تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر به دنبال جذب بازیکن جهت تکمیل اسکواد خود در فصل جدید هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در لیگ بیست و سوم همه تیم‌ها از برندهای تولید البسه ایرانی استفاده می‌کنند.
آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی را تیم‌های یزدی چادرملو و مقاومت گلساپوش برابر هم برگزار می‌کنند.
اهواز - تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان یکی از آخرین تیم‌های لیگ برتر تمرینات آماده سازی خود برای فصل جدید لیگ برتر را آغاز کرد.
کشوری فرد از تخصیص بودجه برای اعطای پاداش به تیم قهرمان و سایر تیم های صاحب رتبه در لیگ برتر خبر داد.
با اعلام سازمان لیگ بسکتبال، تیم‌های لیگ برتری تا ۲۰ تیر فرصت دارند تا آمادگی خود را برای حضور در فصل جدید مسابقات اعلام کنند.
آمار کارت‌های قرمز و زرد تیم‌های لیگ برتری در فصلی که گذشت در نوع خود قابل توجه است.
آخرین ترکیب تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در این فصل از مسابقات لیگ برتر مشخص شد.
آخرین ترکیب تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در این فصل از مسابقات لیگ برتر مشخص شد.
سرمربیان دو تیم قهرمان و نایب قهرمان رقابت های لیگ برترهندبال بانوان، سطح این رقابت ها را نسبت به سال‌های گذشته بالا توصیف کردند.
تیم نفت آبادان با برتری مقابل مهرام در مجموع پنج دیدار یک چهارم نهایی، به عنوان چهارمین و آخرین تیم راهی مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال شد.
دومین روز از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی برگزار می‌شود که پرسپولیس برای عقب نیفتادن از تیم‌های استقلال و سپاهان باید سه امتیاز سرنوشت‌ساز دیدار با صنعت نفت را بگیرد.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در آخرین دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال, تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس با قضاوت امیرسامان سلطانی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر صفر میهمان همراه شد.
تیم‌های هورسان رامسر و راه‌یاب ملل مریوان در هفته سیزدهم لیگ برتر مردان به پیروزی رسیدند.
پانزدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک تفنگ مردان با معرفی نفرات و تیم‌های نخست به پایان رسید.
آخرین هفته از دور مقدماتی لیگ برتر کشتی فرنگی درحالی برگزار خواهد شد که تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی، رقابت سختی برای صدرنشینی دارند.
در هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان، پیکان تهران در دیداری حساس برابر سایپا قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد.
تیم‌های شهرداری گنبد و ایفاسرام اردکان در جدالی خانگی و پنج سته موفق به شکست حریفان خود در هفته نهم لیگ برتر مردان شدند.
تیم‌های کاله مازندران و مهرام تهران در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال برای ادامه روند پیروزی‌های خود تلاش می‌کنند.
قلعه‌نویی، ولی هرچه دارد مربوط به گذشته است. این مشکلی آزاردهنده برای ژنرال سابق استقلالی‌هاست. او درحالی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ ۱۰ سال می‌گذرد. فصل ۹۲-۹۱ بود که امیر، استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کرد. بعد از آن قریب به ۹ سال، هر دو طرف، فقط با حسرت، جام‌آوری بقیه تیم‌ها، خاصه پرسپولیسی‌ها را نگاه کردند، ولی برای محوکردن چنین حرکتی، استقلال گوی سبقت را از امیر ربود و جام قهرمانی را فصل گذشته، بعد از ۹ سال، برای یک بار دیگر بالای سر برد
طبق آئین نامه لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سال 1401، تیم های اول و دوم لیگ دسته اول مجوز حضور در لیگ برتر را بدست خواهند آورد.
نقل و انتقالات تابستانی ایران به پایان رسید و از این لحظه فقط بازیکنان آزاد امکان جابجایی در تیمهای لیگ برتری را خواهند داشت.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امتیاز دو تیم شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه در لیگ برتر به دلیل انجام ندادن اقدامات لازم در مهلت مقرر حذف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ