گردان نابلس وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با صدور بیانیه‌ای از عملیات تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در نقاط مختلف نابلس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش گسترده امروز به شهر نابلس اقدام به تخریب منزل یک شهید فلسطینی کرده و به شدت با مبارزان مقاومت درگیر شدند.
یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس برای تخریب خانه یک فلسطینی با مقابله مقاومت با اشغالگران روبرو شد.
در پی یورش نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهر نابلس، مبارزان مقاومت با آنان درگیر شدند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلفی از کرانه باختری، از رویارویی مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست خبر دادند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از درگیری‌ مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین، طولکرم و اغوار شمالی خبر دادند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از درگیری‌ مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین، طولکرم و اغوار شمالی خبر دادند.
منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و درگیری مسلحانه شدید آنها با مبارزان مقاومت خبر می‌دهند.
اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند که این یورش به درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت منجر شد.
رزمندگان مقاومت یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در حریم هوایی نابلس در کرانه باختری سرنگون کردند و با نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف این شهر به شدت درگیر شدند.
درگیری مسلحانه مقاومت با نظامیان صهیونیست در نابلس و اریحا و تعرض شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر محسوب می‌شوند.
در جریان درگیری مسلحانه امشب مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر قدس در شهرک بیتا در جنوب نابلس ۳۳ نفر مجروح شدند.
منابع فلسطینی از درگیری شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در نابلس و مقابله پدافند هوایی مقاومت در غزه با حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع محلی فلسطین از وقوع درگیری مسلحانه میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست در جنوب غرب شهر جنین در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از درگیری های شدیدی خبر دادند که هم اکنون در بخش قدیمی نابلس میان رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست جریان دارد.
منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از درگیری بین رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان اشغالگر در شهر جنین خبر دادند.
امروز شنبه نقاط مختلف کرانه باختری شاهد درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اعتراض به اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس بود.
منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از درگیری رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در منطقه جبع واقع در جنوب جنین در کرانه باختری خبر دادند.
در پی یورش شهرک نشینان صهیونیست به نابلس اشغالی در کرانه باختری، میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست درگیری به وجود آمد.
درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پی یورش آنان به شهر نابلس صورت گرفت.
منابع فلسطینی از درگیری های شدید مسلحانه میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت در منطقه دیر الحطب در شرق نابلس خبر می دهند که تاکنون با شهادت یک فلسطینی همراه شده است.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز به شهر جنین در کرانه باختری یورش بردند که متعاقب آن نیروهای مقاومت با این اقدام صهیونیست ها مقابله کردند.
منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به مواضع صهیونیست ها در مناطق مختلف کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در شهرکی نزدیک رام الله خبر دادند.
شامگاه جمعه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس و رام الله صحنه درگیری های شدید فلسطینی ها علیه نظامیان صهیونیست بود.
منابع فلسطینی بامداد امروز سه شنبه از یورش نظامیان صهیونیست به منطقه قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ