وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مذاکرات چهارجانبه روسیه، ایران، ترکیه و سوریه با هدف مهم دستیابی به صلح و امنیت پایدار در منطقه صورت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع ونزوئلا در نشست امنتیی در مسکو تأکید کرد که واشنگتن بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت در آمریکای لاتین است.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که مسکو برای دستیابی به تمام اهداف عملیات نظامی‌اش در اوکراین به اندازه کافی قدرتمند است.
دبیر شورای امنیت و دفاع ملی اوکراین امروز اعلام کرد که رییس‌جمهور بلاروس می‌تواند در مذاکرات صلح کی‌یف شرکت کند.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید پیش‌شرط واشنگتن برای حمایت از مذاکرات صلح بین اوکراین روسیه را اعلام کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: قدرت بازدارندگی ایران، تضمین کننده امنیت و صلح پایدار منطقه است و توسعه روابط دوستانه و شراکت سازنده با همسایگان با جدیت تداوم خواهد یافت.
مشاور امنیت ملی آمریکا و رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین در خصوص اجرای طرح صلح ارائه شده از سوی دولت کی‌یف گفتگو کردند.
رئیس جمهور پیش از سفر به اندونزی در گفتگویی تصریح کرد: سطح روابط تجاری و اقتصادی دو کشور قابل توجه است اما قابل قبول نیست و با توجه به ظرفیت‌های دو کشور می‌تواند بالاتر باشد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، دیپلماسی پارلمانی را عاملی برای تقویت روابط تهران-اسلام‌آباد دانست و تاکید کرد: مرزهای صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان فرصتی برای تحکیم همکاری‌ها است.
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران امروز در نشست مطبوعاتی در ایروان تصریح کرد: ایران همواره شریک قابل اعتمادی در ایجاد صلح و امنیت است.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز گفت: امید است شاهد اضمحلال استکبار و صهیونیسم جهانی به همراه رفع ظلم و برقراری صلح و امنیت در سراسر جهان باشیم.
فرمانده پایگاه دریایی مستقل امام علی (ع) چابهار سپاه با بیان این که ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار و توسعه امنیت دریایی است، گفت: هدف ما از برگزاری این رزمایش تأمین امنیت دریایی است.
وزیر دفاع ترکیه با اشاره به امضای توافقنامه نظامی با اندونزی گفت: من یقین دارم برنامه اجرای همکاری نظامی که آن را امضا کردیم، نقش پررنگی در صلح و امنیت و ثبات در منطقه و جهان خواهد داشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه‌ ما طی سال‌های اخیر شاهد بوده ایم که ایالات متحده با اتخاذ رویکرد یک جانبه گرایانه، صلح و امنیت جهانی را خدشه دار کرده است.
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز ضمن ادعای «بحث جدی درباره اصلاحات شورای امنیت» گفت: چشم انداز برگزاری مذاکرات صلح میان کی‌یف و مسکو نمی‌بینم.
عضو ارشد حزب دموکرات عراق در توییتی به موضع گیری درباره گرایش کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی به چین پرداخت و اعلام کرد که چین نمی تواند تامین کننده امنیت باشد.
در دیدار دبیر شورای امنیت ملی روسیه با رئیس جمهوری اسلامی ایران بر توسعه همکاری‌های راهبردی - اقتصادی دو کشور تاکید و عنوان شد تقویت همکاری‌های منطقه‌ای بهترین راه ایجاد صلح و ثبات است.
وزیر خارجه سوریه در دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل از تداوم اشغالگری آمریکا و ترکیه در بخش هایی از خاک سوریه انتقاد کرد و محکومیت تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به کشورش را خواستار شد.
رئیس جمهور گفت: همکاری‌ متقابل میان ایران و کشورهای آسیایی همکاری مغتنمی است که نتیجه آن می‌تواند صلح، ثبات، امنیت و آرامش در منطقه را به دنبال داشته باشد.
رئیس جمهور گفت: همکاری‌های متقابل میان ایران و کشورهای آسیایی همکاری مغتنمی است که نتیجه آن می‌تواند صلح، ثبات، امنیت و آرامش در منطقه را به دنبال داشته باشد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر اندونزی در تهران، گفت: تداوم تعاملات سازنده میان کشورها، صلح و ثبات منطقه‌ای و بین المللی را تقویت خواهد کرد.
نماینده کشورمان در سازمان ملل گفت: ایران با این باور بین المللی همراه است که استفاده از این قبیل سلاح‌های غیر انسانی، باعث تهدید جدی علیه صلح و امنیت بین المللی بوده و نباید تحمل شود.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن حرف زدن از صلح و امنیت بدون احترام گذاشتن به حقوق ملت این کشور را بی ارزش خواند.
رئیس جمهور با بیان اینکه بزرگ‌ترین ظرفیت ایران برای ایجاد صلح و امنیت ظرفیت تمدنی ماست،گفت: این قاره کهن که اکنون سربراورده است باید باردیکر تمدن ساز شود.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد: تقویت حضور نظامی آمریکا در اطراف تایوان، ثبات منطقه را هدف قرار می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ