سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان گفت: تیم‌های برتر اولین کمپ آموزشی رویداد نما معرفی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
در لیگ بیست و سوم همه تیم‌ها از برندهای تولید البسه ایرانی استفاده می‌کنند.
ماجرا بسیار واضح و شفاف است: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌هایی مجزا به فدراسیون فوتبال ایران، خط‌و‌نشان کشیده‌اند که اگر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌ها صادر نشود، باید منتظر عواقب سختی باشند. لحن این نامه‌ها به قدری جدی است که مسئولان ورزشی ایران را بر آن داشته تا نه‌تنها اجازه حضور زنان در ورزشگاه آزادی را صادر کنند بلکه به تیم‌های شهرستانی هم برای اولین بار اجازه دهند در‌های ورزشگاه را به روی زنان علاقه‌مند به تماشای فوتبال بگشایند
تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر به دنبال جذب بازیکن جهت تکمیل اسکواد خود در فصل جدید هستند.
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر درشرایطی آغاز می شود که روی نیمکت 16 تیم مربیانی حضور دارند که در ادوار گذشته هدایت تیم‌هایی را برعهده داشته‌اند اما دو نفر «سرمربی اولی» هستند.
نزدیک به 10 تیم لیگ برتری خواستار تعویق مسابقات و تأخیر هفته نخست لیگ بوده اند.
بجنورد_ مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید «محمدمهدی احمدی» با حضور ۲۵ تیم در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان به میزبانی زمین ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.
پرونده دومین دوره رقابتهای لیگ برتر هاکی روی یخ بانوان ایران با معرفی تیم ها و نفرات برتر بسته شد.
اهواز - با برگزاری بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال دانش آموزی کشور، چهره تیم‌های صعود کننده مشخص شد.
تیم‌های شهید شاملی کازرون و صنعت مس کرمان در اولین دیدار هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان ایران به مصاف یکدیگر رفتند.
هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی تیم‌های مدعی قهرمانی به پایان رسید.
جدال تیم‌های لیگ برتر ایران برسر پیرمرد فرز!
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: اولین نفری که می‌تواند برای تغییر وزن تصمیم بگیرد خود کامران قاسمپور است و در ادامه کادر فنی با توجه به برنامه‌ریزی که دارد از او استفاده خواهد کرد.
تیم‌های هورسان رامسر و راه‌یاب ملل مریوان در هفته سیزدهم لیگ برتر مردان به پیروزی رسیدند.
مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور با حضور 16 تیم لیگ برتری، 12 تیم دسته اولی و 4 تیم دسته دومی قرعه کشی شده است.
تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب آهن قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر در اولین هفته از رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا در بیروت مقابل حریفان لبنانی به میدان می‌روند.
ژیمناستیک انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان با معرفی تیم‌های برتر خاتمه یافت.
سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال زنان پیکان بعد از کسب اولین پیروزی فصل این تیم در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر زنان در خصوص شرایط متفاوت پیکان با سایر تیم‌ها صحبت کرد.
اولین تمرین تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران در سارایوو، محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان برگزار شد.
مربی تیم هندبال نخلستان دشتستان گفت: تیم‌ها در این دوره خیلی دیر بسته شدند و کمی ناهماهنگ هستند.
کمیته انفورماتیک فدراسیون والیبال، فهرست اولیه اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم‌های لیگ برتر مردان سال 1401 را اعلام کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار‌های هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند. این دیدار با حضور بانوان برگزار می‌شود. تصاویری متفاوت از اولین حضور بانوان پرسپولیسی در لیگ برتر و شادی وصف‌ناپذیر دختران سرخ را مشاهده می‌کنید.
مربی آلومینیوم معتقد است این تیم با حفظ آرامش می‌تواند عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ