تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار‌های هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند. این دیدار با حضور بانوان برگزار می‌شود. تصاویری متفاوت از اولین حضور بانوان پرسپولیسی در لیگ برتر و شادی وصف‌ناپذیر دختران سرخ را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با جمعی از بانوان موکب‌دار اربعین، پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه در محل قرارگاه جهادی امام رضا(ع) دیدار و گفت و گو کرد.
نخستین مسابقات رنکینگ استانی کوهستان بانوان در مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد برگزار شد.
مسابقه فینال راگبی بانوان قهرمانی کشور، امروز پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ بین تیم‌های البرز و تیم الف خراسان برگزار شد که در نهایت تیم البرز با نتیجه ۱۴ بر صفر بر حریف خراسانی خود پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید.
جشن فرزندان غدیر با هدف گردهمایی دختران و بانوان ۱۲۰ کشور، تقدیر از دختران و همسران شهدای مدافع حرم، سخنرانی علیرضا پناهیان و سهیل اسعد، مداحی سید رضا تحویلدار و اجرای سید مهدی تحویلدار و نجم الدین شریعتی در حرم حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برگزار شد.
اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران برای رقابت‌های آسیایی یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.
اولین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور جاده بانوان، گرامیداشت دهه مبارک امامت و ولایت در حرم امام خمینی برگزار شد.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از حضور بانوان فلسطینی در مسجدالاقصی برای دفاع از قبله اول مسلمانان جهان در برابر تعرض شهرک‌نشینان خبر می‌دهند.
در این مسابقات که به مناسبت روز شیراز، به مسافت ۱۰ کیلومتر برگزار شد،۳۵۰ دونده از سراسر کشور شرکت داشتند.
در این مسابقات که به مناسبت روز شیراز، به مسافت ۱۰ کیلومتر برگزار شد،۳۵۰ دونده از سراسر کشور شرکت داشتند.
جمعی از بانوان و خانواده‌های شهدا ظهر امروز ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ در اعتراض به وضعیت حجاب در جامعه، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان باشگاه‌های استان خوزستان، گرامیداشت دهه فجر، جمعه ۲۱ بهمن در اهواز برگزار شد.
برگزاری مسابقات جودو قهرمانی کشور بانوان و انتخابی تیم ملی به مناسبت یادواره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان و دهه مبارکه فجر به میزبانی شهرستان خرم آباد برگزار شد.
دومین دوره مسابقات فیتنس چلنج بانوان، قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی به مناسبت یادواره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان و دهه مبارکه فجر به میزبانی شهرستان خرم آباد با حضور۱۲۰ ورزشکار از ۱۷ استان در ۴ رده سنی برگزارشد.
اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، سه‌شنبه ۲۷ دی با حضور انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده رییس جمهور برگزار شد. در این کنگره از بانوان برگزیده در حوزه‌های مختلف تقدیر شد.
تیم والیبال بانوان سپاهان در دیدار فینال لیگ دسته یک در اصفهان به مصاف نصر امید تهران رفت که این دیدار در ۳ ست پیاپی با نتیجه ۲۶بر۲۴، ۲۵بر ۲۳ و ۲۵ بر۵ به سود طلایی‌پوشان پایان یافت.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان با صدرنشینی تیم فولاد مبارکه سپاهان پایان رسید.
گروهی از بانوان شهر قم در حمایت از حریم خانواده و حجاب و عفاف در حرم حضرت معصومه (س) تحصن کردند.
دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و خاتون بم در هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان عصر جمعه (۱۱ آذر ۱۴۰۱) در ورزشگاه صفائیه اصفهان برگزار و با برتری یک بر صفر خاتون بم به پایان رسید.
مسابقات گلف قهرمانی کشور در رده بانوان بالای ۱۸ سال، پنجشنبه (۱۰ آذر ۱۴۰۱) با حضور ۳۷ ورزشکار از ۱۰ استان برگزار شد و در پایان با قهرمانی تیم تهران الف در بخش تیمی و نازنین شهرکی در بخش انفرادی به پایان رسید.
در هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان، پیکان تهران در دیداری حساس برابر سایپا قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
بانوان پرسپولیسی برای اولین بار در مسابقات لیگ برتر فوتبال وارد ورزشگاه آزادی شدند.
نخستین تصاویر از دختران پرسپولیسی در استادیوم آزادی که برای اولین بار به ورزشگاه رسیدند. بعداز دختران استقلالی، نوبت به بانوان سرخپوش رسید. ۴ هزار بانوی سرخپوش امروز تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ