امیدوارم در آخر آن تیمی که لایق‌ترین است، قهرمان بشود، نه اینکه از قبل تعیین شده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
مسابقه پنالتی دو فوتبالیست سابق فوتبال انگلیس وسط دو نیمه بازی منچستریونایتد و وولورهمپتون جنجال‌ساز شد.
ارلینگ هالند آمار گلزنی شگفت انگیزی در سیتی دارد اما این دلیل نمی شود که او را یک گلزن بزرگ بنامیم!
رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با رسانه ملی تاکید کرده که ظرفیت در نظر گرفته شده برای پزشک عمومی در کنکور امسال، ۱۰ هزار و ۲ نفر است؛ همان میزانِ پذیرش شده در سال ۱۴۰۱، در حالی که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌بایست این ظرفیت در سال جاری به ۱۱۵۲۰ تن افزایش بیابد و یا حتی با احتساب پذیرفته شدگان سال قبل، ظرفیت بایستی به ۱۲ هزار تن در سال جاری برسد!
باستان‌شناسان بقایای یکی از گونه‌های انسان، به نام انسان فلورسی را پیدا کرده‌اند. این گونه یکی از شاخه‌های کوچک‌تر انسان راست‌قامت، یکی از اجداد منقرض‌شده انسان، است که بقایای آن در سال ۲۰۰۳ در غاری در اندونزی پیدا شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه تمام صاحبان مکاتب الهی، متدینین، آزادزنان و آزادمردان عالم قلوبشان جریحه‌دار شده است، اضافه کرد: توهین به کتاب کامل قرآن عزیز ما، توهین به همه ادیان الهی، انسانیت، بشریت و همه ارزش‌های الهی است که جامعه اسلامی از این توهین نخواهد گذشت.
رئیس‌جمهور اوکراین مدعی شد: «روسیه برای مدت طولانی از تبلیغات (پروپاگاندا) استفاده می‌کرد تا ضعف خود و حماقت دولت خود را بپوشاند و اکنون آنقدر هرج و مرج وجود دارد که هیچ دروغی نمی‌تواند آن را پنهان کند. مخاطب همه این‌ها یک نفر است؛ کسی که بار‌ها و بار‌ها از (تکرار اتفاقات) سال ۱۹۱۷ می‌ترسد اگرچه او نمی‌تواند نتیجه‌ای جز این داشته باشد».
رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست به خبرآنلاین گفت: «هیچ حکومت و دولتی توان این را نخواهد داشت که دریاچه ارومیه را احیا نکند، فقط فهیم‌ها زودتر احیا می‌کنند و کودن‌ها دیرتر، چراکه اگر دریاچه خشک شود باید فکری برای جابه‌جایی شهر تبریز کنند.»
در دو دهه اخیر چند بار قهرمان و صدرنشین روز آخر تمام شده و یحیی گل محمدی به این مسئله به خوبی واقف است.
در دو دهه اخیر چند بار قهرمان و صدرنشین روز آخر تمام شده و یحیی گل محمدی به این مسئله به خوبی واقف است.
هروقت دستگاه ریموت کنترل دولت را از جماعت ⁧پایداریچی⁩ پس بگیرد، آدم حسابی‌ها دورش جمع می‌شوند.
دادستان تهران تایید کرد: اگر افرادی همچنان به قصد ضربه زدن به امنیت عمومی مردم اقدام کنند و آرامش مردم و شهر را بر هم بزنند با ان‌ها برخورد بازدارنده صورت خواهد گرفت و دیگر مشمول ارفاقات قانونی نخواهند شد.
ایوان راکیتیچ، هافبک کروات سویا معتقد است که آن ها در تقابل با بارسا به اندازه کافی شجاعت به خرج نداده‌اند.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
کمک داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران توضیحاتی را درباره داورانی که در لیگ دسته اول سوت می‌زنند، ارائه کرد.
مهم‌ترین گزاره آقای قاضیان هم ایراد دارد؛ اینکه مردمی که به خیابان می‌آیند دیگر به خانه برنمی‌گردند؛ خیر، ما چنین چیزی نداریم. مگر مردمی که ۹۸ آمدند به خانه نرفتند؟ علت اینکه این‌ها در خیابان هستند، یک موضوع اساسی دارد و و آن این است که کسی با آن‌ها مخالفت نمی‌کند. ویژگی انسان است که خودش را با محیط تطبیق دهد. خصوصا در سیاست. من فکر می‌کنم این شانس را باید به خودمان و حکومت بدهیم. اگر هم نشد، یکی دو سال ضرر خواهیم کرد، ولی در برابر اتفاقات مخالف ریسک کمتری خواهد داشت.
«در مجموع این‌ها را گفتم تا بگویم که ما تا پیش از دوماه اخیر در حوزه اشتغال با مشکلات بسیار زیادی مواجه بودیم و عملاً حالا این اتفاقات اخیر و فیلترینگ شرایط را به مراتب بدتر کرده است. البته من معتقدم که این عدد ۱۰ میلیون درست نیست. زیرا ما به طور کلی ۲۳ تا ۲۴ میلیون شاغل داریم و این عدد غیرممکن است که درست باشد، اما فکر می‌کنم درست این است که بگوییم فیلترینگ روی شرایط کاری حدود ۱۰ میلیون نفر تاثیر منفی خواهد گذاشت که با توجه رکود تورمی که در کشور حاکم است، باید آن را یک زنگ خطر تلقی کرد.»
نشریه معروف آ.اس با نگاهی به وضعیت تیم ایران پیش از شروع جام جهانی، تصویری شفاف از این تیم ارائه کرده است.
تردید‌هایی که سوالات اصلی را درباره لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی به وجود می‌آورد ‌و پاسخ آن‌ها تنها دست یک نفر است؛ کارلوس کی‌روش.
نماینده کرج در مجلس با اشاره به اتفاقات روز گذشته در این شهر گفت: اینها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه با امنیت مردم است، این جنایت‌های بی‌رحمانه، یک هدف یعنی جنگ داخلی، خونریزی، کشتار و ویرانی ایران را دارد.
محمد محبی می گوید مهمترین هدف این است که استقلال بتواند رضایت و خوشحالی قلبی هوادارانش را با کسب نتایج خوب فراهم کند.
روبرتو پیازا، سرمربی تیم ملی والیبال هلند از پیروزی تیمش و صعود به عنوان صدرنشین ابراز خوشحالی کرد.
من چه کاری می‌کردم؟! رفتم و آنجا که گل زده بودم را بوسیدم. کار بدی کردم؟! این بهترین خاطره‌ام بوده. آنجا من انتقام مادرم را گرفتم.
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی با تاکید بر اینکه حمید نوری را نمی‌شناسد در مورد اتفاقات سال ۶۷ گفت: «من با حاج احمدآقا خیلی رفیق بودم، همسایه بودیم و من از آن طریق فهمیدم که آقای ری‌شهری که آن زمان وزیر اطلاعات بودند به امام نامه نوشتند که «اجازه دهید ما دوباره اینها که در زندان‌ها هستند و توبه نکردند را محاکمه کنیم»؛ امام اجازه داد. چون آنها بنا داشتند که در هر شهری شروع به آشوب کنند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ