مدیرعامل باشگاه استقلال که امیدوار بود با حضورش در این مسئولیت به وضعیت «قرمز» آبی های پرطرفدار سروسامان دهد، در آستانه شروع رقابتهای لیگ برتر از سوی هواداران تهدید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گابریلا کاوالین، همسر سابق آنتونی، تصمیم دارد از این بازیکن به پلیس انگلیس شکایت کند.
روزنامه تایمز مدعی شد خطر کسر امتیاز در فصل آینده لیگ برتر و همچنین جریمه‌های هنگفت مالی باشگاه چلسی را تهدید می‌کند.
دامنه نبرد میان دو ژنرال در سودان روز به روز گسترده‌تر می‌شود و طرفین مواضع یکدیگر را زیر آتش سنگین قرار دادند.
کمبود داروهای سرطان در نتیجه محدودیت‌های تحمیلی از سوی رژیم صهیونیستی، جان ۹ هزار بیمار مبتلا به این بیماری در نوار غزه را تهدید می‌کند.
به گفته پزشکان در بریتانیا استفاده از بعضی انواع ژل ناخن باعث افزایش موارد بروز حساسیت‌های شدید و خطرناک شده است.
تیم تحقیقات امنیتی گوگل (Project Zero) در پستی داخل وبلاگ خود، ادعا کرده است که دستگاه‌های دارای مودم‌های اگزینوس سامسونگ، از جمله پیکسل ۶ و ۷ در کنار گلکسی S۲۲ و A۵۳ در سطوح پایه آسیب‌پذیر هستند.
تیم فوتبال پرسپولیس که با پیروزی بر سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد، برای کاهش فاصله‌اش با این تیم در صدر جدول لیگ برتر کار سختی ندارد اما یک خطر در کمین این تیم است.
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: فضای مجازی چیز بسیار خطرناکی است و البته پادزهر آن را داریم و پادزهر آن نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا است.
یحیی گل محمدی احتمالا خودش را شایسته سرزنش شدن نمی داند، اما عمر ستایش و تمجید در فوتبال همینقدر کوتاه است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که آبی‌پوشان دیدار سختی برابر تیم قعرنشین لیگ برتر دارند گفت: هر چند نفت مسجدسلیمان در انتهای جدول است اما می تواند یک خطر برای استقلال باشد.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: خرد شدن اراضی و تهدید غذایی هشداری جدی در بخش کشاورزی بوده و در این باره زنگ های خطر به صدا درآمده است.
درحالیکه امروز گزارشهایی منتشر شد که نشان می‌داد فرهاد مشیری، مالک ایرانی‌الاصل باشگاه اورتون، با تهدید جانی مواجه شده است پلیس لیورپول این گزارش‌ها را رد کرد.
بزرگترین خطر ناشی از زباله‌های فضایی، خسارتی است که می‌تواند به تجهیزات ارزشمند فضایی وارد کند. میانگین سرعت برخورد یک زباله فضایی با یک جسم فضایی دیگر حدود ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر در ثانیه است که بیش از ۱۰ برابر سرعت گلوله است.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: آب‌گیری «سد چم‌شیر» نباید انجام شود چون در این صورت جنوب شرق خوزستان با تهدید جدی زیست‌محیطی و به ویژه در حوزه کشاورزی مواجه می‌کند.
همچنین، غلامرضا ابدالی سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش درباره آخرین وضعیت دو توله یوز تازه متولد شده در منطقه توران اظهار داشت: در حال حاضر هیچ خطری سلامت توله‌ها را تهدید نمی‌کند و در وضعیت مناسبی قرار دارند.
بیماری شریان‌های محیطی، با تجمع پلاک در شریان‌های پا مشخص می‌شود که باعث درد و مشکل در راه رفتن می‌شود. بیش از ۱۰ درصد از افراد مبتلا به بیماری شریان‌های محیطی دچار ایسکمی مزمن تهدید کننده اندام می‌شوند که خطر قطع عضو و مرگ را افزایش می‌دهد.
خطر جدی که استقلال و فتح‌الله‌زاده را تهدید می‌کند
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: فتنه یک زنگ خطر است که اگر معرفت حاصل شود، در پسافتنه می‌توان آن را به بلوغ اجتماعی، تقویت اعتماد مردم و فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف تبدیل کرد.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: فتنه یک زنگ خطر است که اگر معرفت حاصل شود، در پسافتنه می‌توان آن را به بلوغ اجتماعی، تقویت اعتماد مردم و فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف تبدیل کرد.
لیونل مسی تا به اینجای فصل توانسته دو گل در لیگ قهرمانان بزند و با زدن 12 گل دیگر به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در این رقابت ها خواهد رسید. رونالدو در لیگ قهرمانان نیست و تهدید مسی هم جدی است.
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی نسبت به شکستگی سکوهای 69 زون این ورزشگاه هشدار داد و اعلام کرد خطر ریزش این ورزشگاه قدیمی را تهدید می‌کند.
گفته می‌شود شرایط جسمانی پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران مساعد است و خطری او را تهدید نمی‌کند.
زمان اعمال محرومیت مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس هنوز مشخص نشده و یحیی گل محمدی برای استفاده از این بازیکن دچار تردید است.
یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا گفت: «تعمیق اتحاد روسیه با ایران چیزی است که کل جهان باید آن را ببینند و آن را بعنوان یک تهدید عمیق در نظر بگیرند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ