وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، گفت: قدرت جمهوری اسلامی و امنیت پایدار این سرزمین، دشمنان را عصبانی و عاجز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان- فرمانده نیروی زمینی ارتش از ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی کارکنان ارتش در کشور خبر داد و گفت: این واحدها ۲ ساله ساخته می‌شوند.
وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو ضمن افتخار و مباهات به قتل‌عام فلسطینیان در دوران حضورش در قدرت، بر لزوم کشتار بیشتر آنها تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: قدرت بازدارندگی ایران، تضمین کننده امنیت و صلح پایدار منطقه است و توسعه روابط دوستانه و شراکت سازنده با همسایگان با جدیت تداوم خواهد یافت.
انتصاب یک مدیر حاذق و مسلط به علوم استراتژیک به دبیری شورای عالی امنیت ملی، بیانگر عزم راسخ برای افزایش کارآمدی و قدرت عمل شورا است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:ناوگان مقتدری را در حال تولید داریم که امنیت و اقتدار را برای کشور ما به ارمغان آورده و خواهد آورد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک شرور در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز سطح شهر تهران خبر داد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز ارتش قهرمان مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران و آماده است تا در هر زمان و هر مکان بر سر دشمن فرو آید و منافع ملت بزرگ ایران را حفظ کند.
رئیس مجلس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز ضعف ما در عرصه اقتصاد و معیشت مردم است و مهمترین مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی است، خطاب به همه کشورهای اسلامی نیز گفت که بدانید قدرت جمهوری اسلامی ایران نه تنها تهدیدی برای کشورهای اسلامی نیست، بلکه ما به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم.
رئیس مجلس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز ضعف ما در عرصه اقتصاد و معیشت مردم است و مهمترین مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی است، خطاب به همه کشورهای اسلامی نیز گفت که بدانید قدرت جمهوری اسلامی ایران نه تنها تهدیدی برای کشورهای اسلامی نیست، بلکه ما به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم.
دولت ها در سراسر دنیا از اروپا تا آسیا و آمریکا در سالی که گذشت سعی کردند با وضع قوانینی روند قدرت یافتن پلتفرمها و شرکت‌های فناوری را کندتر کنند.
نماینده و رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از زمانی که بحث احیای برجام مطرح شده است منافع ملی ما قربانی کشور‌های دیگر شده است، تا سخن بگویید فریاد می‌زنند این‌ها غربگرا هستند، خود من معتقدم خیلی از کشور‌های غربی خبیث هستند و شکی در آن ندارم و اگر ایران قدرت نظامی نداشت حتما از گزینه نظامی علیه ایران استفاده می‌کردند. حمله ما به پایگاه عین الاسد ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکایی باعث شد گزینه نظامی را از میز بردارند.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن بیانیه مشترک اخیر چین و عربستان گفت: دستگاه دیپلماسی باید با قدرت و قاطعیت جواب این بیانیه را دهد که دیکته شده اسرائیل و آمریکا به نوکرشان یعنی عربستان است.
پیش از روی کار آمدن طالبان نزدیک به ۶۰۰۰ زن به عنوان سرباز یا کارمند برای نیرو‌های امنیت ملی افغانستان کار می‌کردند، اما پس از به قدرت رسیدن طالبان بسیاری از آن‌ها اخراج شده اند و یا تحت پیگرد قانونی قرار گرفته یا کشته شده اند.
سرلشکر ‌باقری با بیان اینکه با تلاش و مجاهدت نیروی دریایی سپاه امنیت کاملا پایداری در خلیج فارس و تنگه هرمز برقرار است، تصریح کرد:‌ ارزیابی امروز ما هم موید این است که نیرو‌های سپاه با روحیه عالی و با قدرت از این منطقه محافظت می‌کنند.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب لیکود و حزب موسوم به «قدرت یهودی» در زمینه تصدی بن گویر بر وزارت امنیت داخلی این رژیم به توافق رسیدند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ایران مقتدر با یک ملت بزرگ، با فرهنگ و تمدن و با یک رهبر شجاع و خردمند نظام قدرت را در جهان به چالش کشیده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: قدرت نرم مزیت نسبی و عامل حقیقی پیروزی ملت ایران در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به حرکت پرشتاب پیشرفت کشور در بخش دفاعی، گفت: به امنیت و قدرت دفاعی کاملاً خودکفا، بومی و درون‌زا دست یافته‌ایم.
محققان در یک شرکت دانش بنیان قفس های پرورش ماهی با قدرت دوام‌ در طول موج بالا طراحی و ساختند که می تواند به تامین امنیت غذایی دریایی کمک ‌کند.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش در گردهمایی هیات معارف جنگ و در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) حفظ و ارتقاء قدرت دفاعی را بهترین عامل حفظ" امنیت ملی" و محافظت از "حدود و ثغور" ایران اسلامی دانست.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، حفظ و ارتقاء قدرت دفاعی را بهترین عامل حفظ امنیت ملی و محافظت از حدود و ثغور ایران اسلامی دانست.
رئیس اداره عملیات زمینی سپاه گفت: نتیجه زحمات شهدا و جهادگران امنیت، اقتدار جمهوری اسلامی است به گونه ای که با قاطعیت می‌توان از ایران اسلامی به عنوان قدرت اول منطقه غرب آسیا نام برد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: شبکه دفاعی کشور توانسته امنیت پهنه آسمان ایران را صیانت کند و آمادگی‌های خود در پاسخگویی سریع به تهدیدات را از نمادهای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی قرار دهد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ