سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان تأکید کرد، دفاع از رتبه چهارمی جهان یکی از اهداف او و شاگردانش در مسابقات سال آینده خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت به خبرآنلاین گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان عدالت و شفافیت گفت: «کسی را داشتیم که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده اما الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شود.»
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مرجعیت معلم به رفتار خود معلم وابسته است و مشکل معیشت معلم باید توسط مجلس و دولت حل شود، اما در این میان نباید از منزلت و مرجعیت معلم غفلت کنیم.
سرمربی تراکتور می‌گوید هدف تیمش کسب رتبه چهارم در لیگ برتر است.
مکس آلگری، مربی یوونتوس، هدف تیمش در ادامه فصل را پیشی گرفتن از لاتزیو و رسیدن به رتبه دوم جدول عنوان کرد.
سرپرست آموزش و پرورش: ۴۵ هزار نفر از معلمان فاقد رتبه و ۳۵ هزار نفر هم رتبه خود را مشاهده نمی‌کنند که این موضوعات تا پایان اردیبهشت باید تعیین تکلیف شوند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان باید هر سال مهارتی بیاموزند و معلمان باید برای آموزش، خودشان هم ماهر باشند و تحت آموزش قرار بگیرند.
عضو شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه در تولید کربن رتبه هشت دنیا را داریم، گفت: کاشت یک میلیارد نهال باید تبدیل به یک نهضت فراگیر و ملی شود.
مدیران اینتر با برپایی جلسه ای در تمرین فردا، این موضوع را به اینزاگی تفهیم خواهند کرد که او باید لیگ را با کسب رتبه دوم به پایان برساند.
سرمربی اینتر می گوید که از عملکرد شاگردانش رضایت ندارد و آنها باید بیشتر از اینها تلاش کنند.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه در چندماه گذشته علی الحسابی به میزان تقریبا ۵۰ درصد از معادل ریالی رتبه آموزشیار معلم برای مدت ۹ ماه (۶ ماهه سال ۱۴۰۰ و ۳ ماه ۱۴۰۱) واریز شده است، در فیش حقوقی این کسور تحت عنوان برگشت جبرانی منظور شده است.
مدافع مس رفسنجان معتقد است اشتباهات داوری و همچنین بدشانسی، باعث شده که این تیم در رتبه هفتم جدول حضور داشته باشد.
مدافع راست نساجی معتقد است تیمش از سال گذشته شرایط بهتری دارد و به دنبال کسب رتبه ای مطلوب در لیگ برتر هستند.
محمدرضا معتمد متخصص مغز و اعصاب و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران علام کرد: شایع‌ترین سردردها، سردرد‌های اولیه هستند. سردرد‌های میگرنی و استرسی جزو این دسته از سردرد‌ها هستند؛ سردرد‌های میگرنی شایع‌ترین نوع سردردهاست و سردرد‌های تنشی، با شیوع کمتر در رتبه دوم شیوع سردرد‌های اولیه قرار دارند.
با این پیش‌فرض که معیار سنجیدن وضعیت اینترنت ایران در سایت اسپیدتست، صرفا اینترنت داخلی است باید گفت سرعت دانلود اینترنت همراه براساس شاخص میانگین اکنون ۴۱.۲۸ مگابیت بر ثانیه، سرعت آپلود ۱۳.۲۱ مگابیت بر ثانیه و میزان تاخیر ۳۶ میلی‌ثانیه است.
معلمانی که با وجود سابقه کار طولانی، طی کردن مراحل متعدد استخدام و پشت سر گذاشتن هزاران ساعت دوره ضمن خدمت نمی‌توانند درک کنند چرا باید احکام آنها با دیگر معلمان فرق کند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: باید معلمان طرح مهرآفرین هم مشمول قانون رتبه بندی شوند.
علی نیکزاد نایب رئیس مجلس، آئین نامه رتبه‌بندی معلمان را مغایر با مصوبه مجلس دانسته و گفت: هیئت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس، حذف معلمان طرح مهرآفرین را از قانون رتبه بندی مغایر با مصوبه مجلس دانسته است؛ بنابراین دولت باید در تدوین آئین نامه‌ها کلیات ذینفعان و قوانین را در نظر بگیرد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به تأمین اعتبار برای اجرای دقیق و کامل رتبه بندی معلمان اقدام کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به تأمین اعتبار برای اجرای دقیق و کامل رتبه بندی معلمان اقدام کند.
بازیکن ذوب آهن می گوید در موقعیتی که دقایق آخر به دست آورد، مرتکب اشتباه شد و به جای پاس دادن، باید خودش شانسش را برای گلزنی امتحان می کرد.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که امیدوارم بازی با پیکان را برنده شویم و بتوانیم به رتبه های بالاتری برسیم.
رئیس مرکز بررسی استراتژیک ریاست جمهوری گفت: رتبه بندی معلمان باید بتواند موجب ارتقای کیفیت معلمان نظام آموزشی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ