اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راه مازندران از لغو انسداد محور هراز در این استان به دلیل برخی مسایل فنی خبر داد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران انسداد ۴۸ ساعته محور هراز برای انجام عملیات راهسازی از فردا دوشنبه را اعلام کرد.
فرماندار سرخس گفت: در حال حاضر دید افقی در جاده سرخس- مشهد به شدت کاهش یافته، اما فعلا برای برقراری ارتباط زمینی بین شهرستان و دیگر نقاط استان تصمیمی برای انسداد جاده اتخاذ نشده، اما در صورت افزایش شدت گرد و خاک ممکن است این جاده ترانزیتی نیز مسدود اعلام شود.
️فرماندار سرخس اظهار داشت: در حال حاضر دید افقی در جاده سرخس- مشهد به شدت کاهش یافته، اما فعلا برای برقراری ارتباط زمینی بین شهرستان و دیگر نقاط استان تصمیمی برای انسداد جاده اتخاذ نشده، اما در صورت افزایش شدت گرد و خاک ممکن است این جاده ترانزیتی نیز مسدود اعلام شود.
رئیس اداره وکالت تخصصی مرکز وکلا قوه قضائیه با بیان اینکه کدملی عدد شناسه‌ی هویت فرد است، بیان کرد: به طور مثال ممکن است به تعداد زیادی افرادی به نام «علی حسینی» داشته باشیم، از همین رو نام و نام خانوادگی شناسه یکتای هویتی فرد نیست، اما کدملی شناسه یکتای هویتی فرد است و زمانی‌که شناسه هویت هر فرد مسدود شود، عملا هویت را از او سلب کرده‌ایم.
رئیس پلیس فتا فراجا از انسداد بیش از ۳۰۰ سرشماره ارسال کننده لینک‌های آلوده حاوی فیشینگ با همکاری پلیس فتا، دادستانی کل کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: انسداد جاده چالوس در محدوده مازندران برطرف شده و هم اکنون ترافیک چالوس و آزادراه تهران- شمال روان و انتخاب مسافران برای عبور از این محور، نیمه سنگین است.
جاده چالوس در هر دو قسمت مازندران و البرز به دلیل انجام عملیات کارگاهی ناشی از سیل اخیر مسدود است و همچنان امکان تردد از آزادراه تهران- شمال هم به دلیل انسداد چالوس وجود ندارد.
رئیس پلیس راه البرز روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت گفت: انسداد محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال از ساعت هشت صبح تا پنج بعد از ظهر روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تا ۲۶ اردیبهشت اعمال خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور از انسداد مقطعی جاده چالوس از فردا خبر داد.
سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این انسداد به دلیل ایمن سازی و لق گیری سنگ‌ها صورت گرفته است.
جاده چالوس به دلیل بارش برف و ریزش سنگ مسدود شده و بار ترافیکی جدیدی وارد این محور نشده است، اما در محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه در مسیر جنوب به شمال ترافیک پرحجم است. اقدامات لازم برای تخلیه بار ترافیکی این مسیر در حال انجام است و تا زمان انسداد این محور تردد از مسیر‌های جایگزین هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت انجام می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از رانندگان و مسافران خواست که در زمان انسداد مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال یا سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند یا از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.
مخبر با اشاره به انسداد تعداد‌ی از جاده‌های کشور به دلیل کاهش ایمنی و شرایط جوی، گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین و محور شهداد-نهبندان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد.
این انسداد به دلیل ریزش بهمن در منطقه سیاه بیشه در استان مازندران ایجاد شده است.
برف و باران در محورهای ۱۱ استان و انسداد ۲۱ جاده کشور
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.
انسداد جاده هراز به مدت ۴ روز
مرکز مدیریت راه‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای، از انسداد در محور هراز واقع در استان مازندران به‌ سبب اجرای عملیات خاکبرداری و ترانشه برداری خبر داد.
مدیرکل راهداری البرز؛ روز شنبه ۱۶ مهرماه از مسدود شدن محور کرج- چالوس و بالعکس در روز‌های هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد و گفت: انسداد مذکور از ساعت هشت صبح الی ۱۶ به علت اجرای عملیات تعمیر و نگه‌داری سیستم تهویه تونل‌های این محور اجرایی می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور از اجرای عملیات عمرانی منجر به انسداد جاده چالوس از فردا به مدت دو روز خبر داد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از تداوم انسداد محور امام‌زاده داوود و تردد بدون مشکل در دیگر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ