منابع فلسطینی از سه عملیات تیراندازی به نظامیان صهیونیست در کرانه باختری توسط رزمندگان مقاومت فلسطین خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه تعطیلات پایان هفته سه رویداد پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، گفت: در این راستا شش نفر دستگیر شدند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت سه تن از فرماندهان گردان‌های القدس، شاخه نظامی این جنبش در جریان تجاوزات بامداد امروز رژیم صهیونیستی خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا سه سارق زن به دام پلیس افتادند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی در شهرهای استان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ نفر دستگیر شدند.
منابع فلسطینی آماری از عملیات‌های مقاومتی در یک هفته‌ اخیر علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه‌باختری منتشر کردند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
رسانه‌های خبری از وقوع یک حمله مسلحانه به یک خودرو در منطقه الحمرا و هلاکت ۳ صهیونیست خبر دادند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: این عملیات‌ها در سرخه، شاهرود و دامغان رخ داده است.
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از انجام سه عملیات پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: قاچاق سوخت، دستگیری سارق کامپیوتر خودرو و کشف ۲۶ تن شیر فاقد مجوز مهمترین این رویدادها است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: خرده فروشان مواد مخدر در سمنان و دامغان دستگیر و محموله سوخت قاچاق نیز در میامی کشف شد.
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: دستگیری سارق، زندانی فراری و خرده فروشان مواد مخدر مهمترین رویدادهای پلیسی بودند.
رسانه های عبری از سه عملیات مقاومت فلسطین در اطراف نابلس واقع در کرانه باختری طی کمتر از سه ساعت خبر دادند.
اداره امنیت عمومی اردن با صدور بیانیه ای از بازداشت متهم اصلی در پرونده قتل افسر اردنی در شهر معان خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیس طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در یکی از این عملیات‌ها ۷۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
شهردار منطقه ۹ تهران از آغاز عملیات اصلاح هندسی به متراژ ۴۵۰ مترمربع در ۳ راه آذری واقع در بلوار ۴۵ متری زرند شرقی خبر داد.
گردان نابلس وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با صدور بیانیه ای از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در شهر جنین و نابلس خبر داد.
منابع صهیونیستی دقایقی پیش به هلاکت ۳ شهرک نشین صهیونیست در عملیات مقاومتی ارئیل در کرانه باختری اذعان کردند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در عملیات یک مبارز فلسطینی در قدس اشغالی سه صهیونیست زخمی شدند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در عملیات یک مبارز فلسطینی در قدس اشغالی سه صهیونیست زخمی شدند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در عملیات یک مبارز فلسطینی در قدس اشغالی دو صهیونیست زخمی شدند.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری، سه فلسطینی در اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.
اداره اورژانس اسرائیل اعلام کرد در این عملیات تا ۹ اسرائیلی مجروح شدند که حال ۳ نفر از آن‌ها وخیم است.
رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به دو عملیات جستجو در یخچال یخار دماوند و علم‌کوه، گفت: این عملیات به دلیل ریزش شدید سنگ و وقوع سیل و به خطر افتادن جان امدادگران متوقف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ