اهواز - با برگزاری بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال دانش آموزی کشور، چهره تیم‌های صعود کننده مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری دو بر یک تیم صنعت نفت آبادان خاتمه یافت.
دو تیم شمس آذر و هوادار تهران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم تهرانی به اتمام رسید.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: تیم شمس آذر با شکل بازی و سرعتی که دارد می‌تواند برای خیلی از تیم‌های لیگ برتر دردسرساز شود.
تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در دومین هفته از لیگ برتر بیست‌وسوم مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم پایان یافت.
در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شاهد دو دیدار بین تیم‌های صدرنشین لیگ برتر فوتبال ساحلی خواهیم بود.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین در هفته اول لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه مساوی ۱ - ۱ در ورزشگاه غدیر اهواز به پایان رسید.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر در هفته اول لیگ برتر میهمان تیم استقلال خوزستان خواهد بود.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قرعه کشی لیگ برتر چندان اهمیت ندارد چون باید با همه تیم‌ها بازی کند.
در شرایطی که بحث داوری در لیگ برتر حسابی حواس همه اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده، در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم هم این روزها بازی‌های مهمی برگزار می‌شود.
بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد و استقلال به ممنوعیت حضورش در تیم های لیگ برتری واکنش نشان داد و گفت: بزودی تکلیفم مشخص می شود.
دیدار دو تیم فوتبال گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی به پایان رسید.
با وجود این که مجوز حضور تماشاگران از هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر صادر شده، اما دیدار این هفته فولاد و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس ، سپاهان با برتری مقابل حریفان خود در رتبه‌های اول و دوم این رقابتها قرار گرفتند.
بعد از حضور تماشاگران در بازی تیم‌های نساجی و مس رفسنجان، دستور حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر فوتبال از سوی نهادهای مربوطه صادر شد.
کلاس دانش افزایی داوران لیگ برتر یکبار دیگر فراوانی قاضی های فوتبال را به تصویر کشید.
شاگردان عزیز فریسات موفق شدند با پیروزی ۳-۱ مقابل آرمان گهر به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی صعود کنند.
فدراسیون فوتبال داور نود و نهمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر را مشخص کرد.
دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و خاتون بم در هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان عصر جمعه (۱۱ آذر ۱۴۰۱) در ورزشگاه صفائیه اصفهان برگزار و با برتری یک بر صفر خاتون بم به پایان رسید.
دیدار تیم‌های فوتبال خاتون بم و شهرداری سیرجان از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور عصر جمعه (۱۳ آبان ۱۴۰۱) در ورزشگاه فجر شهر بم برگزار و با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.
آخرین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال جهان قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ از سوی فیفا اعلام شد که تیم ملی ایران با ۱۵۶۴ امتیاز و دو پله صعود نسبت به گذشته به رتبه بیستم جهان رسید و همچنان تیم نخست قاره آسیا است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید جلسه‌ای با کارلوس کی‌روش برگزار نکرده است.
دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با برتری تیم میزبان همراه شد.
ساعت دو مسابقه از هفته چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.
در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های فوتبال استقلال، پیکان، صنعت نفت آبادان ،پرسپولیس و فولاد خوزستان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ