شرکت راه‌آهن اعلام کرد: همزمان با بازگشت زائران اربعین و با هدف پاسخگویی مناسب به افزایش تقاضا، از شنبه ۳ رام قطار فوق‌العاده برای مسیر خرمشهر-مشهد اختصاص خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توفان لَن (Lan) بامداد روز سه شنبه به سواحل مرکزی ژاپن رسید و موجب توقف پروازها و حرکت قطارها شد.
تیمی که در دیدار نخست خود برابر پرسپولیس هم سه امتیاز را از دست داد و هم سرمربی اش را محروم دید، باید در ورزشگاه خانگی به فکر گرفتن سه امتیاز باشد. پیکان هم کار سختی برابر گل‌گهر دارد.
طبق اعلام پلیس، سه نفر در حمله با چاقو به قطاری در غرب ژاپن زخمی شدند. مرد متهم دستگیر شده است.
بازیکنان پرسپولیس احتمالا فردا راهی ساختمان این باشگاه خواهند شد.
زمانی که از سفر به هند صحبت می‌شود بیشتر به سه شهر دهلی، آگرا و جیپور پرداخته می‌شود. اما هندوستان به غیر از این سه شهر جاهای دیدنی بسیاری دارد که با برنامه‌ریزی و صرف زمان می‌توان از آنها بازدید کرد. یکی از راه‌های ایمن جابه‌جایی در هند قطار بین‌شهری است.
ویدئویی پهپادی از منطقه برخورد سه قطار در هندوستان، شدت حادثه و خسارات وارده را از زاویه‌ای دیگر به تصویر کشیده است.
بر اثر تصادف سه قطار مسافربری و باری در در هند تا کنون ۲۸۸ نفر کشته و دست‌کم ۹۰۰ نفر زخمی شده‌اند.
برخورد سه قطار در شرق هندوستان دست کم ۵۰ کشته و صدها زخمی برجای گذاشت.
باشگاه السد قطر پیش نویس قرارداد سه ساله با محمدامین حزباوی را آماده امضا کرده است.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری در بخش‌های سه گانه مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای جا به جایی رایگان شهروندان به محل برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر اعلام آمادگی کرد.
خروج قطار حامل مواد شیمیایی سمی از ریل در آمریکا، به وقوع آتش‌سوزی و جراحت سه کارمند راه‌آهن منجر شد.
مهرداد بذرپاش گفت: ترددها در جاده‌های کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه و نیم درصد افزایش، در بخش ریلی با یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر رشد ۳۰ درصدی را تجربه کرد.
اداره راه آهن آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که یک قطار باری خالی از زغال سنگ با برخورد با سنگی بزرگ در امتداد ریل در ویرجینیای غربی از ریل خارج شد و سه خدمه آن مجروح شدند.
محمد مهاجری نوشت: دو سه ماه سوئیچ قطار پیشرفت را بدهید به دولت غربگرای اشرافی ناکارآمد حسن روحانی (که حقوق وزیرانش نصف دولت شما بود) تا دلار را به ۳۰ تومان، مرغ را به ۳۴ تومان، گوشت را به ۱۸۰ تومان برگرداند.
از صبح امروز برخی منابع مدعی شدند اکبر طبری با سپردن قرار وثیقه از زندان آزاد شده است در حالی که این موضوع براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه صحت ندارد.
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: پیدا شدن شهر زیر زمینی و آثار تاریخی در تونل خط ۳ واقع در منطقه سیدی شایعه است و شرکت قطارشهری با پدیده‌ای به نام شهر زیر زمینی مواجه نشده است.
ناصر نعمتی، مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد، در صفحه توییتر خود از کشف یک کانال زیرزمینی در حفاری خط سه قطار شهری خبر داده و مدعی شده است که محیط در اختیار میراث فرهنگی قرار گرفته تا ارزش تاریخی سازه و سایر موضوعات مورد بررسی قرار گیرد.
مهرداد انصاری بیان کرد: قطار تهران به شیراز صبح امروز سه شنبه ٢٠ دیماه بین ایستگاه شهرضا و اباده (امین آباد) به لحاظ فنی دچار مشکل شده است.
تیمی که برنده دیدار رده بندی جام جهانی شود با جایزه 27 میلیونی قطر را ترک می کند.
به همین میزان بسنده می‌کنیم که در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی کشورمان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۹ (سال پایانی نمودار) ارزش پول ملی ایران، بسیار بالاتر از امروز بود و هر دلار آمریکا در کانال ۱۲ هزار تومان ایران معامله می‌شد، ولی هم اکنون، با سقوط رعب انگیز و سه برابری ارزش ریال، هر دلار به بالای ۳۸ هزار تومان رسیده است.
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
از فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای جام‌جهانی2014، تنها «3‌بازیکن» هنوز در تیم ملی عضویت دارند؛ 3‌بازیکنی که حالا می‌توانند یک تجربه فوق‌العاده را در قطر به‌دست بیاورند.
فدراسیون فوتبال ایران برای شکایت فولاد از پرسپولیس قرار رد دعوی صادر کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: لوکوموتیو و واگن‌های سه رام قطار ۹ واگنه در خط پنج مترو تهران اورهال شده و به چرخه فعالیت برگشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ