هوش مصنوعی توانست ابر قهرمانان فیلم‌های تخیلی معروف را در ایران به تصویر بکشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا گلزار در زمان کودکی در یکی از دیدار‌های تیم پاس کنار فیروز کریمی حضور داشته است.
شبکه خبر در برنامه صف اول ویژه انتخابات، میزبان آقای مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بود تا درخصوص راهکار‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات پاسخگوی سئوالات باشند.
حضور افشین پیروانی در جمع گلرهای پرسپولیس سبب به ثبت رسیدن تصویر بسیار جالبی شد.
گرم شدن بیش از حد هوا در تابستان امسال باعث حضور کودکان اصفهانی در حوض بزرگ میدان نقش جهان و بازی و آبتنی در آن شده تا شاید بتوانند گرمای هوا را با خنکی آب از بین ببرند. دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات هفته گذشته به ۴۱ درجه سانتی‌گراد رسیده بود.
یک تصویر جالب از حضور بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان های استقلال در ایفمارک به ثبت رسیده است.
تصاویر هوایی از جشن روز غدیر در تهران را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از رامین رضاییان در قفس یک ببر منتشر شده است که می‌توانید که دراین فیلم ببینید.
پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط ویدیویی در آن شرکت کرده‌اند!
در گزارش حضور رئیس جمهور عراق در تهران که توسط ذبیح پور از بیست و سی پخش شد، تصویر این خبرنگار با حلقه‌ای در دست چپ، توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد.
انتشار تصویر تازه‌ای از حضور احسان روزبهانی قهرمان بوکس جهان در کنار هادی چوپان در یک دورهمی صمیمانه توجه کاربران را جلب کرده است.
تصویر جالبی از حضور کریستیانو رونالدو در جشن رمضان دبی به دست آمده است.
حضور سیاستمداران مطرح جهان از جمله ولادیمیر پوتین، دونالد ترامپ، جو بایدن، هیلاری کلینتون، بوریس جانسون و باراک اوباما در فیلم ماتریکس به سبک مورد نظر هوش مصنوعی. هوش مصنوعی این بار سراغ سیاستمداران مطرح جهان رفته تا آن‌ها را در فیلم ماتریکس قرار دهد! حاصل کار نیز در نوع خود به طنزی جالب تبدیل شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.
ایرنا تصویری از قاضی صلواتی منتشر کرد. روز گذشته، راهپیمایی روز قدس در تهران برگزار شد و مسئولین سیاسی در آن شرکت کردند. در این بین عکس حضور قاضی صلواتی که قبلا شایعه ترورش در فضای مجازی پخش شده بود، جلب توجه کرد.
نکته جالب این دیدار حضور کیم کارداشیان در ورزشگاه پارک دو پرنس بود و او از نزدیک عملکرد فاجعه مسی و امباپه را تماشا کرد. او چند روز قبل هم دیدار آرسنال مقابل اسپورتینگ را در ورزشگاه امارات از نزدیک تماشا کرده بود.
شاید جالب باشد که بدانید این ماده‌سگ کوچک بعد از برنده‌شدن در مسابقه «زشت‌ترین سگ بریتانیا»، در دو برنامه تلویزیونی محبوب در بریتانیا حضور یافت و حالا به یک چهره مشهور تبدیل شده است؛ همه او را می‌شناسند و عده‌ای هم با دیدن او در خیابان، می‌خواهند با او عکس سلفی بگیرند!
جشن تولد پسر فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، با حضور بسیاری از بازیکنان این تیم برگزار شد و تصاویر آن توجه بسیاری را جلب کرده است.
گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مصلای امام خمینی برگزار شد حضور زنانی که چفیه را به صورت روسری در آورده بودند جلب توجه کرده بود.
گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مصلای امام خمینی برگزار شد حضور زنانی که چفیه را به صورت روسری در آورده بودند جلب توجه کرده بود.
سیاوش یزدانی مدافع استقلال که مدتی با تصمیم سرمربی تیم از حضور در تمرینات منع شده بود، پس از عذرخواهی و جلب رضایت ساپینتو از امروز دوباره به جمع سایر بازیکنان پیوست و مورد استقبال اعضای تیم قرار گرفت.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه‌شنبه، سوم آبان ماه، با حضور در تالار شیخ مفید دانشگاه قم به سوالات دانشجویان پیرامون مسایل جاری کشور و مسایل اخیر پاسخ داد.
حضور چهره‌های مطرح رشته‌های مختلف از جمله ورزشکاران و خصوصاً فوتبالیست‌ها در دنیای بازیگری امری است که در دنیا نمونه‌های جالب توجهی دارد که این امر در ایران نیز وجود دارد.
شاه چارلز سوم روز جمعه، یک روز پس از درگذشت مادرش، در نخستین سخنرانی تلویزیونی خود به‌عنوان پادشاه با ملتی که سوگوار درگذشت ملکه الیزابت‌اند، سخن گفت.
از ساعتی پیش تعدادی از تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حاضر و وارد ورزشگاه شدند. حضور تماشاگران زن در بازی هایی لیگ برتر اتفاقی بی سابقه و تاریخی به حساب می آید.
تمرین امروز استقلال با حضور کلیه نفرات این تیم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ