فصیحی طی پنج ماه اخیر در ترکیه زندگی و تمرین می‌کند و حالا یک مدال ارزنده برای ورزش زنان ایران و همچنین دوومیدانی کشورمان کسب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوآ لایلز از ایالات متحده آمریکا مدال طلای دوی 100 متر مسابقات جهانی بوداپست را به دست آورد.
دونده المپیکی ایران به کانادا مهاجرت کرد
به نظر می رسد جدایی سیدحمید سجادی از وزارت ورزش با کمتر از دو سال حضور در این وزارتخانه قطعی شده است.
دونده 400 متر مانع کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا پنجم شد و به مدال نرسید.
سه دونده سرعتی کشورمان با ایستادن در رتبه های نخست دور مقدماتی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا صعود کردند.
توری بووی، دونده آمریکایی و برنده سه مدال المپیک بر اثر عوارض زایمان درگذشت.
دختر دونده ایرانی که امروز نقره آسیا را گرفت
در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی ارزروم ترکیه که از سه‌شنبه، نهم خرداد، آغاز شده است، حمیده اسماعیل‌نژاد در ماده دوی ۱۰۰ متر رکورد ملی ایران را شکست و قهرمان شد.
حسن تفتیان در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی تور قاره‌ای شهر فورباخ کشور فرانسه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰ متر این مسابقات قرار گیرد.
بازگشت طلایی دونده استقامت ایران در پایان محرومیت دوپینگ
صابر چرخی در جایگاه پنجم رقابت بین‌المللی ماراتن قرقیزستان ایستاد.
ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت کامل رعایت نکرده‌اند، اتفاق دیگری هم رخ داده است. این یکی مربوط به حضور تعدادی دونده زن در بخش مردان است که از قرار چندکیلومتر بعد از شروع به آن‌ها می‌پیوندند. آن‌طور که مسئولان فدراسیون در‌این‌باره خبررسانی کرده‌اند، چندین نفر از ورزشکاران زن پس از قریب به چهار کیلومتر از مسیر مردان به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند و به همراه آن‌ها شروع به دویدن می‌کنند. موضوعی که باعث ایجاد جنجال شده، نه دوندگی آن‌ها بلکه وضعیت پوشش آنهاست که حساسیت مسئولان مربوطه را برانگیخته است.
پدیده دونده ایران رکورد ملی و طلای آسیا را باهم زد
یوسف آذریان در ماده ۲۰۰۰ متر با مانع دومین طلای ایران در قهرمانی نوجوانان آسیا را به دست آورد.
یک زن کهنه سرباز روسی مدعی است که نیرو‌های ارتش روسیه در جنگ اوکراین از پزشکان به عنوان برده جنسی استفاده می‌کنند.
کرمانشاه- سه دونده بانو کرمانشاهی به رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان اعزام می‌شوند.
عدم پرداخت مطالبات یک مجموعه ورزشی در شهر بروجن از سوی فدراسیون باعث شده تا این مجموعه اقدام به شکایت از دونده تیم ملی کند.
سید ابراهیم رییسی در نطق خود در میدان آزادی تهران به شعار «زن زندگی آزادی»‌ هم اشاره کرد و طبعا متفاوت. این گونه که داخلی ها را فریب خورده و خارجی ها را فریب دهنده توصیف کرد. نکته دیگر هم این که هر چند رسانه‌های رسمی در طول دهه فجر میان دولت کنونی و دولت های قبل جمهوری اسلامی تفکیک قایل نشده بودند و به ارایه کارنامه ۴۴ ساله نظام پرداختند اما رییس جمهوری ترجیح داد در نطق رسمی ۲۲ بهمن جدای اشارات کلی ۶ دستاورد دولت خود را نیز مشخصا برشمرد.
ویدویی از لحظه‌ای که یک خانم پاهای گرگی را که گیر کرده است را آزاد می‌کند.
فرزانه فصیحی در زمان زلزله ترکیه در این کشور حضور داشت که رئیس فدراسیون دوومیدانی در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.
ایرنا نوشت: فرزانه فصیحی در زمان زلزله ترکیه در این کشور حضور داشت که رئیس فدراسیون دوومیدانی در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.
سازمان حقوقی «انتصاف» فعال در زمینه حقوق کودک و زن، آمار تکان دهنده ای از تاثیرات جنگ و محاصره بر تحصیل کودکان یمنی ارائه داد.
یک روز قبل از تاریخ‌سازی، آرزو کرد مدال طلا را به گردن بیاندازد تا همه به احترام دختری از ایران بایستند.
در جریان مرحله مقدماتی دوی 100 متر بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی موفق شدند ركوردهاى فوق العاده اى از خود به جا بگذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ