق مختلف کرانه باختری طی هفته گذشته شاهد تشدید عملیات مقاومت بود که بر اثر آن ۲۹ نظامی و شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات نظامی این رژیم برای مقابله با تنش ها در کرانه باختری تشدید خواهد شد.
عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری در سال جاری میلادی تشدید شده و بیش از ۷۲۰۰ مورد عملیات از ابتدای سال تا کنون علیه صهیونیست ها انجام شده است.
مناطق مختلف کرانه باختری طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد ۳۰ مورد عملیات مقاومت فلسطینیان علیه شهرک نشینان رژیم صهیونیستی بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ