بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه در این مدت فشار زیادی روی او ایجاد شده است، گفت: فشار از کجا؟ فشار فضای مجازی منظورتان است؟ واقعیت این است اصلاً فضای مجازی برای من مهم نیست. آن چیزی که به آن فکر می‌کنم کف جامعه‌مان است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای‌مان بیفتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره پرسپولیس از مدیران این باشگاه می‌خواهد به مشکلات‌شان رسیدگی کنند.
مهدی ترابی به عنوان کاپیتان بازی با نساجی را آغاز کرد.
مهدی ترابی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در فصل رویایی گذشته بود.
پیشنهادی که از امارات به دست مهدی ترابی رسیده، تاثیری در روند تمرینات این بازیکن ندارد.
ترابی تنها بازیکن پرسپولیسی بود که در اولین بازی تورنمنت کافا به میدان رفت.
سرانجام مهدی ترابی برای اولین مرتبه در دربی پایتخت موفق به گلزنی شد.
گلزن پرسپولیس در فینال جام حذفی معتقد است با شایستگی به قهرمانی در این رقابت‌ها رسیدند.
ستاره ملی‌پوش پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی را به هواداران این تیم تبریک گفت.
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
ترابی: داور خارجی یا ایرانی برای ما فرقی ندارد
کارشناسان داوری به بررسی دو پنالتی دیدار هوادار و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرداخته‌اند.
مهدی ترابی، ستاره پرسپولیس، به یاد هت‌تریک زیبا و تاریخی خود توپ بازی با گل گهر را با خود به خانه برد.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
مصاف پر حاشیه پیکان – پرسپولیس سرانجام در استادیوم آزادی برگزار شد و پرسپولیس با گل مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی برنده شد و در صدر جدول باقی ماند.
مهدی ترابی با 8 پاس گل و 3 گل، موثرترین بازیکن پرسپولیس در لیگ بیست و دوم است.
ستاره این روزهای پرسپولیس بدون شک مهدی ترابی است.
پرسپولیس برای سومین بازی در جام حذفی صاحب ضربه پنالتی شد.
یحیی گل‌محمدی نام مهدی ترابی را در بین غایبان تیمش قرار نداد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای ارائه توضیحات تکمیلی از داوران و ناظران دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی دعوت کرد تا در جلسه هفته آینده این کمیته شرکت کنند.
یحیی گل‌محمدی ماجرای مهدی ترابی در بازی قبل را یک درگیری ساده فوتبالی می‌داند که برخی آن را بزرگنمایی و فرافوتبالی کرده‌اند.
بعد از درگیری ترابی و موسوی در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی، بیرانوند و گل محمدی در پایان بازی به سراغ مدافع حریف رفتند و در این خصوص گلایه خود را مطرح کردند.
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
موضوع استعفای امام جمعه و تعطیلی نماز جمعه و همچنین ماجرای درگیری در زندان اشنویه از دیگر سوالاتم از فرماندار بود که آقای ترابی گفت: اطلاع دقیقی از دلایل استعفای امام جمعه ندارم اما تا جایی که می‌دانم علت این استعفا کهولت سن عنوان شده است؛

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ