فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی سال گذشته در دفاع مخلصانه، ایجاد امنیت پایدار در مرزهای هوایی کشور و همچنین در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه قدرت دفع هر نوع تهدیدی را داریم، گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی قرار دارد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه رویکردهای نوینی در تولید سامانه‌های پدافندی به‌وجود آمده است، گفت: به میزانی از بازدارندگی رسیده‌ایم که دشمنان جرأت نگاه چپ به کشورمان ندارد.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپادی، سامانه‌های موشکی، رصد و رهگیری و جنگال، روزانه در حال تغییر و پیشرفت است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه توانمندی‌های پدافند هوایی دشمنان را مأیوس کرده است، گفت: به دستاوردهای خوبی در زمینه‌های مختلف دفاع هوایی رسیده‌ایم.
فرمانده کل ارتش گفت: رشد و تعالی پدافند هوایی در بخش‌های مختلف، ماحصل اعتماد به نیروی مستعد، نخبه، معتقد و متعهد است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در بخش‌های مختلف علوم پدافندی به‌ویژه در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی با نیروی پدافند هوایی همکاری دارند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی با نیروی پدافند هوایی همکاری مثبت و رو به رشدی دارند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از تجهیز یگان‌های عملیاتی نیروی پدافند هوایی به سامانه‌های موشکی و راداری بومی پیشرفته خبر داد.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌ی علوم پدافندی به دست آورده و به قدرتی برتر در عرصه بین‌المللی تبدیل شده است.
امیر موسوی گفت: در عرصه‌های زمینی، دریایی، موشکی، پهپادی، هوایی و پدافندی شما شاهد رشد و ارتقا نیرو‌های ارتش به نحوی هستید که قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس و چند سال قبل نیست. طبیعتا تهدیدات هم متغیر خواهند بود و در آینده با وضعیتی که در جهان ایجاد می‌شود، ممکن است تهدیدات ما شدیدتر هم باشد و ما باید خودمان را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده کنیم.
نیروی پدافند هوایی ارتش در رزمایش روز ارتش تجهیزات و دستاوردهای جدید خود در حوزه راداری، کشف، سامانه‌های پهپادی، جنگال، انواع موشک و کنترل فرماندهی را به نمایش گذاشت.
تصاویری از شلیک موشک‌های پدافند هوایی دریا پایه نواب و شلیک کروزهای هوشمند نیروی دریایی سپاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در سال جاری نیروی پدافند هوایی در بخش‌های فاوا، جنگال، پهپاد و سامانه‌های مختلف پدافندی، بسیار خوب درخشید.
امیر سرتیپ دوم محمد یوسفی خوش قلب به عنوان معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش منصوب شد.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور پدافند هوایی را هر روز در حال پیشرفت دانست و اظهار کرد: شرایط فعلی پدافند هوایی با ۸ سال دفاع مقدس که هیچ، با دیروز هم قابل مقایسه نیست.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ایجاد دست برتر در مقابله با هرگونه تهدید هوایی و برد بلند و مقابله با مهمات دورایستا را از دلایل ارتقاء سامانه باور۳۷۳ دانست.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی امروز بر لبه فناوری روز دنیا حرکت می‌کند و قدرت مطلق پدافندی در منطقه محسوب می‌شود.
در جریان رژه نیروهای مسلح در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی، توانمندی های نیروی پدافند هوایی ارتش به نمایش در آمد.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: نیروی پدافند هوایی همگام با مردم شریف کشورمان و نیز در تعامل با سایر مجموعه‌ها در راستای اعتلای نظام اسلامی گام برمی‌دارد.
معاون اجرایی و فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرز زمینی مهران از روند خدمات رسانی در موکب نیروی پدافند هوایی بازدید کرد.
۱۳۵ پروژه دفاعی، عملیاتی، تجهیزاتی، رفاهی و ورزشی در آستانه روز پدافند هوایی، با حضور امیر صباحی‌فرد افتتاح شد.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: از ابتکارات انجام شده در رزمایش پهپادی ۱۴۰۱ ارتش بهره‌برداری از ویژگی پدافندی از طریق پهپاد با انتقال سکوی زمین‌پایه از روی زمین به آسمان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ