نزدیک به 10 تیم لیگ برتری خواستار تعویق مسابقات و تأخیر هفته نخست لیگ بوده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با درخواست‌ باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ یک، این احتمال وجود دارد که سهمیه بزرگسالان تیم‌ها افزایش پیدا کند.
چهار مدیر ورزشی شاغل در تیم‌های فوتبال آلمان خواستار کاهش حجم نقل و انتقالات بازیکنان جوان در این کشور شده‌اند.
اولین خبر مهم نیما نکیسا در جلسه با خبرنگاران تمدید قرارداد محمد ربیعی بود و همچنین از نظارت او به تیم‌های پایه ذوب آهن خبر داد.
اولین خبر مهم نیما نکیسا در جلسه با خبرنگاران تمدید قرارداد محمد ربیعی بود و همچنین از نظارت او به تیم‌های پایه ذوب آهن خبر داد.
به درخواست روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از این به بعد او روی تیم‌های ملی پایه این کشور نیز تسلط کامل خواهد داشت.
رقم درخواستی باشگاه‌ پیکان برای صدور رضایتنامه سامان فلاح باعث شده تا انتقال این ستاره جوان به تیم‌های دیگر به تعویق بیفتد.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد در صورت عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی، تیم‌های ایران از آسیا حذف می‌شوند.
وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود ۱۶ سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه عراقی‌ها تا صبح شادی کردند.
مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نگاه امیر قلعه‌نویی به رنکینگ نیست و به همین دلیل هم درخواست بازی‌های دوستانه بزرگ‌تری را داشته است.
فدراسیون فوتبال مالزی به درخواست سرمربی تیم ملی، حاضر به انجام بازی دوستانه با تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین نشدند.
رضا عنایتی نیز به مانند امیر قلعه‌نویی، درخواست خود را برای استخدام دستیار خارجی به کمیته تیم‌های ملی داده است.
مربی استقلال اعتقاد دارد تیمش بیشترین ضرر را از داوری کرده و در مقابل برخی تیم‌های دیگر سودهای زیادی بوده‌اند.
اولین تمرین شاگردان امیر قلعه‌نویی با حضور تمام بازیکنان از لحظاتی پیش در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به درخواست تیم‌های بازمانده از فینال لیگ برتر، دیدارهای رده‌بندی این رقابت‌ها برگزار نمی‌شود.
کیفیت پخش زنده دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت صدای روس‌ها در آورد و حتی یک شبکه تلویزیونی درخواست کرد این اتفاق برای بازی دوستانه تیم‌های ایران و روسیه تکرار نشود!
کیفیت پخش زنده دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت صدای روس‌ها در آورد و حتی یک شبکه تلویزیونی درخواست کرد این اتفاق برای بازی دوستانه تیم‌های ایران و روسیه تکرار نشود!
رئیس فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم‌های جوانان و نوجوانان ایران نشستی را برگزار کرد.
مذاکرات برای انجام بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتسال مردان ایران و برزیل در حالی ادامه دارد که برزیلی‌ها خواهان بازی با تیم زنان کشورمان هم شده‌اند.
درخواست ویژه کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال به زودی در کمپ تیم‌های ملی پیاده می‌شود.
مربی مراکش در نشست خبری بازی با فرانسه با سوالی در مورد انتقادات از سبک بازی مراکش روبرو شد. اینکه تیمش دفاعی بازی می‌کند و با ضدحمله به تیم رقیب ضربه می‌زند. مراکش تا به اینجای جام تنها یک گل از کانادا دریافت کرده و تیم‌های بزرگی، چون کرواسی، بلژیک، اسپانیا و پرتغال موفق به باز کردن دروازه این تیم نشدند.
اتفاقی که در دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و ایران در جام جهانی قطر رخ داد، گلایه سرمربی انگلیس و درخواست او از فیفا را به دنبال داشت.
سنگال در میان تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از ویژه‌ترین انتخاب‌های ممکن را برای اقامت خود در قطر داشته است.
درخواست کنفدراسیون آمریکای جنوبی از فیفا برای مرخص شدن زودتر بازیکنان کشورهای این قاره از تیم‌های باشگاهی‌شان پیش از شروع جام جهانی باشگاه‌های اروپایی را نگران کرده است.
با توجه به درخواست تیم‌های لیگ برتری و برخی مشکلات موجود احتمال دارد مسجدسلیمان از میزبانی در این مسابقات منع شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ