کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدضیاء مرتضوی درباره یادداشت سید محمد خاتمی نوشت: با تأسف و تأثر، به جای استقبال از این اقدام دین‌مدارانه و خیرخواهانه که می‌تواند کمکی به برون‌رفت از معضل کنونی به شمار رود، یا حتی به جای نقد منصفانه آن، شاهدیم که از سوی برخی رسانه‌ها، رفتاری هتاکانه و فرسنگ‌ها دور از اخلاق و شرع و انسانیت پیش گرفته می‌شود.
به نظر می‌رسد تا قبل از شروع لیگ شاهد حضور چهره‌های خارجی جدید در برخی تیم‌های لیگ برتری باشیم.
هاشمی طبا گفت: گروه‌هایی با نگاه رادیکال می‌خواهند یک‌دست‌بودن حاکمیت ادامه یابد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که برخی می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند که تیم را رها کنیم گفت: به هواداران تعهد دارم و با قدرت به کارم ادامه می دهم و استعفا نخواهم داد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که برخی می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند که تیم را رها کنیم گفت: به هواداران تعهد دارم و با قدرت به کارم ادامه می دهم و استعفا نخواهم داد.
محسن برهانی گفت: به هیچ‌وجه در مرحله حکم‌شناسی و تصدیق حکم بر موضوع، ضابطان جایگاهی ندارند. احیای این استقلال و حس امنیت قضات و انتقال این پیام که قوه قضاییه تمام قد پشت قضات است، می‌تواند برکات بسیاری برای ملک و مملکت ایجاد کند. برخی قضات خود را در برابر برخی ضابطان بی‌پناه حس می‌کنند.
برخی از محققان استدلال می‌کنند که خاطرات زندگی گذشته، مانند آن‌هایی که بوریس ادعا می‌کند، می‌تواند به رمزنگاری نسبت داده شود، پدیده‌ای روان‌شناختی که در آن خاطرات فراموش‌شده بدون اینکه به‌عنوان آن شناخته شوند، دوباره ظاهر می‌شوند.
عملکرد بد استقلال در تقابل‌های اخیر، در کنار بردی که پرسپولیس در بازی‌های برگشت لیگ برتر فصل جاری به ثبت رساند، کافی بود تا حالا در مجموع تقابل‌های رودررو که در مسابقات رسمی صورت گرفته، آن‌ها سه برد بیشتر داشته باشند. با درنظرگرفتن مجموع صد دیداری که این دو تیم هم در دربی‌های گذشته داشته‌اند، برد‌های دو تیم در عدد ۲۶ مساوی شده است؛ پس امشب، تیم برنده می‌تواند در‌مجموع دیدار‌ها هم فعلا از رقیب پیشی بگیرد
برخی از جریان سازی‌های اخیر برای عمده کردن مباحث حاشیه‌ای را یک روند خطرناک می‌دانم. شیوه غیر متعارف دولت فعلی برای تدوین برنامه هفتم نشان می‌دهد که گویا برخی در حال فراهم کردن نان برای مافیا‌ها هستند؟! برای اولین بار شاهد هستیم سندی تدوین شده که در آن مشارکت دستگاه ها، مناطق و بخش‌ها از شکل گیری این سند حذف شده است لذا این شیوه برنامه ریزی مشکوک است.
زیباکلام گفت: برخی از زنان و مردان ایرانی به واسطه عقاید سفت و سخت دینی که دارند مستقل از اینکه حکومت چه می‌گوید و چه نمی‌گوید، خودشان راسا و شخصا احساس تکلیف می‌کنند و می‌خواهند در برابر بی‌حجابی بایستند
افکار عمومی ایرانی نیز تا حدی زیادی موافق نشان دادن ضرب شست به الهام علی‌اف هستند. از دیدگاه برخی از ناظران سیاسی نیز سکوت و مدارای تهران در برابر باکو می‌تواند زمینه‌ساز گستاخی فزآینده‌تر رئیس‌جمهور باکو باشد. اگر جمهوری آذربایجان پاسخ قاطع و ضربتی ایران را در قالب چند حمله موشکی ببیند، احتمالا از میل به توسعه‌طلبی خود دست خواهد کشید. در سطح بین‌المللی نیز سناریوی فوق چندان مورد استقبال نخواهد بود
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برخی می‌خواهند زن مانند مرد شود ولی زن بودن خود را دوست داریم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برخی می‌خواهند زن مانند مرد شود ولی زن بودن خود را دوست داریم.
سرمربی استقلال می گوید که برخی از مربیان چیزی از فوتبال نمی دانند و نمی‌خواهند به تیم‌شان کمک کنند.
فلاحت‌پیشه گفت: می‌بینیم که در برخی از رسانه‌ها مانند صداوسیما مطالب چالش‌آمیزی عنوان می‌شود که به مثابه ریختن بنزین روی آتش است؛ به ویژه اینکه برخی از جریان‌ها در کشور علاقه ندارند کشور روی خوش و آرامش را ببیند و مدام جریان‌سازی می‌کنند.
امام جمعه کرج گفت: برخی می‌خواهند جشنواره فیلم فجر را تحت تأثیر حوادث اخیر کشور قرار دهند که در راستای دیگر اقدامات برای تضعیف نظام و تضعیف روحیه مردم به شمار می‌رود.
او در ادامه با برشماردن برخی دلایل نارضایتی هنرمندان بیان می‌کند: «از زمان شکست اصلاحات تا امروز طبقه‌ی متوسط مدام سرخورده شده است. این خشم و اعتراض نیز به جایی متمرکز می‌شود که بتواند احساس ملموس بودن داشته باشد. این خشم در میدان هنرهای تجسمی هم می‌تواند تخلیه شود. موضوع دیگر هم تلقی استقبال حاکمیت از این موضوع بوده است که بدنه‌ی حوزه فرهنگی، سرانِ این حوزه را بی‌آبرو کنند.نمی‌توان انکار کرد که بخش بزرگی از اعضای هنرهای تجسمی ناراضی هستند و احساس می‌کنند که نادیده گرفته شده‌اند و همه‌ی سرمایه‌های موجود در اختیار عده‌ی محدودی است و آن‌ها ثروت را براساس رابطه‌ سالاری بین خودشان انحصارا تقسیم می‌کنند.»
علی اکبر گرجی نوشت: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
احسان اصولی با برپایی نشستی از همه اهالی فوتبال و مردم ایران خواست تا در جهت موفقیت تیم ملی گام بردارند.
روز گذشته برخی رسانه‌های اصولگرا در حالی که می‌خواستند بگویند این‌ها نظر ما نیست با انتشار متن‌هایی با عنوان «نظرات مردم در رابطه با بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی» حسابی به اعضای تیم تاختند. به عنوان مثال یک خبرگزاری اصولگرا نظراتی را منتشر کرد که در آن بازیکنان تیم ملی «بی غیرت»، «وطن فروش» و «خائن» نامیده شدند.
سرمربی سایپا معتقد است از برخی تیم‌های خاص برای صعود به لیگ برتر حمایت می‌شود.
دروازه‌بان پیکان معتقد است پیمان بابایی روی او خطای واضح انجام داده و گل استقلال به درستی مردود اعلام شد.
رییس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال برخی شایعات درباره گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از محمد احمدزاده بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی را رد کرد.
جواد منافی می‌گوید نساجی حریف دست و پا بسته ای برای سپاهان نخواهد بود و آنها به چیزی جز کسب امتیاز از این مسابقه فکر نمی‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ