ساسان انصاری با دو‌نمایش درخشان در لیگ قهرمانان آسیا، چشم‌ها را دوباره به خودش معطوف کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراد مسن به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن باید در پیاده روی اربعین حسینی نکات سلامتی را جدی بگیرند.
زائران پیاده روی اربعین حسینی بیشترین مواجهه را با گرما دارند و برای پیشگیری از گرمازدگی در پیاده روی اربعین باید نکاتی را جدی بگیرند.
زائران مبتلا به مشکلات مفصلی برای شرکت در پیاده روی اربعین در اولین گام باید شرایط جسمانی خود را بسنجند و در مراحله بعد نکات لازم برای حظ سلامت خود در پیاده‌روی اربعین را فرابگیرند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: زائران اربعین ساعات پیاده روی را به شب یا ساعات خنک روز موکول کنند و از چترهای روشن در هنگام پیاده‌روی استفاده نمایند.
طبق بیانیه انجمن قلب آمریکا، پیاده روی ساده ۲۰ دقیقه‌ای ممکن است یکی از راه‌های مفید برای افراد مبتلا به بیماری قلبی عروقی باشد.
پیاده‌روی ارزان‌ترین، راحت‌ترین و مستمرترین فعالیت بدنی است که می‌تواند بیماری‌های زیادی را از ما دور کند، به‌شرط آن‌که زمان مناسبی را برای این کار انتخاب کنیم.
مطالعات و آزمایشات بالینی نشان داده‌اند که پیاده روی فواید جسمی و روحی دارد. پس از بررسی ۱۹۶ مطالعه با ۳۰ میلیون نفر جمعیت مورد ارزیابی محققان دریافتند که در مقایسه با بی‌تحرکی؛ ورزش متوسط تا ۳۰ درصد احتمال مرگ زودرس به هر دلیلی، ۲۹ درصد احتمال مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی و ۱۵ درصد احتمال فوت بر اثر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد.
ادن هازاد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، در استمفوردبریج فرصت بازی مقابل تیم سابقش را پیدا نکرد.
یک مطالعه جدید در دانشگاه کمبریج بریتانیا گزارش می‌دهد که یک پیاده روی سریع روزانه ۱۱ دقیقه‌ای می‌تواند کمک کند طولانی‌تر زندگی کنید.
تربت جام ـ مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور باشکوه عزاداران و مسئولین شهرستان تربت جام برگزار شد.
کاشمر ـ آئین پیاده روی جاماندگان کاروان‌های اربعین حسینی در شهرستان کاشمر برگزار شد.
نیشابور ـ آیین پیاده روی جاماندگان کاروان‌های اربعین حسینی در شهرستان نیشابور با حضور دلدادگان سرورآزادگان جهان امام حسین (ع) برگزار شد.
مشهد ـ پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد مقدس و در جوار بارگاه منور حضرت رضا (ع) آغاز شده است.
محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیاده روی اربعین شرکت کرد که تصاویری از او در مسیر پیاده روی نجف به کربلا منتشر شده است.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران جهت بررسی و تسهیل امور خدماتی در مراسم پیاده روی اربعین از مواکب و مرزها بازدید کرد.
محققان توصیه می‌کنند افراد به جای مسافت پیاده‌روی یا تعداد قدم‌ها در روز، روی سرعت پیاده‌روی خود تمرکز کنند و هدفشان ۱۱۲ قدم در دقیقه باشد.
سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر نکاتی را به‌منظور حفظ سلامت زائرین اربعین حسینی تشریح کرد و گفت: زائرین از پیاده روی در ساعات گرم روز خودداری کنند.
مطالعات نشان می‌دهد که پیاده روی اربعین به عنوان میراثی سنتی میان شیعیان علاوه بر نشان دادن بنیان های دموکراتیک این مذهب، از ظرفیت های اقتصادی نیز برخوردار است.
رخداد پیاده روی اربعین موجب شکل گیری نوع خاصی از هویت فراملی شده است که ضمن دربرگیری جمع کثیری از افراد، به صورت مستمر ادامه دارد.
«فریاد آزادی‌خواهی یا حماسه سازی‌هایی که گیبسون در آثارش دارد در حماسه کربلا جاری است و اگر او به پیاده‌روی اربعین بیاید همه اینها را حس خواهد کرد.»
دکتر سیروس رضایی، متخصص ارتوپدی گفت: یکی از مناسب‌ترین کفش‌های برای پیاده روی کفش‌های اسپرت یا همان کفش‌های ورزشی است که بسیار نرم و منعطف‌اند.
زائران در مسیر پیاده روی اربعین ممکن است با انواع مخاطرات روبرو شوند. به همین منظور توصیه هایی برای حفظ سلامت زائران از طرف هلال احمر داده شده است.
به گفته کارشناسان، دو دقیقه پیاده روی بعد از غذا به مبارزه با دیابت کمک می‌کند، زیرا به ماهیچه‌ها کمک می‌کند تا سوخت غذا را جذب کنند. محققان می‌گویند شروع به پیاده روی ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از غذا خوردن بهترین بازه زمانی برای ورزش و فعالیت فیزیکی است؛ این زمانی است که سطح قند خون به اوج می‌رسد.
اگرچه پیاده روی سبک در هر زمانی برای سلامتی شما مفید است، اما یک پیاده روی کوتاه ظرف مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از خوردن یک وعده غذایی می‌تواند به طور خاص برای به حداقل رساندن افزایش قند خون مفید باشد، زیرا در آن زمان سطح قند خون به اوج می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ