بازیکنان تیم ملی جوانان والیبال از خدمت سربازی معاف شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتی ایران در قهرمانی جهان هت تریک کرد و بعداز فتح سکوی نخست کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان دنیا، اینبار توسط آزادکاران جوان نیز رقبا را به زیر کشید و فاتح رقابت‌های جهانی شد.
قهرمان دوچرخه‌سواری ایران جای خود در تیم ملی را به رکابزنان جوان‌تر داد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در قهرمانی زیر 19 سال جهان موفق به شکست کره‌جنوبی شد.
چهره های مطرح ورزش، قهرمانان ایران و جهان و بسیاری از مسئولان و اهالی ورزش در ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) با حضور در مساجد، تکیه ها و هیات ها به عزاداری و ارائه خدمات به مردم پرداختند
تیم ایران با کسب ۳ مدال طلا و ۵ مدال نقره بعنوان قهرمانی رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در اردن دست یافت.
تیم فوتبال السد قطر برای حضور در رقابت های جام قهرمانان عرب و با حضور یک ایرانی آماده می شود.
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
در این میان، کسانیکه میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی وکمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
قهرمانان نونهالان و نوجوانان فولاد پس از قهرمانی در ایران مورد توجه خاص منصوریان و تیم بزرگسالان قرار گرفتند.
تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۱ نقره و ۲ برنز عنوان قهرمانی جام دمیتیریف روسیه را از آن خود کرد.
جنجال داوری نه تنها در فوتبال ایران بلکه در قلب اروپا و جایی که بهترین داوران فوتبال جهان در آن قاره حضور دارند نیز وجود دارد. حتی اگر آن داور دنی مک‌کلی هلندی، یکی از سه داور برتر اروپا باشد.
فولاد بدونِ سرمربی، الهلال عربستان را که به‌تازگی نایب قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شده ، عذاب داد و اگر در دقایق آخر دچار اشتباه جاگیری دفاعی نمی‌شد می‌توانست شگفتی خلق کند. این آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان بود...
تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران برای شرکت در دومین رقابت رنکینگ اتحادیه جهانی در سال 2023 راهی کشور مصر می شوند.
جواد نکونام به همراه شاگردانش هدفی جز شکست الفیصلی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت.
جواد نکونام به همراه شاگردانش هدفی جز شکست الفیصلی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران در پرواز شیکاگو به آیووا با چند تن از قهرمانان کشتی آمریکا و جهان همسفر شدند.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران که برای شرکت در جام جهانی 2022 راهی آمریکا شده‌اند، در پرواز شیکاگو به آیووا با چند تن از قهرمانان کشتی آمریکا و جهان از جمله کایل اسنایدر و یانی دیاکومیهالیس همسفر بودند.
پیشکسوت تیراندازی گفت: رکورد تیراندازان ایرانی در قهرمانی جهان مصر نسبت به دوره قبل پیشرفت کرده اما باید دانست که سطح رکوردها در رشته تفنگ در دنیا خیلی پیشرفت کرده است.
برخی چهره های نامدار و مدال آوران بزرگسالان جهان در قالب تیم کشتی آزاد و فرنگی امید ایران به رقابت های جهانی اعزام می شوند.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب هشت مدال رنگارنگ قهرمان جهان شد.
تیم کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب 174 امتیاز قهرمان جهان شد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، قهرمانی تیم دوومیدانی مجتمع مس سونگون و نائب قهرمان تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه در «جام شرکت‌های کارگری جهان» را تبریک گفت.
اینکه نیازی معاون وزیر صمت نامه زده و سامانه یکپارچه فروش را فاقد ویژگی‌های فنی و امنیتی اعلام کرده به نظر بنده از اساس بی پایه است، زیرا سامانه‌ای که در حال حاضر وزارت صنعت از آن برای پیش‌فروش استفاده می‌‌کند، همانی است که خودروسازان نیز استفاده می‌کردند، بر این اساس سایت ایرانی کار از هیج نظری نسبت به گذشته تفاوتی نکرده است.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جهاد سازندگی در گام دوم انقلاب با گام اول آن کاملا متفاوت است، گفت: ۳۹ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ