فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و این نیرو توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در دستور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ارتقای سامانه‌های بومی در چرخه عملیاتی مناطق و گروه‌های پدافندی راهبرد اصلی نیروی پدافند هوایی ارتش است.
شاهمیرزایی گفت: پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برای حفظ قابلیت‌ها، توانمندی و مصون‌سازی سرمایه‌ها و دارایی‌های صنعت نفت در برابر تهدیدها مؤثر و حیاتی است.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی گفت: در عصر جدید ماهیت جنگ‌ها با سرعت بیشتر نسبت به گذشته در حال تغییر و تحول است؛ در این شرایط، قدم اول شناخت دشمن و تحلیل اندیشه و راهبرد نظامی‌اش است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تجهیز یگان‌های عملیاتی حساس و راهبردی نیروی پدافند هوایی ارتش به تسلیحات پیشرفته بومی در دستور کار جدی این نیرو قرار دارد.
محافل نظامی رژیم صهیونیستی با اذعان نسبت به توان دفاع هوایی حزب الله لبنان، نسبت به پیشرفت روزافزون این حزب ابراز نگرانی کردند.
رئیس قوه قضائیه گفت: راهبرد تعامل صددرصدی با نمایندگان مجلس را در پیش گرفتیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و این نیرو توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در دستور دارد.
بریکس به دلیل نوظهور و هم هدف بودن با کشورمان چه در مسائل سیاسی و چه در مسائل و همکاری‌های اقتصادی و بین‌المللی، میتواند مسیری موثر در آینده همکاری های بین المللی ایران با جهان باشد.
وزیر دفاع کشورمان گفت:راهبرد برخی کشورهای غربی در آفریقا؛ تعقیب اهداف استعماری و ایجاد تنش و بی ثباتی است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: توصیه ما این است که هر دو آزمون کنکور در یک سال برگزار شود و در زمانی باشد که دانش آموز کل کتاب را خوانده است.
وزیر دفاع گفت: اولویت بخشی به فضا، پدافند هوایی، موشکی، پهپادی و عرصه‌های جنگ شناختی از برنامه‌های مهم و راهبردی وزارت دفاع است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با صدور پیامی درگذشت پدر امیر دریادار حسین خانزادی دستیار فرمانده کل ارتش در امور راهبردی را تسلیت گفت.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل از ابلاغ طرح راهبردی حفاظت از زیرساخت‌های کشور توسط رئیس‌جمهور خبر داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: راهبردی در پیش گرفته‌ایم که بتوانیم در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کنیم و در صورت گستاخی دشمنان پاسخی درهم شکننده به آن‌ها بدهیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: راهبردی در پیش گرفته‌ایم که بتوانیم در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کنیم و در صورت گستاخی دشمنان پاسخی درهم شکننده به آن‌ها بدهیم.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی، غائله اخیر را مهر تأییدی بر مظلومیت بسیج دانست و تأکید کرد که بسیج شهید می‌دهد، ولی در راهبرد «کشته‌سازی» دشمن بازی نمی‌کند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بر توسعه زیرساخت های آزمایشگاهی تشخیصی در وزارت دفاع تاکید کرد.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه سلاح فوق راهبردی آرمان که به زودی خبرهایی از آن خواهیم شنید، می‌تواند اهداف را در برد چهارصد کیلومتری منهدم کند.
وزارت دفاع در بیانه‌ای به مناسبت هفته پدافند غیرعامل گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله قاطعانه با تهدیدات، متکی بر دفاع همه جانبه است.
تقویت دفاع همه‌جانبه از یگان‌های دریایی در برابر جنگ سایبری و ارتقاء قابلیت های دفاع از کانون‌های کشتیرانی از مهمترین اهداف تفاهمنامه پدافندغیرعامل و نداجا است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که پدافند هوایی با برخورداری از جایگاه و نقش راهبردی و سرنوشت‌ساز در نیرو‌های مسلح و شبکه دفاعی کشور با هوشمندی و هوشیاری توانسته است امنیت پهنه‌ی آسمان ایران اسلامی را صیانت کند.
قم- رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: چنانچه دشمنان در مواجهه خود با ملت بزرگ ایران دچار اشتباه محاسباتی شوند پاسخ قاطع و سختی دریافت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ