رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
رئیسی برگزاری جلسات برای همکاری، ‌ همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.
رئیس‌جمهور همچنین بر ضرورت شناسایی و مجازات همه عوامل دخیل در این جنایت نیز تأکید کرد.
رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی با وزیر کشور و استاندار فارس بر بکارگیری همه امکانات درمانی برای مداوای مجروحان و همچنین شناسایی و تعقیب همه عوامل این جنایت تأکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دستور داد تا مصوبه ضوابط اجرایی نحوه تخصیص مزایای جانبی حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ بازنگری شود.
وزیر اقتصاد ضمن اشاره به دستور رئیس جمهور برای احیای اعتماد در بازار سرمایه از پیش بینی کارشناسان برای تحقق سود خالص ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی صنایع تولیدی بورسی در پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس جمهور با اشاره به موضوع ناترازی و اضافه برداشت برخی بانک‌ها گفت: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظف هستند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند.
سید ابراهیم رئیسی گفت: مسئله تاخیر در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن ظرف یک هفته بررسی و موانع برطرف شوند.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی بخشی از تاکیدات رئیس جمهور درباره رفع موانع و مشکلات پرداخت تسهیلات ازدواج را به او ابلاغ کرد.
مصوبات شورای عالی جوانان در خصوص زمان معرفی متقاضیان وام ازدواج به شعب رعایت و بانک‌ها موظف‌اند ظرف پانزده روز ثبت‌نام‌کنندگان را به شعب ارجاع دهند و صف متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج تا پایان تابستان سال جاری باید به صفر برسد.
حجت الاسلام رئیسی گفتند: حق‌التدریس معلمان باید آخر هر ماه پرداخت شود و این دستور اسلام است مگر در مواردی که بودجه وجود ندارد آن هم باید اطلاع داده شود.
رئیس‌جمهور به موضوع اصلاحات نظام بانکی پرداخت و با تاکید بر لزوم اصلاح ناترازی بانک‌ها، گفت: اقدامات بانک مرکزی برای جلوگیری از اضافه برداشت بانک‌ها، تصمیم خوبی بوده و این رویه باید با جدیت دنبال شود. باید در وهله اول به بانک‌هایی که اضافه برداشت دارند، اخطار داده شده و در مرحله بعدی با قاطعیت با این موضوع برخورد شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی، توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم در دست انجام است و طی سه روز گذشته با دستور ویژه رئیس جمهور، هفت جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مابقی ارکان دخیل در این موضوع برگزار شده است.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان واریز معوقات رتبه بندی هم گفت: حقوق رتبه‌های پایه پرداخت شده است. تفاوتی میان رتبه پایه و رتبه استحقاقی افراد وجود دارد که رئیس جمهور هم در مصاحبه‌ای که روز پنجشنبه داشتند به آن اشاره کردند. به استناد قانون رتبه‌بندی و اعتباری که پیش‌بینی شده است اختلافی داشته ایم که این اختلاف هم با سازمان برنامه و بودجه و مبنای محاسباتی داشته‌است. این اختلاف محاسباتی به دستور رئیس جمهور در جلسه‌ای که به ریاست آقای مخبر در روز شنبه یا یکشنبه برگزار می‌شود، صحبت خواهد شد.
رئیس جمهور به معاون اول خود دستور داد با تشکیل سریع جلسه با مسئولان ذیربط، علل بروز تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان را بررسی و مشکل به وجود آمده را برطرف کند.
در پی بروز برخی اشکالات در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان، رئیس جمهور به معاون اول خود دستور داد با تشکیل سریع جلسه با مسئولان ذیربط، علل بروز این مسأله را بررسی و مشکل به وجود آمده را برطرف کند.
با دستور رئیس جمعیت هلال احمر، امروز ۵۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان جمعیت در سال ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود.
سردسته این باند حرفه‌ای، یک مرد سابقه‌دار است که بار‌ها به جرم‌های مختلف به زندان رفته است. او آخرین بار وقتی از زندان آزاد شد می‌خواست خودش رئیس باشد و به بقیه دستور بدهد. برای همین دزدان را دور خودش جمع و خلاف‌ها را یکی‌یکی لیست کرد و نقشه‌هایشان را به اجرا درآورد. او برای اینکه سهم اعضای گروهش را درست‌ودقیق پرداخت کند، وظیفه هرکدام از اعضا و نحوه خلافکاری‌هایشان را در یک دفترچه ثبت کرده بود
صحبت‎‌های حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در خصوص پرداخت مهریه با توجه به افزایش قیمت سکه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد به سرعت راهکار پرداخت حقوق براساس میزان بهره‌وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه کنند تا در بودجه سال آینده لحاظ شود.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: نیاز نیست که آقای رئیسی دستور دهد کافی است برکناری مدیران ناکارآمد و عاملان پرداخت حقوق های نجومی را پیگیری کند.
یک مقام مسئول گفت: هیچ شکافی در دولت برای اجرای دستورالعملی که سه ماه قبل در حضور رئیس جمهور مصوب و الزام اینماد برای درگاه‌های پرداخت اینترنتی در آن تأکید شده است، وجود ندارد.
ک شرکت فرانسوی به لطف یک اسکلت بیرونی رباتیک ایستادن، راه رفتن و انجام کار‌های ساده را برای افراد معلول امکان پذیر کرده است. این اسکلت امکان استقلال برای افراد معلول و دوباره راه رفتن برای سالمندان را فراهم می‌کند.
نان سنتی به دست همه مردم خواهد رسید، دارو از طریق بیمه‌ها با همین قیمت امروز داده و این یارانه به بیمه‌ها پرداخت می‌شود و در بنزین هم افزایش قیمت نخواهیم داشت. این کمک حمایتی معیشتی دو ماه یا سه ماه پرداخت می‌شود تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ