فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: در جنوب شرق کشور امروز به شکلی پایدار شده که امسال دسته‌های عزاداری امام حسین در شهر به راحتی حرکت می‌کردند و به عزاداری می‌پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: امنیت در جنوب شرق کشور امروز به شکلی پایدار شده که امسال دسته‌های عزاداری امام حسین در شهر به راحتی حرکت می‌کردند و به عزاداری می‌پرداختند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: حضور ارتشیان غیرتمند و شجاع در مرزها و نقاط حساس کشور امنیت پایدار را به ارمغان آورده است.
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اهتمام مرزبانی برای امنیت پایدار و توسعه اقتصادی در مرزهای منطقه خبر داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و این نیرو توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در دستور دارد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و این نیرو توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در دستور دارد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در سفر به امارات تاکید کرد: امنیت و ثبات پایدار منطقه‌ای در گرو همکاری همه کشورهای منطقه برای توسعه و پیشرفت است.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: قدرت بازدارندگی ایران، تضمین کننده امنیت و صلح پایدار منطقه است و توسعه روابط دوستانه و شراکت سازنده با همسایگان با جدیت تداوم خواهد یافت.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: توافق نامه امنیتی دو کشور نقشه راه ایجاد امنیت پایدار در مرزها و زمینه ساز گسترش همکاری در سایر حوزه‌ها است.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا با تاکید بر ضرورت عمل به ماده ۳۵ احکام دائمی کشور از سوی دستگاه‌های اجرایی دولتی گفت: توسعه پایدار و متوازن مستلزم نظم و امنیت مشارکتی و همه جانبه است.
کوچک شدن مداوم زمین‌های کشاورزی با طرح‌های توسعه پایدار در تضاد کامل قرار دارد چرا که هر چقدر زمین‌های کشاورزی خرد شود و در دست مالکان متعددی قرار گیرد، بهره‌برداری غیراقتصادی‌تر خواهد کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مذاکرات چهارجانبه روسیه، ایران، ترکیه و سوریه با هدف مهم دستیابی به صلح و امنیت پایدار در منطقه صورت گرفت.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: تامین امنیت و نظم پایدار اولین شاخص در رشد تولید کشور است.
وزیر جهاد کشاورزی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۲ اعلام کرد: وزارت جهاد کشاورزی برای دستیابی به امنیت پایدار و اقتدار غذایی در سال جدید تلاش مضاعف خواهد داشت.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی سال گذشته در دفاع مخلصانه، ایجاد امنیت پایدار در مرزهای هوایی کشور و همچنین در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام بود.
اصلاح الگوی کشت، کشت قراردادی، راه اندازی رصدخانه و دیپلماسی غذایی از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته بوده که ۳ اولویت نخست چتری برای تامین ۹۵درصدی امنیت غذایی است.
فرمانده پایگاه دریایی مستقل امام علی (ع) چابهار سپاه با بیان این که ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار و توسعه امنیت دریایی است، گفت: هدف ما از برگزاری این رزمایش تأمین امنیت دریایی است.
جلسه شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: هدف ما رسیدن به امنیت غذایی پایدار در درجه اول و رسیدن به حاکمیت و دیپلماسی غذایی در درجه دوم است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز به واسطه پیشرفت‌های دفاعی، تسلیحاتی، راهبردی و تاکتیکی که انجام گرفته توانسته‌ایم در تمامی نقاط صفر مرزی امنیت پایدار را ایجاد کنیم.
معاون شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد اگر اوکراین به دنبال تامین پایدار انرژی خود است، باید خواسته های روسیه را به رسمیت بشناسد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، گفت: قدرت جمهوری اسلامی و امنیت پایدار این سرزمین، دشمنان را عصبانی و عاجز کرده است.
وزیر کشور فراجا را یکی از ارکان مهم ثبات و امنیت پایدار کشور دانست و از تلاش‌های شبانه روزی، جهادی و انقلابی مدافعان جان برکف نیروی انتظامی قدردانی کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با گرامیداشت فرارسیدن روز فرماندهی انتظامی کشور،نوشت: امنیت پایدار کشور مرهون جانفشانی‌های آحاد مدافعان امنیت و نظم جامعه در نهادهای امنیتی و انتظامی است.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفت: بدون شک آمریکایی‌ها در افغانستان شکست خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ