خیل مانسانو، داور معروف اسپانیایی، چهارشنبه شب بازی نمایندگان آلمان و انگلیس را در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سوت خواهد زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه فوتبال اروپا لیست سه نفره نامزدهای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن و بهترین سرمربی سال قاره سبز منتشر کرد.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
یوفا در حکمی جدید، اعلام کرد که برای اوساسونا محرومیت از حضور در رقابت های اروپایی از فصل 26-2025 در نظر گرفته است.
یوفا بر خلاف موضع قبلی‌اش اعلام کرد باشگاه‌هایی که مالکیت‌ مشترک دارند فصل آینده اجازه حضور همزمان در یک رقابت اروپایی را خواهند داشت.
یوفا طی دو هفته آینده اعلام خواهد کرد که بارسلونا از حضور در لیگ قهرمانان محروم خواهد بود یا خیر.
یوفا اعلام کرد هواداران وستهم به دلیل اتفاقات فینال لیگ کنفرانس اروپا از حضور در یک بازی خارج از خانه محروم شدند.
با اعلام یوفا، فلیکس زوایر آلمانی قاضی بازی نهایی لیگ ملت های اروپا خواهد بود.
دیگر چیزی تا اعلام حکم نهایی یوفا در مورد پرونده نگریرا نمانده است. حکمی که می تواند روی برنامه‌ریزی بارسا در تابستان اثر مستقیم بگذارد.
دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی به دلیل پرتاب اشیا به درون زمین توسط هواداران‌شان در دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان توسط یوفا جریمه شدند.
الکساندر چفرین، رئیس یوفا، از موافقت باشگاه‌ها با اعلام سقف دستمزد از طرف این نهاد صحبت کرد و رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای می‌گوید بازیکنان از این خبر خشمگین هستند.
یوفا قیمت بلیت های سه فینال لیگ کنفرانس، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان را اعلام کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد که پیوستن آنها به ای اف سی منتفی است.
یوفا مسئولیت فاجعه فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته را پذیرفت و اعلام کرد که تماشاگران لیورپول در این اتفاق تقصیری نداشتند.
با اعلام یوفا، مایکل اولیور، داور انگلیسی، برای قضاوت دیدار تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
رسانه‌های اروپایی اعلام کردند یوفا با بازگشت تیمهای فوتبال روسیه به رقابتهای اروپایی مخالفت خواهد کرد و محرومیت تیمهای روس از حضور در اروپا ادامه خواهد داشت.
چفرین تنها نامزدی بوده که نام خود را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست یوفا اعلام کرد.
آنتونیو کونته با حکم یوفا در بازی هفته بعد تاتنهام مقابل مارسی از همراهی تیمش محروم شد.
آنتونی تیلور، داور بازی بارسا-بایرن مونیخ، با پس گرفتن پنالتی‌ای که برای آبی و اناری ها اعلام کرده بود، خشم هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ را برانگیخت و آنها بر علیه یوفا شعار دادند.
آندری پاولکو، رئیس اتحادیه فوتبال اوکراین، در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که این نهاد «درخواست فوری» را برای فیفا و یوفا ارسال کرده که در آن «خواستار اعمال شدیدترین تحریم علیه مسکو شده است.»
یوفا اسامی داوران هفته سوم لیگ قهرمانان فصل جاری را اعلام کرد. دو بازی حساس چلسی-میلان و رئال-شاختار را داوران هلندی و اسلواک سوت خواهند زد.
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) شیوه تقسیم‌بندی تیم‌های ملی این قاره برای قرعه‌کشی مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ را اعلام کرد.
بعد از جنجال‌هایی که هواداران یوونتوس در جریان دیدار تیم‌شان مقابل پی‌اس‌جی بوجود آوردند یوفا اعلام کرد بررسی حوادث حاشیه این مسابقه را آغاز کرده است.
اتحادیه فوتبال اروپا امروز اعلام کرد که برای پاری سن ژرمن، مارسی، موناکو، بشیکتاش، میلان، یوونتوس، اینتر و رم جریمه مالی در نظر گرفته است. تراز مالی این هشت باشگاه در سه سال گذشته منفی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ