اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران امروز با استقبال رئیس فدراسیون والیبال وارد تهران شد.
هوش مصنوعی توانست ابر قهرمانان فیلم‌های تخیلی معروف را در ایران به تصویر بکشد.
بازیکنان تیم ملی جوانان والیبال از خدمت سربازی معاف شدند.
اردوگاه جنین که این روزها رخدادهای آن به صدر اخبار رسانه‌ها رسیده، در طول چند دهه اخیر اسطوره‌های مقاومتی متعددی داشته است.
فصل گذشته سویا برای هفتمین بار قهرمان لیگ اروپا شد، اما در لیگ اسپانیا دوازدهم شد. این تیم فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد اما با بدهی ۹۰ میلیون یورویی کل ستاره‌هایش را حراج کرده تا دیگر بدهکار نباشد
ساعت ۱۵روز دوشنبه فردی با پلیس تماس گرفت و برای نجات دوستش درخواست کمک کرد. وی می‌گفت که دوستش که از قهرمانان معروف شطرنج است، با وی تماس گرفته و گفته که قصد دارد به زندگی‌اش پایان دهد و بعد تلفن را قطع کرده و دیگر به تماس‌هایش پاسخ نداده است.
آدریانو گالیانی، رئیس سابق باشگاه میلان معتقد است که اینتر به دلیل بدشانسی زیاد نتوانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.
مرگ قهرمان زن دوومیدانی ایران با سقوط از بلندی
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ کشور و انتخابی تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در حالی در تهران برگزار شد که کیهانی قهرمان بازیهای آسیایی به رقابت ها بازگشت.
هنرنمایی سعید معروف در لیگ قهرمانان با پیراهن شهداب را ببینید.
هادی چوپان قهرمان مستر المپیا استوری جالبی در اینستاگرامش منتشر کرد.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مسترالمپیا تصویر خاطره‌انگیز را در فضای مجازی منتشر کرد.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
دنی ماکلی، داور هلندی، بازی برگشت چلسی و دورتموند در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را سوت خواهد زد.
ساسان انصاری با دو‌نمایش درخشان در لیگ قهرمانان آسیا، چشم‌ها را دوباره به خودش معطوف کرده است.
خیل مانسانو، داور معروف اسپانیایی، چهارشنبه شب بازی نمایندگان آلمان و انگلیس را در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سوت خواهد زد.
رسول خادم قهرمان سابق جهان و المپیک در تمجید از سریع‌ترین زن آسیا، متن تند و تیزی منتشر کرد.
فصیحی طی پنج ماه اخیر در ترکیه زندگی و تمرین می‌کند و حالا یک مدال ارزنده برای ورزش زنان ایران و همچنین دوومیدانی کشورمان کسب کرده است.
کاربران تصویری از مبارزه تینا آخوندتبار با قهرمان سابق بوکس زنان دو دوره المپیک منتشر کردند و بار دیگر به سجاد غریبی تاختند.
خانواده دختر تحصیلکرده، قاتل فرزندشان را بخشیدند. مردی که پنج سال قبل پس از قرار با این زن ماساژور او را با ضربات مشت به قتل رساند. این مرد که بوکسور و کارمند بود، پس از ضربه‌های مشت، کار این زن را تمام کرد. او در ایستگاه آخر زندگی‌اش قرار گرفته بود و پای چوبه دار رفت، اما در لحظات آخر درست وقتی که دیگر ناامید شده بود، خانواده این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی پایتخت رضایت خود را اعلام کردند. به این ترتیب مرد بوکسور از مجازات اعدام رهایی یافت و به زندگی بازگشت.
سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران که در لیگ قهرمانان آسیا در تیم پیکان بازی میکرد دوباره در تست‌های پزشکی پیش فصل تیم فنرباغچه ترکیه شرکت کرد.
متئو اندرسون، پشت خط زن معروف آمریکایی ها در مسابقات قهرمانی جهان به میدان خواهد رفت.
فردی که در اعتراض به شکست دختر ووشوکار خود به حریف و همچنین مربی فرزندش حمله‌ور شد و مسابقات قهرمانی کشور را به هم ریخت، اکنون متواری است. در این فیلم الهه منصوریان ملی‌پوش و قهرمان جهان، به دفاع از دختران و مادران آنها می‌پردازد. راستی حراست وزارت ورزش کجاست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ