در حالی که هواپیمایی جمهوری اسلامی از آغاز فروش حضوری بلیت پروازهای اربعین خبر داده بود، اما بررسی‌ها حاکی است دفتر این شرکت در خیابان استاد نجات اللهی تهران به روی زائران بسته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بانوان با مقاومت در جنگ اقتصادی، موجب بالندگی، ایستادگی، عزت و شرف ایران اسلامی و توسعه حرکت زاینده خودکفایی هستند.
فرهاد مجیدی می‌گوید آخرین ایرانی‌ای است که قهرمان آسیا شده، ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
سخنگوی هواپیمایی ایران‌ایر گفت: پرواز مشهد- جده به‌دلیل یک نقص فنیِ خاص به جای بازگشت به ایران در فرودگاه مدینه‌النبی فرود آمد.
محسن فروزان دروازه‌بان گل‌گهر نسبت به اتهاماتی که به او زده شد واکنش نشان داد.
هذیوش یا سریشوک (Srishok) نخستین گاو آفریده شده در هزاره ابتدایی آفرینش هستی است. اهورامزدا آسمان را به شکل یک پوسته سخت به دور زمین (که فرمی گرد، اما تخت، شبیه به یک بشقاب داشت) می‌آفریند و آن را با آب پر می‌سازد. سطح زمین را با گیاهان پوشانیده و سپس هذیوش را به شکل گاوی سفید و درخشان بسان ماه، خلق می‌کند.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از کسب رتبه سوم حداقل تأخیرات پروازی در فرودگاه هیترو لندن توسط ایران‌ایر خبر داد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه البته شرط عربستان برای انجام عملیات حج تنها با ایرلاین حامل پرچم هم سر جای خود بوده‌است، گفت: انجام عملیات حج تنها با ایرلاین جمهوری اسلامی ایران به طور عمده به موضوعات تکنیکال برمی‌گردد که جزییات خاصی دارد و موضوع سیاسی نیست.
قربانعلی با بیان اینکه مشکل اینترنت و عدم اتصال سیستم رزرویشن، باعث توقف چک اتومات بلیت مسافران شده است، توضیح داد: همکاران امروز چکینگ بلیت را در فرودگاه به صورت دستی انجام می‌دهند که همین امر موجب تاخیر پروازی شده است.
فراتر از تمامی اخبار‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، خبرسازترین رخداد هفته جاری، مربوط به تلف شدن «پیروز» توله‌یوز ایرانی‌ای بود که در ماه‌های گذشته معروفیت خاصی پیدا کرده بود. پس از چند روز انتشار اخبار نگران‌کننده از تداوم بیماری و نارسایی‌های کلیوی، در سه‌شنبه (۹ اسفند) بعد از تلاش نافرجام دامپزشکان در اتاق عمل، پیروز تلف شد
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام «ایران‌سفر» و اختصاص کارت سفر ۳۰ میلیون تومانی با هدف ارزان‌سازی سفر خبر داد.
مدیر روابط عمومی ایران‌ایر درباره پیاده‌شدن دو مسافر پرواز تهران-خرم‌آۤباد توضیح داد: با توجه به محدودیت‌های هواپیما ATR و شرایط جوی فرودگاه مقصد، مجبور به کاهش وزن هواپیما شدیم و به‌همین دلیل دو مسافر از هواپیما پیاده شدند.
کیه‌ران تریپیه می گوید که احتمالا این آخرین جام جهانی اوست ولی حاضر نیست از تیم ملی کناره گیری کند.
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر گفت: در زمان تقرب به باند هواپیما با باد بسیار تند دچار تکان‌های شدید در هنگام فرود می‌شود و به همین دلیل گیره‌های نگه دارنده سقف داخلی هواپیما باز می‌شود و بخشی از این سقف داخلی هواپیما روی سر مسافران فرود می‌آید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ