جانشین ستاد اربعین استان تهران با اشاره به اینکه زائران اربعین هرچه سریع‌تر برای دریافت گذرنامه اقدام کنند، گفت: گذرنامه زیارتی حدود ۵ روز زمان می‌برد تا به دست زائران برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قرار بر این شده از ظرفیت حمل و نقل زمینی، خودرو و هواپیما در این ایام استفاده شود تا مشکلی برای تردد زائران حسینی ایجاد نشود. سازمان اتوبوسرانی نیز قیمت رفت و برگشت بلیت را اعلام کرده است. معاون وزیر راه و مسئولان اجرایی نیز در نشست کمیسیون بودند.
خرمشهر - فرمانده کل انتظامی گفت: زائران اربعین حسینی دریافت گذرنامه برای این سفر را به روزهای آخر که با ازدحام مواجه می‌شویم موکول نکنند.
بانک ملی ایران به زائران عتبات عالیات به مناسبت اربعین حسینی تسهیلات ویژه ای اعطا می کند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: زائران اربعین ساعات پیاده روی را به شب یا ساعات خنک روز موکول کنند و از چترهای روشن در هنگام پیاده‌روی استفاده نمایند.
بانک ملی ایران به زائران عتبات عالیات به مناسبت اربعین حسینی تسهیلات ویژه ای اعطا می‌کند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: هرچه سریعتر طرحهای فرودگاه امام به اتمام برسد تا این فرودگاه در ایام پروازهای اربعین بتواند با حداکثر ظرفیت به مسافران و زائران خدمت رسانی کند.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: امسال برای خدمات دهی هرچه بهتر زائران اربعین حسینی تعداد مرزهای ورودی به عراق را افزایش داده‌ایم.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: امسال برای خدمات دهی هرچه بهتر زائران اربعین حسینی تعداد مرزهای ورودی به عراق را افزایش داده‌ایم.
معاون اول رئیس جمهور گفت:مردم عراق هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص قرار دادند و خدمات شایسته ای به زائران ارائه کردند تا چنین حماسه بزرگ و مهمی شکل بگیرد.
جمعیت زائران اربعین در شهر کربلا به ۲۱ میلیون نفر رسید.
فرمانده قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی کشور درباره اینکه آیا زائران اربعین باید از همان مرزی که از کشور خارج شده‌اند به کشور بازگردند، گفت: هیچ ضرورتی وجود ندارد که زائران از همان مسیر یا مرزی که از کشور خارج شدند برای بازگشت استفاده کنند. امکان بازگشت از همه مرز‌ها وجود دارد.
زائران اربعین مراقب گذرنامه و برگه‌های گذر باشند
آماده نبودن زیرساخت‌های مناسب در خاک عراق برای انتقال زائران اربعین به شهر‌های زیارتی سبب شد تا از روز جمعه ستاد اربعین با هدف حفظ سلامت زوار مرز‌های شش گانه با عراق را ببندد.
آماده نبودن زیرساخت‌های مناسب در خاک عراق برای انتقال زائران اربعین به شهر‌های زیارتی سبب شد تا از روز جمعه ستاد اربعین با هدف حفظ سلامت زوار مرز‌های شش گانه با عراق را ببندد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه به زائران اربعین توصیه می‌کنیم، در این سفر الهی مراقب نقشه‌های دشمن غدار باشند، تاکید کرد: شما خواب را از چشمان شیاطین زمان ربوده‌اید.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: این سازمان تنها ۸ هزار دستگاه اتوبوس برای سفرهای اربعین پیش‌بینی کرده بود اما مجبور شدیم اتوبوس‌های سایر مسیرها را هم بیاوریم.
هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در اربعین ۱۴۰۱ در شهرهای نجف و کربلا و در مسیر پیاده روی این دو شهر پایگاه‌های سلامت و مرکز درمان راه اندازی کرده است.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: زوار اربعین روزهای سفر خود را مدیریت کنند و از حضور طولانی مدت به ویژه در کربلای معلی پرهیز نمایند.
زائران اربعین قبل از مراجعه به فرودگاه، بلیت تهیه کنند
وزیر کشور گفت: اعضای جمعیت هلال احمر به دلیل گرمای هوا و جمعیت انبوه مسئولیت سنگین‌تری نسبت به سال‌های قبل دارند.
سخنگوی فراجا با اشاره به فرآیند صدور «برگ گذر موقت» ویژه اربعین گفت: برای اینکه بتوانیم فاصله صدور گذرنامه را کمتر کنیم و هزینه کمتری به زائران عزیز تحمیل شود، طی توافقی با طرف عراقی، قرار شد برگ گذر ویژه اربعین صادر شود. این برگ گذر موقت فقط برای یکبار است،
ستاد مرکزی اربعین حسینی در اطلاعیه شماره ۴ تاکید کرد: انتقال زائران اربعین با اتوبوس و خودروی شخصی ایرانی به داخل عراق در ایام اربعین (از پنجم لغایت ۲۳ ماه صفر) ممنوع خواهد بود.
سرپرست فرودگاه امام از ممانعت ورود افراد فاقد بلیت در ایام اربعین خبر داد.
اجرای سامانه مؤدیان با مخالفت‌های فراریان مالیاتی روبروست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ