خانواده دختر تحصیلکرده، قاتل فرزندشان را بخشیدند. مردی که پنج سال قبل پس از قرار با این زن ماساژور او را با ضربات مشت به قتل رساند. این مرد که بوکسور و کارمند بود، پس از ضربه‌های مشت، کار این زن را تمام کرد. او در ایستگاه آخر زندگی‌اش قرار گرفته بود و پای چوبه دار رفت، اما در لحظات آخر درست وقتی که دیگر ناامید شده بود، خانواده این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی پایتخت رضایت خود را اعلام کردند. به این ترتیب مرد بوکسور از مجازات اعدام رهایی یافت و به زندگی بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی در جریان ماراتون 8 گله اینترمیامی و اف‌سی دالاس در یک‌هشتم نهایی لیگز کاپ دو گل به ثمر رساند تا بار دیگر مهم‌ترین نقش را در پیروزی تیمش داشته باشد.
سی امین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور مردان پس از دو روز رقابت میان شرکت کنندگان با قهرمانی تیم فارس به پایان رسید.
سی امین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور مردان پس از دو روز رقابت میان شرکت کنندگان با قهرمانی تیم فارس به پایان رسید.
هفدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور پس از دو روز رقابت میان ورزشکاران و تیم های شرکت کننده، با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.
هفدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور پس از دو روز رقابت میان ورزشکاران و تیم‌های شرکت کننده، با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.
فدراسیون نجات غریق و غواصی هفته آینده برگزارکننده مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان است.
فدراسیون نجات غریق و غواصی هفته آینده برگزارکننده مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان است.
ساعت ۱۵روز دوشنبه فردی با پلیس تماس گرفت و برای نجات دوستش درخواست کمک کرد. وی می‌گفت که دوستش که از قهرمانان معروف شطرنج است، با وی تماس گرفته و گفته که قصد دارد به زندگی‌اش پایان دهد و بعد تلفن را قطع کرده و دیگر به تماس‌هایش پاسخ نداده است.
لوییس همیلتون، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک، در گرندپری موناکو تصادف کرد اما نحوه جابجایی ماشین او بیش از تصادفش باعث جلب توجه تماشاگران شد.
درست است که رئال مادرید با دو گل رودریگو در فینال کوپا دل ری برنده شد ولی قطعا اگر دنی کارواخال امشب در ترکیب نبود، کار رئال برای قهرمانی به مشکل می‌خورد.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، در جشن قهرمانی این تیم لحظات پر التهاب و ترسناکی را پشت سر گذاشت.
این قهرمان پس از نجات سرنشینان اتوبوس در کنار اتوبوس ماند تا صاحب ماشین به محل حادثه بیاید. همه مسافران از او تشکر و قدردانی کردند. «مسافران شوکه بودند، اما مرا فرشته نجاتشان می‌دانستند. صاحب اتوبوس و راننده و کمک راننده هم تشکر کردند. سرهنگ راهور هم از کاری که کرده بودم تقدیر کرد. اما هیچ کس دیگر یا سازمان و نهادی هیچ واکنشی نشان نداد.»
اوسین بولت، دونده جامائیکایی، از اریک تن‌هاخ به خاطر برگرداندن منچستریونایتد به روزهای خوب تشکر کرد.
خلیج فارس ماهشهر با گل پنالتی رحیم زهیوی سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
سگ قهرمان جان یک خانواده را در زلزله ترکیه نجات داد.
چهره‌های شاخص و عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک در عملیات امداد و نجات زلزله‌زدگان در شهرهای هاتای و قهرمان ماراش ترکیه حضور دارند.
چهره‌های شاخص و عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک در عملیات امداد و نجات زلزله‌زدگان در شهرهای هاتای و قهرمان ماراش ترکیه حضور دارند.
قهرمان ووشوی ایران و آسیا به قاتل برادرش پای چوبه دار رضایت داد تا جان یک جوان را نجات دهد.
تیم لس آنجلس اف‌سی با دو ستاره شناخته شده خود توانست فاتح این فصل MLS شود.
وزیر ورزش و جوانان طی پیامی کسب نخستین عنوان نایب قهرمانی تیم ملی نجات غریق بانوان ایران در ماده ۹۰×۴ متر مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان را تبریک گفت.
تیم ملی نجات غریق بانوان ایران در ماده ۹۰×۴ متر در مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان از فردا سه‌شنبه در ایتالیا برگزار می شود و تیم ایران با ۱۰ ورزشکار زن و مرد در این رقابتها به مصاف حریفان خود می رود.
تیم‌های ملی نجات غریق مردان و بانوان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم محل برگزاری این رقابت‌ها در ایتالیا شدند.
تیم‌های ملی نجات غریق مردان و بانوان ایران با ترکیبی متشکل از ۱۰ ورزشکار در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ