عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قرار بر این شده از ظرفیت حمل و نقل زمینی، خودرو و هواپیما در این ایام استفاده شود تا مشکلی برای تردد زائران حسینی ایجاد نشود. سازمان اتوبوسرانی نیز قیمت رفت و برگشت بلیت را اعلام کرده است. معاون وزیر راه و مسئولان اجرایی نیز در نشست کمیسیون بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
خرمشهر - فرمانده کل انتظامی گفت: زائران اربعین حسینی دریافت گذرنامه برای این سفر را به روزهای آخر که با ازدحام مواجه می‌شویم موکول نکنند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: زائران اربعین ساعات پیاده روی را به شب یا ساعات خنک روز موکول کنند و از چترهای روشن در هنگام پیاده‌روی استفاده نمایند.
جانشین ستاد اربعین استان تهران با اشاره به اینکه زائران اربعین هرچه سریع‌تر برای دریافت گذرنامه اقدام کنند، گفت: گذرنامه زیارتی حدود ۵ روز زمان می‌برد تا به دست زائران برسد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: اربعین اوج نمایش فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و دشمنان اهل بیت، در حادثه کربلا اوج پستی خود را نمایان ساختند.
شرکت راه‌آهن اعلام کرد: همزمان با بازگشت زائران اربعین و با هدف پاسخگویی مناسب به افزایش تقاضا، از شنبه ۳ رام قطار فوق‌العاده برای مسیر خرمشهر-مشهد اختصاص خواهد یافت.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.
زائران اربعین مراقب گذرنامه و برگه‌های گذر باشند
آماده نبودن زیرساخت‌های مناسب در خاک عراق برای انتقال زائران اربعین به شهر‌های زیارتی سبب شد تا از روز جمعه ستاد اربعین با هدف حفظ سلامت زوار مرز‌های شش گانه با عراق را ببندد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: عزیزانی هم که در مسیر هستند تلاش کنند برنامه خود را تغییر دهند؛ صرفاً کسانی که در پایانه‌های مرزی هستند، تلاش می‌شود در ساعات آینده با مدیریت و کنترل اطمینان بخشی یا توجیه شوند که برگردند یا این که با شرایط اطمینان بخشی از مرز عبور داده شوند.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به سفر وزیر کشور به عراق و وعده مسئولان عراقی برای انجام یک سری تعهدات افزود: این تعهدات هنوز عملیاتی نشده و آن شرایط نگران‌کننده هنوز پایدار است، لذا تصمیم گرفتیم که فعلاً زائرانی که هنوز سوار اتوبوس نشدند و بلیط برای آن‌ها برای صادر شده بلیط این زائرین باطل شود و بعداً وجه آن‌ها عودت داده خواهد شد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه به زائران اربعین توصیه می‌کنیم، در این سفر الهی مراقب نقشه‌های دشمن غدار باشند، تاکید کرد: شما خواب را از چشمان شیاطین زمان ربوده‌اید.
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: مابه التفاوت قیمت بلیت‌هایی که پیش از این با نرخ بالاتر از مصوب برای پروازهای اربعین به فروش رفته، به زائران عودت داده می شود.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: زوار اربعین روزهای سفر خود را مدیریت کنند و از حضور طولانی مدت به ویژه در کربلای معلی پرهیز نمایند.
در حالی که هواپیمایی جمهوری اسلامی از آغاز فروش حضوری بلیت پروازهای اربعین خبر داده بود، اما بررسی‌ها حاکی است دفتر این شرکت در خیابان استاد نجات اللهی تهران به روی زائران بسته شده است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین جدیدترین اخبار در مورد سفر اربعین را تشریح کرد.
«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی خواستار پذیرایی از زائران اربعین با همه توان شد و نسبت به برخی از تلاش‌ها برای ایجاد تفرقه میان دوستداران اهل بیت (ع) هشدار داد.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از گرانی شدید بلیت هواپیما و اتوبوس برای زائران اربعین انتقاد کرد و خواستار پیگیری این موضوع شد.
زائران اربعین قبل از مراجعه به فرودگاه، بلیت تهیه کنند
سرپرست فرودگاه امام از ممانعت ورود افراد فاقد بلیت در ایام اربعین خبر داد.
اجرای سامانه مؤدیان با مخالفت‌های فراریان مالیاتی روبروست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ