فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش تیم ملی تیراندازی در بخش تفنگ بادی با صدور ویزایش امشب برای حضور در قهرمانی جهان راهی باکو خواهد شد.
وزیرآموزش و پرورش گفت: نیمه دوم امسال برنامه صدور مجوزهای جدید برای کودکستان‌ها آغاز می‌شود.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از صدور ۱۰۰ مجوز ایجاد مراکز همسان‌گزینی خبر داد.
امکان صدور کارت برداشت ریالی برای مشتریان حقوقی در بانک دی فراهم شد.
طبق بخشنامه سازمان امور مالیاتی، با توجه به احصا فهرست مؤدیان مهم دارای ریسک بالا در این سازمان، ادارات کل باید ظرف ۱۸۰ روز و تا پایان بهمن ماه نسبت به صدور برگ قطعی مالیات 1401 اقدام کنند.
تعداد چکنوهای صادر شده بانک صادرات ایران با اعتماد و استقبال مشتریان از مرز ٤١٠ هزار برگ عبور کرد.
رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: تاکنون برای بیش از ۶۳ هزار واحد مسکونی معرفی شده از سوی وزارت راه و شهرسازی برگ مطالبه مالیاتی بالغ بر ۱,۴۰۰ میلیارد تومان صادر شده است.
مراسم تشییع مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» در آستان امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار و سپس پیکر وی برای مراسم خاکسپاری در آرامگاه خانوادگی مرحوم طباطبایی به بهشت زهرا (س) تهران منتقل شد. بتول فیروزان متولد ۱۳۶۷ دانش‌آموخته مطالعات روانکاوی نظری از دانشگاه UCL لندن بود و مقالات متعددی از جمله زمینه‌های روانی شکل‌گیری و رشد گروه‌های همچون داعش را در جهان اسلام نگاشته بود. وی همچنین از مترجمان مجموعه‌ «بچه‌های اطراف جهان» در نشر اطراف بود که ترجمه «پسری که با برگ موز فوتبال راه انداخت» نوشته کیتی اسمیت میلوِی از آثار زنده‌یاد فیروزان است. ترجمه «نقطه می‌خواست فرار کند» که از آثار هشام مطر بود، از دیگر آثار این مترجم فقید است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ۶ ماهه اخیر حدود ۱۸۰۰ برگه اعمال قانون در خصوص رانندگان بی ملاحظه‌ای که در جای پارک معلولین و جانبازان پارک کرده اند، صادر شده است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اعلام کرد: امکان چاپ و پرینت آنی برگ تردد ویژه اربعین در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه وجود دارد، اما شرط صدور آنی برگ تردد ویژه در مرز‌ها ثبت نام در دفاتر پلیس +۱۰ است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا شرط صدور آنی برگ تردد ویژه اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه را اعلام کرد.
وزیر کشورگفت: امکان صدور برگ تردد موقت مرزی در خرمشهر، مهران و قصرشیرین فراهم شده است. همچنانی که به روز اربعین نزدیک می‌شویم، پیش‌بینی می‌شود خیل عظیم زوار به سوی عراق بروند و همه امکانات برای عزیمت زائران فراهم شده است.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز حدود ۱۰۰ هزار نفر از زائران به میهن اسلامی بازگشتند و که حدود ۵۰ درصد این میزان مربوط به پایانه مرزی مهران است که امیدواریم زائرانی که به عتبات مشرف شده‌اند هر چه زودتر به شهر‌های عقبه خود بازگشته و تدابیری اتخاذ کنند که موجب ترافیک در محور‌های مواصلاتی نشود.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گره کور نرسیدن گذرنامه و برگ گذر ویژه اربعین به زائران را باز کرد و اسامی مراکزی که می شود برگ گذر را در لحظه دریافت کرد را اعلام کرد.
سخنگوی فراجا از صدور آنی برگ گذر ویژه اربعین از امروز خبر داد و گفت: تا به امروز ۴۱۰ هزار گذرنامه ویژه اربعین یا همان برگ گذر ویژه اربعین صادر شده است.
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، شهروندان متقاضی صدور گذرنامه که قبل از این فاقد گذرنامه بوده یا تاریخ صدور گذرنامه‌هایشان مربوط به قبل از ششم شهریور ماه سال ۱۳۹۱ است، می‌توانند برای اخذ خدمات به «دفاتر پلیس + ۱۰» مراجعه کنند. این افراد می‌توانند با دریافت «برگ ویژه اربعین» به‌عنوان سند مسافرتی و به جای گذرنامه، از مزایای یک بار تردد مرزی به مقصد عتبات عالیات در ایام اربعین سال جاری با هزینه‌ای معادل یک دهم گذرنامه‌های عادی بهره‌مند شوند.
سخنگوی فراجا با بیان اینکه ۵۴ هزار برگ گذر ویژه اربعین تحویل پست داده شده است، گفت: با مراجعه به اپلیکیشن پلیس من می توانید مراحل صدور گذرنامه را مشاهده کنید.
«عبدالحمید حمزه پور»، مدیرعامل آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: طبق قانون اداره آب و فاضلاب استان مشترکین آبی که نسبت به پرداخت برگ خرید قبض خود اقدام نکرده و شامل جریمه شده‌اند را قطع می‌کنند و قانون شکنی در این مورد انجام نشده است.
سخنگوی فراجا نحوه تمدید گذرنامه‌های منقضی شده و مراحل صدور برگ گذر موقت ویژه اربعین را تشریح کرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: از امروز صدور برگ گذر ویژه اربعین آغاز شده است و قیمت آن هم یک دهم قیمت گذرنامه بین المللی است اما این برگ گذر ویژه صرفاً برای اربعین اعتبار دارد.
سخنگوی فراجا با اشاره به فرآیند صدور «برگ گذر موقت» ویژه اربعین گفت: برای اینکه بتوانیم فاصله صدور گذرنامه را کمتر کنیم و هزینه کمتری به زائران عزیز تحمیل شود، طی توافقی با طرف عراقی، قرار شد برگ گذر ویژه اربعین صادر شود. این برگ گذر موقت فقط برای یکبار است،
وزیر کشور در خصوص صدور برگه تردد موقت یا گذرنامه اختصاصی برای ورود به کشور عراق با طرف عراقی مشغول مذاکره‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم، گفت: امکان مهر کردن گذرنامه در مرز وجود ندارد.
وزیر کشور در خصوص صدور برگه تردد موقت یا گذرنامه اختصاصی برای ورود به کشور عراق با طرف عراقی مشغول مذاکره‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم، گفت: امکان مهر کردن گذرنامه در مرز وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ