رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: زائران اربعین ساعات پیاده روی را به شب یا ساعات خنک روز موکول کنند و از چترهای روشن در هنگام پیاده‌روی استفاده نمایند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داشتن کفش مناسب یکی از نکات مربوط به سلامتی است که زائران باید به آن توجه کنند.
تهران- معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور همگام با زائران اربعین در عراق برگزار می‌شود.
زائرانی که در پیاده روی اربعین حسینی حضور پیدا کرده اند برای جلوگیری از ابتلاء به سردرد باید نکاتی را جدی بگیرند.
زائران پیاده روی اربعین حتما در نوشیدن آب باید نکاتی را رعایت کنند تا سلامت آنها حفظ شود.
زائران پیاده روی اربعین حسینی بیشترین مواجهه را با گرما دارند و برای پیشگیری از گرمازدگی در پیاده روی اربعین باید نکاتی را جدی بگیرند.
زائران مبتلا به مشکلات مفصلی برای شرکت در پیاده روی اربعین در اولین گام باید شرایط جسمانی خود را بسنجند و در مراحله بعد نکات لازم برای حظ سلامت خود در پیاده‌روی اربعین را فرابگیرند.
این متخصص قلب گفت: در مراسم اربعین امسال به دلیل پیش بینی هوای گرم، افراد و به ویژه بیماران قلبی بهتر است پیاده روی خود را در ساعات خنک و در شب انجام بدهند تا دچار گرمازدگی احتمالی نشوند.
اهواز- معاون دادستان اهواز از تسهیل تردد زائرین مراسم پیاده روی اربعین در این شهرستان خبر داد.
مدیرامور شعب استان های بانک شهر با اشاره به استقبال گسترده زائران حسینی از خدمات پولی این بانک در مرزهای کشور، گفت: همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)؛ استفاده هموطنان از خودپردازهای بانک شهر در مرزهای کشور رکورد زد.
به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت و ناآشنایی با کشور عراق، گم شدن زائران در شهرهای زیارتی و مسیر پیاده روی طبیعی است. به همین منظور مکان‌هایی برای مفقود شدگان ایجاد شده است.
منابع عراقی از خدماتی که به زائران اربعین در کربلا داده می شود، خبر دادند که از جمله آن توزیع کالسکه کودک میان زائرانی است که با فرزند خردسال خود در پیاده روی اربعین شرکت کرده اند.
منابع عراقی از خدماتی که به زائران اربعین در کربلا داده می شود، خبر دادند که از جمله آن توزیع کالسکه کودک میان زائرانی است که با فرزند خردسال خود در پیاده روی اربعین شرکت کرده اند.
منابع عراقی از خدماتی که به زائران اربعین در کربلا داده می شود، خبر دادند که از جمله آن توزیع کالسکه کودک میاین زائرانی است که با فرزند خردسال خود در پیاده روی اربعین شرکت کرده اند.
سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر نکاتی را به‌منظور حفظ سلامت زائرین اربعین حسینی تشریح کرد و گفت: زائرین از پیاده روی در ساعات گرم روز خودداری کنند.
سخنگوی اورژانس با بیان اینکه گرمازدگی جدی است بیان کرد: درخواست ما از زائران این است، آب بیشتر بنوشند از کلاه و لباس روشن استفاده کرده و در ساعت خنک نسبت به پیاده روی اقدام کنند.
سید ابراهیم رئیسی، با صدور دستوراتی خطاب به مسئولان دولتی، بر خدمات رسانی بهتر و رفع مشکلات موجود در مسیر زائران عتبات تاکید کرد.
سید ابراهیم رئیسی، با صدور دستوراتی خطاب به مسئولان دولتی، بر خدمات رسانی بهتر و رفع مشکلات موجود در مسیر زائران عتبات تاکید کرد.
هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در اربعین ۱۴۰۱ در شهرهای نجف و کربلا و در مسیر پیاده روی این دو شهر پایگاه‌های سلامت و مرکز درمان راه اندازی کرده است.
سخنگوی دولت گفت: اعطای اینترنت رایگان در بخش‌هایی از مسیر پیاده روی اربعین با همکاری دو کشور تعبیه شده است.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امروز بزرگترین کاروان زائران دانش‌آموزی پیاده روی اربعین از خراسان رضوی به کربلا اعزام می‌شوند.
مهدی ولی پور از آماده باش ۱۲۰۵ مرکز عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران مراسم پیاده روی اربعین خبر داد.
دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از هم‌افزایی و الزامات کمک رسانی به زایرین اربعین حسینی (ع) توسط شهرداری های کشور خبر داد.
زائران در مسیر پیاده روی اربعین ممکن است با انواع مخاطرات روبرو شوند. به همین منظور توصیه هایی برای حفظ سلامت زائران از طرف هلال احمر داده شده است.
زائران حضرت اباعبدالله الحسین برای روز اربعین می توانند در طرح فرهنگی - ورزشی «غدیر تا عاشورا» فدراسیون همگانی مشارکت داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ