رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: هدف ما رسیدن به امنیت غذایی پایدار در درجه اول و رسیدن به حاکمیت و دیپلماسی غذایی در درجه دوم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امنیت و سلامت غذایی مورد تاکید دولتمردان و متولیان بوده که تحقق آن برای جمعیتی ۹۰ میلیون نفری به راحتی به دست نمی‌آید.
رئیس قوه قضاییه گفت: ما در قوه قضاییه موظف و مکلف به تحقق و گسترش عدالت و احیاء حقوق عامه و تعقیب و مجازات مجرمین و کسانی هستیم که ارزش‌های الهی‌ را زیر پا گذاشته و امنیت را به هم می زنند.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: همگرایی و حل چالش‌ها با مشارکت دسته‌جمعی کشورهای منطقه‌، مطلوب‌ترین مسیر برای تحقق پیشرفت ملت‌ها و تأمین امنیت در خلیج‌فارس است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با انتقاد از تجاوز وزیر تندرو امنیت قومی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، شهرک‌سازی‌های جدید صهیونیست‌ها را مانعی تحقق راه حل دو دولت خواند.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از راه اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی هسته‌ای در استان خبر داد و گفت: این مرکز گامی مثبت در راستای تحقق کشاورزی دانش بنیان و امنیت غذایی است.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: این اطمینان را می دهیم تا جان در بدن داریم، تمام توانمان را برای تحقق امنیت و آسایش مردم به کار گیریم.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به ایجاد ستاد جدید «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» با هدف حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی و تحقق برنامه‌های آتی دولت کرده است. این ستاد به شکل تخصصی قرار است زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی را در کشور توسعه دهد.
رییس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش دولت در ایجاد رضایتمندی عمومی در ملت و اثرگذاری در مشارکت حداکثری، بسیار مهم است و دولت باید در این خصوص قبل از مجلس و شورای نگهبان برنامه‌ریزی کند.
امیر کویت با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور ایران و پادشاه عربستان سعودی، توافق ریاض-تهران را گامی مهم برای تحقق امنیت و ثبات منطقه‌ دانست.
دهدشت_ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح اجرای طرح «کالابرگ الکترونیک» در کهگیلویه خبر داد.
معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات،‌ آموزش و ترویج آن کشاورزی گفت: از مولفه‌های امنیت غذایی، دسترسی اقتصادی است و محصولات شیلاتی در این زمینه نیاز به تحقیق و توسعه دارد.
موافقت‌نامه همکاری مشترک در حوزه امنیت غذا، به امضای معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزیر جهادکشاورزی رسید.
شورای عالی امنیت ملی امارات که هدف از آن تحقق امنیت ملی و سلامت کشور در تمامی جنبه‌های امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و غیره است، هر سه ماه یکبار یا در موارد ضروری به دعوت رئیس آن تشکیل جلسه می‌دهد.
رشت- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به عزم جدی مجلس برای تحقق طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: این طرح ضمن ایجاد امنیت شغلی کارکنان سبب افزایش حقوق می‌شود.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی کشاورزی می‌تواند سیگنال‌های مثبتی به بازار دهد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز به واسطه پیشرفت‌های دفاعی، تسلیحاتی، راهبردی و تاکتیکی که انجام گرفته توانسته‌ایم در تمامی نقاط صفر مرزی امنیت پایدار را ایجاد کنیم.
امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به حادثه تروریستی تلخ و تاسف برانگیز حرم مطهر شاهچراغ تصریح کرد: این روز‌ها که کشور عزیزمان درگیر فتنه، آشوب، اغتشاش و دشمنی برنامه‌ریزی شده نظام استکبار است، تشکیل این مجالس باشکوه و نورانی و سخن گفتن از شهدا، راه شهدا، آرمان و اندیشه شهدا، ایثار واز خودگذشتگی شهدا، ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی آنان برای تحقق آرمان‌های مقدس نظام اسلامی، بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است و مصداق بارز «جهاد تبیین» است.
رئیس قوه قضاییه در پیام تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ نوشت: دشمنان خبیث ملت انقلابی برای مقابله با امنیت کشور زایران را هدف تیرهای خود قرار دادند.
وزیر امور خارجه اردن گفت که حل و فصل مسئله فلسطین ضامن تحقق امنیت و ثبات در منطقه است.
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که امکان دستیابی لبنان و رژیم صهیونیستی به توافق درباره ترسیم مرزهای دریایی همچنان وجود دارد و میانجی آمریکایی به تلاش برای تحقق این هدف ادامه می دهد.
مشاور امنیت ملی عراق اعلام کرد: اردوگاه الهول در سوریه برای حمایت از بشریت و تحقق امنیت و ثبات در منطقه و دنیا باید برچیده شود.
رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تأکید بر شکست ائتلاف متجاوز سعودی در تحقق اهداف خود علیه ملت یمن، گفت: امنیت و ثبات یمن به نفع همه همسایگان است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: هدفگذاری در قانون برنامه ششم دستیابی به ضریب ۹۵ درصدی امنیت غذایی بوده که در این فرجه زمانی این موضوع تحقق پیدا نکرده است.
رژیم صهیونیستی هر بار با حمله به غزه به دنبال تحقق امنیت پوشالی برای شهرک نشینان اطراف غزه و به طور کلی صهیونیستها است؛ اما آنچه برای آنها به ارمغان می آورد، موشک و ناامنی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ