هنرنمایی سعید معروف در لیگ قهرمانان با پیراهن شهداب را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در برنامه تلویزیونی جهان آرا گفت: روحانی اگر حاضر می‌شد با ترامپ سلام علیک کند تمام تحریم‌ها برداشته می‌شد!
با پیشرفت تکنولوژی و علم، پرده‌های شنی در آینده جای پرده‌های پارچه‌ای را خواهند گرفت. منبع: خبرفوری
ژاپنی‌ها ابزاری تولید کردند که جای منگنه استفاده می‌شود با این تفاوت که دیگر سوزن منگنه ندارد و نیازی به استفاده از فلز نیست!
اگر دست کاسترو در پایان عمر پر بود، به جای تفاخر به ثابت‌قدمی‌اش، به رفاه و آزادی و عدالتی که برای مردم کوبا به ارمغان آورده بود افتخار می‌کرد. یعنی همان مطلوباتی که در 8 ژانویۀ 1959، در اولین روز رهبری‌اش، به مردم کوبا وعده داده بود.
نهنگ‌ها معمولاً هنگامی که نزدیک سطح می‌خوابند در جای خود می‌مانند. وقتی استراحت می‌کنند، نیمکره‌ای از مغز را که بیدار است تغییر می‌دهند و مانند چوب در آب شناور می‌شوند.
(ویدئو) یک فناوری جدید در مترو چین/ اسکن کف دست به جای اسکن بلیط
خودرویی در ابعاد کوچک و مناسب شهرهایی که جای پارک ندارد را ببینید.
صحبت‌های جنجالی رحیم‌پور ازغدی، نظریه‌پرداز اصولگرا درباره «جای مُهر بر پیشانی» در فضای مجازی وایرال شده است.
صحبت‌های جنجالی رحیم‌پور ازغدی، نظریه‌پرداز اصولگرا درباره «جای مُهر بر پیشانی» در فضای مجازی وایرال شده است.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز چهارشنبه در جریان استقبال از یون سوک یول، رئیس‌جمهوری کره جنوبی که نخستین سفر دولتی مقام ارشد این کشور به آمریکا پس از ۱۲ سال است، به جای حرکت کنار همتای کره‌ای، با محافظش قدم زد و یول سعی کرد به تدریج خود را به آن‌ها نزدیک کند.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
دختران نوجوان در حکومت طالبان به جای یادگیری ریاضی و ادبیات، قرآن را به زبان عربی می‌آموزند، زبانی که بیشترشان آن را نمی‌دانند.
رسانه‌های آلمانی بامداد جمعه گزارش داد که وقوع تیراندازی در شهر هامبورک دستکم ۶ کشته و چند زخمی بر جای گذاشته است.
این بزهای کوهی آن قدر به امن بودن جای خودشون مطمئن هستند که حتی وقتی سگ‌های وحشی تا فاصله یک‌ متری‌ شان می آیند اصلا هیچ خیالشان نیست!
در صافکاری‌های مدرن استفاده از مشتی و قالب تنه منسوخ شده است و به جای آن از دستگاه مکنده استفاده می‌شود.
چین تلاش کرده است تا یکی از کشورهای پیشرو در عرصه تولید خودروهای برقی و بدون سرنشین باشد. ویدئوی زیر یک اتومبیل خودکار چینی را نشان می‌دهد که با دریافت دستور سرنشینان، عملیات پارک را از پیدا کردن محل مناسب تا هدایت خودرو انجام می‌دهد.
یوسفی گفت: رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است.
به گفته‌ی مجری شبکه‌ی پنج: قیمت‌ها به جای اینکه کاهش داشته باشد روز به روز افزایش می‌یابدتا کی باید گفت این قیمت‌ها حبابه؟ چرا این حباب هیچوقت نمیشکنه؟
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در یک‌ اشتباه لفظی به جای به کار بردن «مردم اوکراین» از «مردم ایران» استفاده کرد.
یک ماهیگیر در اتفاقی عجیب و باورنکردنی یک کروکودیل غول پیکر را به جای ماهی صید کرد.
تغییر لحن و استفاده از کلمه «آگاندیسمان» به جای آگراندیسمان (بزرگ نمایی، بزرگ گری) در چند ثانیه سخنرانیِ رئیسی باعث واکنش کاربران به این سخنرانی شد.
ساختمانی که به مدت ۶۳ سال مقر اداری مرکز پروازهای فضایی مارشال را در خود جای داده بود، روز شنبه تخریب شد.
کارشناس صداوسیما به ماجرای مهاجرت فرزند انسیه خزعلی در برنامه شیوه که به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، کنایه تندی زد و گفت: جای آقای رییسی باشم او را عزل می‌کنم.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ