مبارزان مقاومت فلسطین در دو عملیات تیراندازی در مناطق مختلف نابلس، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه سوریه آمریکا را به نقض حاکمیت این کشور و حمایت از تروریست‌ها متهم کرد.
ژنرال بازنشسته ارتش لهستان با انتقاد از ضدحملات اوکراین علیه مسکو، گفت: عملیات‌های ارتش کی‌یف را حتی نمی‌توان تحت عنوان «ضدحمله» تعریف کرد.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری، پیامی قاطع و صریح به دشمن اشغالگر صهیونیستی است.
یکی از رهبران حماس بر ادامه روند تصاعدی عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه‌باختری تاکید کرد.
منابع فلسطینی با انتشار آماری جدید از تلفات شدید اشغالگران صهیونیست در ۶ ماه نخست سال ۲۰۲۳ در جریان عملیات‌های مقاومتی خبر می‌دهند.
سازمان امنیت داخلی آلمان درباره خطر «تشدید عملیات‌های جاسوسی روسیه» در بحبوحه حملات همه‌جانبه مسکو به کی‌یف، هشدار داد.
یک مرکز آماری در فلسطین گزارش داد که در ماه مارس گذشته دو صهیونیست در عملیات‌های مقاومتی به هلاکت رسیده و ۲۵ نفر دیگر نیز زخمی شده اند.
گردان ابو علی مصطفی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که عملیات‌های اخیر در حواره کرانه باختری از سوی این گردان انجام شده است.
عملیات‌های امدادی ناشی از حوداث جوی در سال ۱۴۰۱ میانگین ۱۵ درصد افزایش یافت و امدادگران حدود ۳۰۰ هزار نفر را کمک رسانی کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: نسبت به شرایط عادی زمان رسیدن همکاران ما در محل حادثه کمتر شده است.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش جهت یابی (کار با نقشه قطب نما و جی پی اس)، گشتی شناسایی برد کوتاه، متوسط و بلند، تیراندازی با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین، اجرای هلی برن و نحوه استقرار در زمین، اجرای تاکسیرد، هدف زنی در شب و روز.
ارتش رژیم صهیونیستی از تصمیم خود مبنی بر تخریب منازل مجریان عملیات های اخیر در قدس اشغالی و کرانه باختری خبر داد.
اتحادیه اروپا امروز بدون اشاره به تداوم چند دهه اشغالگری از سوی صهیونیست ها صرفا به «ابراز نگرانی» در خصوص تنش های پیش آمده در سرزمین های اشغالی بسنده کرد.
برخی از رسانه‌ها از وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی دیگر در اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌ می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌ بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش آشنایی با انواع برف و بهمن شناسی، آشنایی با ابزار جستجو و نجات دربرف، آشنایی صحیح از میله سونداژ در جستجو و نجات، تیراندازی دربرف با اسکی پرحرکت، انواع سرمازدگی، نحوه تهیه پناهگاه‌های برفی، اجرای راهپیمایی بردمتوسط و بررسی وضعیت محیط درشب، شناسایی منطقه کمپ چریکی و ایجادکمپ چریکی، آموزش اسکی.
سامانه‌های موشکی و یگان‌های شناوری نیروی دریایی ارتش با استفاده از موشک‌های قدیر اهداف سطحی خود را در دریا منهدم کردند.
در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷ عملیات مختلف مقاومتی توسط فلسطینیان در اراضی اشغالی انجام شده است.
سخنگوی کاخ سفید عملیات های استشهادی امروز در غرب قدس شریف که به هلاکت و مجروحیت اشغالگران صهیونیست منتهی شد را محکوم کرد!
منابع صهیونیستی از انجام ۲۲۰۴ عملیات مقاومتی از سوی فلسطینی ها در اراضی اشغالی در سال جاری میلادی خبر دادند که بیانگر رشد بی سابقه این عملیات‌ها است.
با ازدست‌دادن مناطق نفت‌خیر، داعش هم‌اکنون به منابع مالی دیگری چون کشتن چوپان‌ها و سرقت دام‌های آنها روی آورده است.
رئیس پژوهشکده دفاع مقدس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با بیان اینکه معاندین می‌خواهند عملیات‌های دفاع مقدس را تضعیف کنند، گفت: تمامی عملیات‌ها بر پایه دانش روز آن دوران صورت گرفت.
مرکز داده های فلسطینی «معطی» طی گزارشی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۸ عملیات تیراندازی در کرانه باختری به وقوع پیوسته است.
طی هفته گذشته ۲۲ مورد عملیات فلسطینیان علیه اهداف و نظامیان رژیم صهیونیستی به ثبت رسید و در این عملیات ها ۱۲ صهیونیست زخمی شدند.
رسانه های صهیونیستی در گزارش هایی درباره احتمال واکنش مبارزان مقاومت به شهادت ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی در نابلس، هشدار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ