کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد موفق پرسپولیس درباره انتخاب کارلوس کی روش گفت: امیدوارم اتفاقات گذشته را هواداران هم فراموش کنند و با کی‌روش صعود کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در شرایطی متفاوت از سه خرید قبلی خود، از یاسین سلمانی رونمایی کرد.
در چهارمین پیش فصل پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی، قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، این تیم را به چالش می‌کشد.
با خرید حسین کنعانی، فهرست 19 نفره بزرگسالان پرسپولیس کاملا پر شد.
باشگاه پرسپولیس: طبق لیست یحیی گل‌محمدی، باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر است و بدیهی است تا زمانی که توافق حاصل نشده، نمی‌توان در این زمینه اطلاع‌رسانی کرد.
یورگن لوکادیا از خریدهای ابتدای این فصل پرسپولیس به دلیل عدم توجه به تعهدات قراردادی و فسخ یک‌طرفه آن با شکایت باشگاه نزد فیفا روبه رو شد.
باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر دریافت نامه رسمی سرمربی تیم برای خریدهای زمستانی است.
محمد رویانیان که در دوره حضورش در پرسپولیس زمینه ساز خریدهای بزرگی برای این باشگاه بود، اکنون بابت مطالبات خود علیه باشگاه حکم قضایی گرفته است.
عملکرد تاثیرگذار تازه واردهای پرسپولیس کار را برای حضور بازیکنان باتجربه در ترکیب این تیم سخت کرده است.
عملکرد تاثیرگذار تازه واردهای پرسپولیس کار را برای حضور بازیکنان باتجربه در ترکیب این تیم سخت کرده است.
پرسپولیس با خریدهای جذاب خود توانست تابستانی باشکوه را برای ود رقم بزند.
عملکرد درخشان خریدهای تازه مهاجری در مسجدسلیمان باعث شده پرسپولیس و گل‌محمدی برای هفته ششم تدبیر ویژه‌ای اتخاذ کند.
خریدهای جدید به کلی تصویر تیم را عوض کرده؛ از آخرین فینال آسیا فقط 2نفر فیکس هستند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از امضای قرارداد با «شیخ دیاباته» گفت: بهترین بازیکنان داخلی را جذب کردیم و خریدهای خارجی ما هم منحصر به فرد بود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بهترین بازیکنان داخلی را جذب کردیم و خریدهای خارجی ما هم منحصر به فرد بود.
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز در دومین مسابقه خود در لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که تقابل این دو تیم مدعی با خریدهای پر سر و صدا نوید بازی جذابی را می‌دهد.
یحیی گل‌محمدی از پنج بازیکن جدید خود استفاده کرده است.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
قرارداد بازیکنان پرسپولیس در هیئت فوتبال استان تهران ثبت شد.
هافبک دفاعی فصل گذشته پرسپولیس، یکی از خریدهای مهم تراکتور در مارکت تابستانی امسال است.
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم است
رامین رضاییان در برنامه تلویزیونی به سطح پایین برخی بازیکنان پرسپولیس و همچنین ضعف در خط حمله تیم ایراد گرفت و بطور علنی به برخی خریدهای باشگاه حمله کرد. گویا یحیی گل‌محمدی بخاطر همین انتقادها او را کنار گذاشت
پهلوان احتمالا با توجه به خریدهای جدید پرسپولیس جایی در ترکیب اصلی پیدا نمی‌کرد و نمی‌خواست توسط گل‌محمدی به نیمکت چسبیده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ