هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی تیم‌های مدعی قهرمانی به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسیح مهاجری:‌ رابرت مالی مذاکراتی با بعضی افراد ایرانی داشته، به نحوی که مسایل داشت به جایی می رسید، که شاید حتی برخی از مقامات آمریکایی هم تا آن حد مطلع نبودند، اما تندروهای داخلی و کاسبان تحریم اطلاعات مربوط به مذاکرات را لو دادند، تا مذاکرات به جایی نرسد.
گروه مقاومتی عرین الاسود اعلام کرد که بخشی از مبارزانش را از صبح امروز به جنین فرستاده تا در کنار مبارزان جنین به رویارویی با مهاجمان صهیونیست بپردازند.
این نخستین بار نیست که یک کنسرت موسیقی دارای مجوز از مرجع رسمی فرهنگ و هنر کشور با حاشیه همراه می‌شود، اما قطعا این نخستین بار است که رسانه‌های انقلابی و مسئولان، هم صدا حمله افراد خودسرا به یک کنسرت را محکوم می‌کنند. اما درباره این که چگونه دوباره گروه‌های خودسر بازگشته‌اند و این‌ها منتسب به چه گروه و جناحی هستند اختلاف نظرهایی وجود دارد.
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
رئیس گروه نظامی «واگنر» از برافراشته شدن پرچم روسیه بر فراز ساختمان اداری باخموت خبر داد.
یک گربه در اتفاقی جالب و خنده‌دار از دست صاحب خود در حرکتی برق‌آسا فرار کرد.
کوپل، این سرهنگ ارتش اوکراین که نزدیک به ۵۰۰ نفر نیرو تحت امر خود دارد، روایت می‌کند که نیروهایش در فصل زمستان و پس از حمله روسیه به شهر سولدار در ۲۰ کیلومتری شمال غرب باخموت این شهر را تخلیه کردند. او به یاد می‌آورد که چگونه صد‌ها نفر از سربازانش مواضع خود را ترک کردند و با فرار خود باعث سقوط شهر شدند: از میان ۵۰۰ سربازی که در ابتدای جنگ تحت فرمان من بودند، دست‌کم ۱۰۰ نفر کشته و ۴۰۰ نفر زخمی شدند تا کل افراد گروه من تغییر کرده باشند. ۱۰۰ سرباز جدید به من دادند و من حتی فرصت نداشتم آن‌ها را برای رفتن به جنگ آماده کنم.
رئیس مافیای ایتالیا به لطف چندین ملحفه گره زده به یکدیگر از دیوار پایین پریده و سپس پا به فرار می‌گذارد تا در خیابان‌های روستای مجاور ناپدید شود که فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
پوتین این جنگ را با ارتشی به سبک دوران استعمار ادامه می‌دهد. روس‌ها از خانواده‌های مرفه از سربازی طفره می‌روند یا از روسیه فرار می‌کنند و ارتش روسیه و گروه واگنر را مجبور می‌کنند از میان اقلیت‌های قومی - لزگین‌ها، آوارها، بوریات‌ها، تاتارها، چوواش‌ها و ... سربازگیری کنند. اما از آنجا که روسیه به طور تاریخی این اقوام را سرکوب کرده است، این تصور که آن‌ها وفاداری واقعی به دولت روسیه داشته باشند، دور از ذهن است.
شیر ها گربه سانانی درنده هستند اما فرار شیر های ترسو از دست بوفالو بسیار عجیب و احمقانه است. این ویدیو که با حضور بوفالو شیر ها فرار می کنند و یکی از آنها خود را پشت تنه درختی قایم می کند توجه کاربران شبکه های مجازی جلب کرده.
یکی از مسئولان این زندان با بیان اینکه این زندان در شهر راجو در نزدیکی مرز ترکیه قرار دارد و حدود یک هزار و ۳۰۰ مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش در آن نگهداری می‌شوند، افزود که زندانیان پس از زلزله دست به شورش زدند و بخش‌هایی از زندان را تحت کنترل خود درآوردند.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: فشار زیادی را تحمل می‌کنیم اما باید از گروه خود صعود کنیم.
جام‌جهانی قطر: صعود ژاپن صدرنشین و حذف آلمان! / فراتر از شگفتی در گروه مرگ
آخرین دیدار امشب را دو تیم دیگر گروه C، یعنی آرژانتین و مکزیک برگزار خواهند کرد.
مربی آلومینیوم می‌گوید برای صعود از گروه باید هم باخت به انگلیس و هم بردن ولز را فراموش کنیم.
«گیلبرت گالوان» در سال ۱۹۸۴ از زندانی در ایالت میشیگان فرار می‌کند و خودش را به مرز کانادا می‌رساند. گیلبرت با کمک یکی از دوستانش به طور غیرقانونی وارد خاک کانادا می‌شود و تنها طی دو سال، ۵۹ فقره سرقت سریالی از بانک‌ها و جواهرفروشی‌های شهر‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت می‌کند و دست دیگر سارقان شهر را در پوست گردو می‌گذارد. در این بازه در زندگی شخصی او هم اتفاقاتی می‌افتد و ازدواج می‌کند. این دزد افسانه‌ای، در حالی که یک گروه ضربت از پلیس‌های کارکشته در تعقیب او هستند، ثروتی هنگفت و افسانه‌ای به دست می‌آورد، در نهایت با اشتباه یکی از دوستانش لو می‌رود و دستگیر می‌شود
سخنگوی رسمی گروه اخوان المسلمین مصر گفت که این گروه هیچ گاه به فکر انحلال و یا تبدیل خود به یک انجمن مذهبی نبوده و نیست.
متهم که ۱۶ سال داشت و ایرانی بود به جایگاه رفت و با ابراز ندامت از حضورش در گروهک تروریستی داعش گفت: من فریب خوردم، فکر کردم سوار ماشین‌های امریکایی می‌شویم و از زندگی‌مان لذت می‌بریم، اما همه حرف‌های‌شان دروغ بود. باور کنید خانواده‌ام نمی‌دانند من عضو این گروه شده‌ام. من وقتی به عضویت داعش در آمدم پشیمان شدم و آن‌ها من را یک ماه در چادر زندانی کردند، چون ایرانی بودم فکر می‌کردند جاسوس هستم. خیلی دنبال راه فرار بودم تا اینکه دستگیر شدم.
گروه D چمپیونز لیگ تنها گروهی است که حتی تیم آخر رتبه بندی آن هنوز شانس بالایی برای صعود دارد.
گروه موسوم به بولتن دانشمندان اتمی با توجه به شتاب گرفتن تهدیدات عقربه‌های ساعت آخرالزمان درسال ۲۰۲۲ را ۱۰۰ ثانیه به نیمه شب اعلام کردند.
روزنامه الشرق در مطلب طولانی به تقابل های حساس گروه دوم جام جهانی و با حضور ایران پرداخته است.
شماری از اعضای فرقه یهودی لِو طاهور در جنوب مکزیک که به اتهام قاچاق مواد مخدر و جرایم جنسی دستگیر شده بودند از بازداشت فرار کردند.
گروهی شامل ۱۱سازمان غیر دولتی به رگولاتورهای اتحادیه اروپا اعلام کرده اند پیشنهاد آمازون برای توقف برخی فرایندهای  فروش و بازاریابی جهت اجتناب از  جریمه های سنگین در این منطقه باید رد شود.
با این نتایج ایتالیا با ۴، مجارستان با ۳، آلمان با ۲ و انگلیس با یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم گروه سه لیگ A ملت‌های اروپا قرار گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ