سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال زنان پیکان بعد از کسب اولین پیروزی فصل این تیم در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر زنان در خصوص شرایط متفاوت پیکان با سایر تیم‌ها صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان این گونه جدید از مارمولک را که در جنگل‌های ماداگاسکار کشف شده، «استاد استتار» توصیف کرده‌اند. این جانور مثل سایر گونه‌های مشابه خود توانایی تغییر رنگ بدن در هنگام استرس را دارد.
این احتمال وجود دارد اپلیکیشنی که به مردم ارائه می‌شود تا با آن فیلترینگ را دور بزنند، خودش حاوی یک‌سری کد‌های مخرب مثل تروجان‌ها یا کی-لاگر‌ها باشد. این اپلیکیشن‌ها دسترسی‌هایی را می‌گیرند که می‌توانند اطلاعات کاربر ازجمله عکس‌ها، نام‌های کاربری و پسورد‌هایی که در سایت‌ها و سایر اپلیکیشن‌ها مانند بانکداری اینترنتی یا سرویس‌هایی مانند ایمیل شخصی وارد می‌کند را به‌صورت غیرمجاز در اختیار بگیرند.
اهواز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در حال حاضر بیشتر خدمات بانک‌ها از سکوها و درگاه‌های غیرحضوری انجام می‌شود؛ بنابراین بانک‌ها هم باید مانند سایر ادارات دارای تعطیلی ۲ روزه باشند.
وقتی به جای صددرصد از ۱۰ درصد ظرفیت یک معدن استفاده می‌شود، این مثل کار نکردن است، پس ضرورت دارد که اولتیماتوم به معدن‌داران کم‌کار در برنامه کاری سازمان ایمیدرو قرار بگیرد.
کاپیتان تیم ملی ایران گفت: افغانستان هم مثل سایر تیم‌های ملی دنیا قابل احترام است و سعی می‌کنیم در این بازی کیفیت همیشگی‌مان را ارائه کنیم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد این کمیته به فوتبال هم مثل سایر رشته ها کمک مالی خواهد کرد.
در برخی موارد، افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ ممکن است برای کنترل سطح قند خون خود به انسولین‌درمانی نیز نیاز داشته باشند. این کار معمولاً زمانی پیشنهاد می‌شود که سایر درمان‌ها، مثل تغییر سبک زندگی یا دارو‌های خوراکی، در کنترل سطح قند خون به اندازهٔ کافی موثر نباشند. نوع انسولین مورد استفاده و دوز به نیاز‌های فردی بستگی دارد و ممکن است در طول زمان تغییر کند.
برخی احکام دین مثل دروغ و ربا و دزدی ممکن است از نگاه حاکمان خیلی مهم نباشد، اما موضوعی مثل حجاب شاید بیشتر با حساسیت روبرو شود که به نظر می‌رسد نگاه گزینشی به دین است؛ یعنی چیزی که ایدئولوژی را تقویت کند، مهم است و در سایر موارد اخلاق ذبح می‌شود.
اورلین شوامنی، هافبک رئال مادرید، می‌گوید اهمیت دیدار برابر بارسلونا به اندازه سایر دیدارهای این تیم است.
مترجم گوگل یکی از محبوب‌ترین ابزار‌ها در زمینه خود به شمار می‌رود که می‌توان از آن در شرایط مختلفی مثل مسافرت در سایر کشورها، استفاده نمود. از جمله قابلیت‌های مهم آن می‌توان به ترجمه همزمان مکالمات و توانایی تشخیص خودکار متن موجود در عکس‌ها اشاره نمود. البته بسیاری از ویژگی‌های کاربردی آن مثل مورد دوم، در انحصار اپلیکیشن موبایل بوده؛ امری که نارضایتی کاربران نسخه تحت مرورگر را در پی داشته است.
اگر از افراد میانسال محله پامنار سراغی از لوطی «اکبرخان پامناری» لوطی «آقا عزیز» و سایر لوطیان صاحب مرام محله بپرسی کمتر کسی می‌تواند نشانه‌ای از آن‌ها به شما بدهد. همان‌طور که در این سال‌ها ازخانه‌های قدیمی پامنار مثل حیاط شاهی و خانه قائم‌مقام تنها نامی باقی مانده است.
در سال‌های اخیر در دنیا مصرف مکمل‌های کلاژن دار به شدت افزایش یافته است و مصرف آن به صورت روتین روزانه در کنار سایر مراقبت‌های پوستی مثل ضدآفتاب برای خانم‌ها و آقایانی که به زیبایی طبیعی و جوانی پوستشان اهمیت می‌دهند، توصیه می‌شود.
این فعال سیاسی گفت: دولت از شعار ساخت یک میلیون مسکن در سال عقب نشینی کرد و به نظر می رسد باید از سایر شعارهای انتخاباتی آقای رئیسی نیز عقب نشینی کند و صادقانه بگوید شدنی نیست.
مساله اصلی استبداد سیاسی بود. عمده‌ترین شعار محوری دوران انقلاب هم توسط امام و هم توسط روشنفکران و سایر چهره‌های تاثیرگذار انقلاب مثل دکتر شریعتی، شهید مطهری و مرحوم آیت‌الله طالقانی، شعار احیای استقلال کشور و دوری از استبداد فردی بود. همه ملت از اینکه یک نفر در راس هرم قرار داشته باشد و به جای همه ملت تصمیم بگیرد، گریزان بودند. مردم از این روش حکومت‌داری به تنگ آمده و به دنبال به دست آوردن استقلال سیاسی و استبدادستیزی معنادار مبتنی بر جامعه مدنی یا جمهوری عرفی بودند.
فرمانده زنان یگان ویژه انتظامی کشور گفت: ماموران زن یگان ویژه، آموزش‌های عمومی پلیس را مانند سایر ماموران فرا می‌گیرند مثل نحوه دستگیری متهمین و بدرقه آنها؛ ولی به صورت تخصصی‌تر در داخل یگان ویژه، آموزش‌های مهارتی و تخصصی این رسته از جمله تکنیک‌های برخورد با اغتشاشگران، کنترل تجمعات و ناآرامی‌ها را آموزش دیده‌اند.
ملی پوشان هندبال ایران در بازدید وزیر ورزش از اردوی این تیم درخواست کردند به آنها هم مثل سایر رشته ها رسیدگی شود.
ملی پوشان هندبال ایران در بازدید وزیر ورزش از اردوی این تیم درخواست کردند به آنها هم مثل سایر رشته ها رسیدگی شود. یکی از بازیکنان هم درخواست کرد به این بازیکن حواله خودرو داده شود.
ملی پوشان هندبال ایران در بازدید وزیر ورزش از اردوی این تیم درخواست کردند به آنها هم مثل سایر رشته ها رسیدگی شود. یکی از بازیکنان هم درخواست کرد به این بازیکن حواله خودرو داده شود.
ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.
وزیر اطلاعات تصریح کرد:‌ ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود، ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.
وزیر اطلاعات تصریح کرد:‌ ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود، ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.
افرادی که دچار بیماری‌هایی مثل زخم معده، ریفلاکس، بیماری‌های کلیوی یا قلبی و فشار خون هستند، بهتر است از ترشی و شور به میزان کمتری استفاده کنند، اما سایر افراد که بیماری خاصی ندارند می‌توانند از این ماده غذایی در کنار غذا به میزان کم استفاده کنند.
برای رفع بی‌خوابی و سایر مشکلات خواب، بسیاری از مردم به روش‌های متعددی متوسل می‌شوند که عبارت‌اند: دارو‌های تجویزی مثل انواع قرص خواب آور، دارو‌های بدون نسخه و مکمل‌های غذایی است. این دارو‌ها می‌تواند به بهبود اختلال خواب کمک کنند.
محسنی بندپی گفت: اکنون درباره مسائلی مثل تعلل در افزایش حقوق بازنشستگان و تعیین تکلیف مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تامین اجتماعی و همچنین معلمان مشمول رتبه‌بندی آموزش و پرورش شخص رئیس جمهور باید پاسخگو باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ